TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הצלחה בהנפקת האג"ח של 'רני צים מרכזי קניות'


רני צים - קרדיט צילום אורן קאן
ביקושים גבוהים בהיקף של כ-122 מיליון שקל בשלב המוסדי של הרחבת סדרת האג"ח; החברה בחרה לגייס כ-52 מיליון שקל

המחיר שנקבע משקף תשואה שנתית של 1.56% במח"מ של 3.45 שנים

רני צים, מנכ"ל 'רני צים מרכזי קניות': "אנו מודים לציבור המשקיעים על היענותו בהנפקה, ורואים בביקושי היתר ובשיעור התשואה שנקבע הבעת אמון מצד שוק ההון בחברה, בהנהלתה ובפעילותה העסקית. גיוס זה, יחד עם גיוס ההון המוצלח בהיקף של כ-65 מיליון שקל שביצענו לאחרונה בהצלחה, יתמוך במהלך ההתרחבות של החברה והשגת יעדיה העסקיים, תוך שיפור גמישותה הפיננסית.


רני צים מרכזי קניות נמצאת בתנופת פעילות גדולה, כאשר בחודשים האחרונים דיווחנו, בין היתר, על רכישת מרכז מסחרי בהקמה בגני תקווה, רכישת מתחם מסחר ומשרדים בנוף גליל, קבלת היתר בניה למרכז מסחרי חדש בטירה, תחילת עבודות להקמת קמפוס המשרדים ובילוי בכפר סבא וכן כוונה להרחבה באופן משמעותי את פעילותינו בתחום האנרגיה הסולארית. אנו נמשיך לפעול להרחבת פעילות החברה וליצירת ערך".

חברת 'רני צים מרכזי קניות' השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת איגרות החוב (סדרה א'). הנפקת איגרות החוב בוצעה בדרך של הרחבת סדרה א', כאשר במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקושים גבוהים של כ-122 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס בשלב זה סכום של כ-52 מיליון שקל.

מחיר הסגירה במכרז נקבע על 1.041 שקל (מול מחיר מינימום שעמד על 1.024 שקל), המשקף שיעור תשואה שנתית של 1.56% (מרווח של 252 נק' מהממשלתי). יצוין, כי הסדרה הונפקה באוגוסט 2019 בריבית של 2.65% (מרווח של 375 נק' מהממשלתי).

סידרה א' של איגרות החוב הינה צמודה למדד המחירים לצרכן מגובות בבטוחות (שעבוד מניות של חברות בנות והלוואות בעלים) במח"מ של כ-3.45 שנים כאשר מועד הפירעון הסופי יהיה בחודש יולי 2024. אגרות החוב מדורגות על ידי חברת הדירוג 'מידרוג' בדירוג Baa1 באופק יציב.

את ההנפקה הובילו ווליו בייס חיתום ולצידם אקסלנס חיתום, אגוז הנפקות וענבר הנפקות.

קבוצת 'צים אחזקות' הוקמה בסוף שנות ה- 90 על ידי רני צים (קבוצת רני צים אחזקות), ופועלת כיום בתחומי הנדל"ן המסחרי באמצעות צים אורבן ובתחום הקמעונאות באמצעות קבוצת אופיס דיפו.


חברת 'רני צים מרכזי קניות' פועלת בתחום ההקמה והניהול של מרכזים מסחריים, רכישה, ייזום והשבחת קרקעות בישראל. הקבוצה פועלת מתוך אמונה בפריפריה והבנה בשינוי תרבות הצריכה וחווית הקנייה. הקבוצה מונה 7 מרכזי קניות בערד, נתיבות, בית שאן, מעלות, אום אל פחם, ירכא ובנוף הגליל (נצרת עילית לשעבר).


החברה תתמקד בשנים הקרובות בפיתוחו של פרויקט "Life Style כפר סבא" וכן בפיתוחם של פרויקטים מסחריים ולוגיסטיים במגזר הערבי, בו מקימה ומתכננת החברה 4 מרכזי קניות נוספים (בטירה, רהט, טמרה וטייבה). רני צים, המכהן כיו"ר ומנכ"ל החברה, הינו יזם ותיק בשוק הישראלי, ובין היתר הקים את רשת חנויות המזון "כמעט חינם" שנמכרה בשנת 2012 לפי שווי של כ-350 מיליון שקל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il