TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

צגי הרכב – הדור הבא


CORNING
Corning חושפת את טכנולוגית הצגים המעוקלים אשר ישולבו בדור הבא של כלי הרכב החשמליים והאוטונומיים

ארגון ה-IEA שואף כי עד 2030 כ-30% מכלי הרכב הנמכרים בעולם יהיו חשמליים

קורנינג (Corning) החלה בהאצת הפיתוח של טכנולוגיית ColdFormהמאפשרת יצור מערכות תצוגה מעוקלות וגמישות בכלי רכב. הטכנולוגיה של קורנינג מאפשרת ליצרני הרכב לתכנן עיצובים עתידניים ויוקרתיים לטובת תצוגת פנים מרשימה וקישוריות מלאה.


כיום, לאור המגמות השונות של תעשיית הרכב, יצרני הרכב מבססים קווי יצור חשמליים לטובת פליטת מזהמים נמוכה ושימוש בעיצובי פנים וחוץ יוקרתיים הלוקחים מהעתיד. בכדי לעמוד בדרישות יצרני הרכב, טכנולוגית ה-ColdForm של קורנינג תהווה פתרון מהותי כחלק מתפיסת היוקרה והאקו-סיסטם החדש של יצרני הרכב.
על מנת ליישם פתרונות תצוגה מתקדמים קורנינג תשתף פעולה עם תאגידVisteon הנחשב כמוביל בתחומו בטכנולוגיות נהיגה מתקדמות לרבות AI, מערכות בידור (INFOTAINMENT), תצוגה דיגיטלית ועוד.


מייק קוניגוניס, סמנכ"ל ומנהל כללי בתחום הזכוכיות בקורנינג מציין: "כיום עיצובי הפנים החדשניים לרכב דורשים טכנולוגיות, חומרים ומערכות ייצור מתוחכמות. אנו עובדים עם Visteon, מובילת שוק וחדשנות דיגיטלית בצגים, כדי להוביל למסחור טכנולוגיית ה-ColdForm של קורנינג לתעשיית הרכב. אנו שמחים שהזכוכית הטכנית המתקדמת ותהליכי העיצוב החדשניים שלנו יסייעו במתן מערכות התצוגה המעוקלות והחסכוניות ביותר. "


אודות תאגיד CORNING:


CORNING הינה אחת החברות המובילות בעולם בתחום מדעי החומרים, עם יותר מ -165 שנות ניסיון בהמצאות טכנולוגיות ששינו את חיינו. מומחיות החברה באה לידי ביטוי בתחומים שונים עם יכולות יצור והנדסה נרחבות, בפיתוח מוצרים, אשר משפרים את חייהם של אנשים. ההצלחה שלCorning נובעת מהשקעה מתמשכת במרכזי מחקר ופיתוח (R&D), שילוב ייחודי של חדשנות, ומערכות יחסים מבוססות אמון עם חברות ולקוחות מובילים בעולם.


CORNINGפועלת בין השאר בתקשורת אופטית, מוצרי אלקטרוניקה ניידים, טכנולוגיות תצוגה, אוטו-טק ומדעי החיים. המוצרים המובילים שלCorning כוללים זכוכית עמידות בפני נזק למכשירים ניידים; זכוכית מדויקת עבור תצוגה מתקדמת; סיבים אופטיים, טכנולוגיות אלחוטיות ופתרונות קישוריות לרשתות תקשורת חדישות.
בישראל – CORNING פועלת באמצעות מרכז R&D מתקדם האמון על פיתוח טכנולוגיות חדשניות למתן פתרונות לכיסוי אלחוטי, קישוריות סלולארית G4 ו-G5 המיושמות באצטדיונים, מרחבים הומי אדם, בתי חולים מבנים ציבוריים ועוד. כמו כן, קורנינג השיקה בישראל את תוכנית – CSI (Corning Scouting Israel) אשר מטרתה לאתר השקעות, חדשנות, רכישות ושיתופי פעולה של סטארט-אפים בישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il