TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

קרן ההשקעות הגלובלית Next47, משיקה את הפעילות שלה בישראל וממנה את משה זילברשטיין למנהל פעילות הקרן בארץ


משה זילברשטיין. קרדיט יח"צ
הקרן הגלובלית, שהונה נאמד בכ-1.2 מיליארד דולר, הושקה לראשונה ב-2016 ומאז השקיעה בסטארטאפים מובילים בעולם

הקרן השקיעה בסטארטאפים הישראליים Claroty, Bringg, Bizzabo ו-Logz.io

(תל אביב- ינואר 28, 2020)- קרן ההשקעות הגלובלית, Next47, ערכה היום יום ג׳, ה-28 בינואר, אירוע רשמי, במשרדיה בהרצליה, בו בישרה על פעילות הקרן בישראל ועל מינויו של משה זילברשטיין למנהל הפעילות בישראל. במהלך האירוע השתתפו כ-200 בכירים בתחום ההשקעות ויזמים ישראלים. הונה של קרן, שנאמד בכ-1.2 מיליארד דולר.


הקרן, המגובה על ידי Siemens, השקיעה עד כה במגוון חברות סטארט-אפ חדשניות בענפי המשק השונים, לרבות בסטרטאפים המפתחים טכנולוגיות שיספקו מענה לאתגרים הגדולים ביותר בתעשייה ומתמחים בתחומי בינה מלאכותית, מציאות מדומה, סייבר, IoT, רכבים אוטונמים, רובוטיקה, תלת מימד ועוד.


הקרן משקיעה כבר היום בישראל, בסטארטאפים Bringg, שפיתחה פלטפורמה לניהול לוגיסטיקה ומשלוחים ממחסני הספקים, Bizzabo, המפתחת פלטפורמת ענן לניהול ושיווק של כנסים עסקיים ו-Logz.io, פיתחה פלטפורמה המבוססת על קוד פתוח שמטרתה לסייע לחברות לנתח מיליארדי לוגים.


מת׳יו כהן, שותף בקרן ההשקעות Next47, הגיע ארצה לרגל האירוע ומסר כי, ״Next47 רואה בישראל שוק השקעות חשוב וייחודי. לסטארטאפים הישראליים יש רקורד ארוך ומרשים לפיתרון בעיות מורכבות המשפיעות על התעשייה כולה. זאת בדיוק הנקודה בה אנחנו רואים את עצמנו." עוד הוסיף כי, "היום, אנחנו מדגישים ומגדילים את המחויבות שלנו לאקו סיסטם המקומי עם פתיחת המשרדים הרשמיים של Next47 בישראל".


במהלך האירוע הקרן הציגה את מינוי של משה זילברשטיין, מנהל הפעילות של ישראל שאמר בנאומו: ״אנו, ב-Next47 פעילים בהמון שווקים מלבד ארה"ב, ביניהם אירופה ואסיה, ואני מתרגש על סיבת ההכרזה המקומית שלנו היום." עוד ציין כי "הפעילות בישראל תאפשר לנו להעצים את שיתוף הפעולה ביננו לבין היזמים המקומיים ותתרום לחזון הקרן להשקיע ביזמי העתיד".


משה הצטרף ל-Next47, עם שנים של ניסיון בתחום היזמות ושוק ההון. הוא היוה חלק מ-Norwest Venture Partners וכחלק מתפקידו ניהל את ההשקעות של החברה בחברות כמו Gong, CyberX, Cynet, Wiliot, Vastdata.


לכבוד השקת פעילות הקרן בישראל אמר גיא בלוך, מנכ"ל חברת ברינג: "קרן ההשקעות Next47 היא שותפה חשובה למסע שלנו לקראת ההתרחבות הגלובלית.'" עוד הוסיף כי, "הקרן לא רק השקיעה בנו כספית אלא פתחה עבורנו הזדמנויות ודלתות לשיתופי פעולה עם החברות הגדולות ביותר ברחבי העולם."

תומר לוי, מייסד ומנכ"ל Logz.io, מסר כי: "הקרן הגלובלית Next47 היא שותפה רבת ערך עבורנו. הקרן יצרה לנו הזדמנויות עסקיות חדשות ועזרה לנו לבנות קשרי לקוחות בינלאומיים גדולים ומשמעותיים. המחויבות של הקרן לסטארטאפים היא נכס חשוב לאקוסיסטם המקומי."


אודות קרן ההשקעות Next47
קרן ההשקעות Next47, הנה קרן השקעות גלובלית המגובה על ידי Siemens. הקרן משקיעה ומשתפת פעולה עם יזמים שבונים את תעשיות העתיד ומספקת להם גישה רחבה לאחד מתיקי הלקוחות הגדולים בעולם בתחומי התעשייה, האנרגיה והתשתיות, לצד מומחיות טכנולוגית ארוכת שנים. הקרן פועלת ברחבי העולם: ארה"ב (פאלו אלטו), אירופה: בריטניה, גרמניה, צרפת, סין, הודו ומהיום גם בישראל. https://next47.com/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il