TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חוגגים את יום האישה הבינלאומי בעופר הקניון הגדול בפ"ת


עופר הקניון הגדול פתח תקווה עם מלון פרימה. צילום אסף לוי
בבוקר חוויתי: קפה ומאפה, הרצאה מרתקת של פאולה רוזנברג והקרנת טרום בכורה של הסרט "נשים בחזית"

הפעילות תתקיים במתחם הקולנוע "הוט סינמה" ביום שישי ה-06.03.20

עופר הקניון הגדול, פתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, יערוך לרגל יום האישה הבינלאומי, אירוע מיוחד לנשים, שיתקיים ביום שישי ה- 06.03.2020 במתחם בתי הקולנוע "הוט סינמה" בקניון.

האירוע יחל ב 10 בבוקר עם קפה ומאפה, בשעה 10.30 הרצאה מעצימה ומרתקת עם פאולה רוזנברג - "להיות אישה (יותר) מאושרת" ובשעה 11.30 הקרנת טרום בכורה של הסרט "נשים בחזית".

הרצאה אישית ומעצימה עם פאולה רוזנברג - "להיות אישה (יותר) מאושרת"- הרצאה מרתקת, עשירה במידע, בהומור ובתובנות.


כולנו כנשים רוצות הכל: גם להגשים את עצמנו, גם להקדיש למשפחה, גם לשמור על הבריאות ועל מראה צעיר, להיות יפות, מוצלחות ומאושרות. האם זה אפשרי? מהם הסודות של הנשים שמצאו את האיזון הנכון בין כל השאיפות האלו? בהרצאתה פאולה רוזנברג מעניקה מידע מרתק בכל הקשור לבריאות האישה, תזונה, מודעות ודימוי גוף. מסתבר שאפשר להיות שלוות יותר, מלאות אנרגיה ואופטימיות באמצעות שינויים קטנים ואפקטיביים שכל אחת יכולה ליישם.

תקציר הסרט נשים בחזית: קומדיה בריטית מלבבת חדשה מהיוצרים של "ללכת עד הסוף", חייהן של נשות חיילים בריטים הלוחמים באפגניסטן הם קשים ובודדים. כמה חברות טובות מחליטות לשים סוף לבדידות שלהן ולהתאחד במטרה להקים מקהלה העונה לשם "נשות החיילים" היוזמה היוצאת דופן הופכת לסנסציה תקשורתית באנגליה ושמה אותן באור הזרקורים. בימוי:פיטר קטאנו, בהשתתפות השחקניות: קריסטיאן סקוט תומס ושרון הורגן.

מחיר כניסה 65 ₪
יש להירשם באתר הוט סינמה מראש, מספר המקומות מוגבל

עופר הקניון הגדול, בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד משלושת הקניונים המובילים בישראל. הקניון ממוקם על נתיבי התנועה העיקריים של העיר פ"ת, בכבישי 4,5,6 ובאחד מהצירים המרכזיים של הרכבת הקלה, שתחנה שלה בכניסה לקניון, ובלב אזור העסקים בעיר ומהווה מוקד משיכה

לתושבי פ"ת, הסביבה, רחבי גוש דן והשרון . בקניון כ- 220 חנויות של מותגים מובילים ובינלאומיים, ביניהם : H&M, ZARA, TOPSHOP , ,footlocker digital I, TOUS ,DIESEL , I OPTIC, NYOU, ברשקה, אדידס, נייק, קולומביה, פול אנד בר, פנדורה, צ'ילדרן פלייס, סברובסקי, ניין ווסט, מנגו, נאוטיקה, טימברלנד, קסטרו, רנואר ועוד. לקניון 9 קומות חניה עם 1,700 מקומות.

כמו כן, המתחם כולל מגדל משרדים ובו נמצא מלון מפואר מרשת PRIMA, סניף גדול של רשת מכוני הכושר HOLMES PLACE, Regus – שטחי משרד להשכרה, משרדים וירטואליים, מרחבי עבודה משותפים וחדר ישיבות - מאובזרים ועם שירות מלא. בית הרופאים שר"פ – תוכלו למצוא את מיטב הרופאים המומחים במגוון רחב של התמחויות, לרשת 4 סניפים כיום כולל מלון ההחלמה הרפואי טופ בילינסון, מרפאות שיניים בניהן מכבידנט ומכון לצילומי שיניים אור השן ועוד.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il