TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מתגברים זהב- טיפול וחדשנות לגיל השלישי בעשור הבא


מימין דר גוין סאס, רינה בנבנישתי ,אורית בנבנישתי, אפרת ידיד בן עזרא ,צחי טולדנו צלם טל שובל
קבוצת "תגבור" ובית הספר לעיצוב וחדשנות של המסלול האקדמי במכללה למינהל שיתפו פעולה במטרה לתכנן שירותים עתידיים לגיל השלישי
קבוצת תיגבור והמכללה למנהל בית הספר לעיצוב וחדשנות של המסלול האקדמי שיתפו פעולה בתחום ה ageing-tech. במטרה לפתח שירותים עתידיים לגיל השלישי. האקתון הסימסטריאלי היה בהובלתה של המרצה אפרת ידיד בן עזרא ובליווי אורית בנבנישתי, מנכ"לית תגבור וכרמלית רשף, סמנכ"ל מערך שירותים לקהילה בתגבור.

בשיתוף קבוצת תגבור, התקיימו לאורך כל הסמסטר סדנאות שיתופיות בליווי מטפלות וצוות מהקהילות התומכות וממרכזי יום לקשיש. כמו כן, התקיימו ראיונות מיוחדים עם קשישים נתמכים, במטרה להבין את הצרכים הייחודים שלהם. כך יכלו הסטודנטים להכיר מקרוב את האתגרים והבעיות של בני הגיל השלישי, ולהעלות רעיונות יצירתיים שישפרו את איכות חייהם.

לדברי אורית בנבנישתי, מנכ"לית תגבור: "צוות תגבור, ואני באופן אישי, נרתמנו להעשרת הדור הבא של מפתחי החדשנות מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל, וזאת מתוך הבנת החשיבות שבפועלם. אחוז הקשישים באוכלוסייה בשנת 2035 יגיע לכ-15% (לעומת 11% ב- 2015), וכבר היום רוב בני הגיל השלישי מעדיפים להישאר בבית. ישראל צריכה להיערך לגידול באוכלוסייה זו ולהיקפי הפעילות התומכת בה, מה שיצריך פתרונות ופיתוח שירותים שייטיבו עימם. לכן לסמינר יש חשיבות ראשונה במעלה".

בסיום הסמסטר התקיים אירוע ההאקתון, ובנבנישתי הבטיחה לתמוך במימוש הרעיון הנבחר.

חבר השופטים בהאקתון צפה בשישה רעיונות בשבע דקות לכל אחד, שעמדו לאחר הצגתם לדיון ולניתוח בכל הרמות: צורך השוק, הישימות, הלוגו, המצגת והמיקוד בממשק למציאות ועוד. יחד עם מנכ"לית תגבור בנבנישתי והסמנכ"לית כרמלית רשף, שפטו בתחרות ד"ר אורי וינהבר, שותף בקרן קתאי ונצ'רס, צחי טולדנו מנכ"ל דיזיין ארט, פרופ' כרמלה יעקובי וולק, יזמית ומומחית לאסטרטגיה ובני קובאיבנוב, מנהל עיסקי בתגבור.

בין הרעיונות שהוצגו

דמות וירטואלית שתמנע טעויות הרווחות בעידן המודרני-הטכנולוגי
אפליקציית איתור מטפלים בדומה לאלה הפועלות בתחום ההסעות הציבוריות
תוכנות ומשחקים ליצירת קשר ואמפתיה בין מטפלים למטופלים
אפליקציה שיתופית לניהול פעילות הטיפול והדאגה של בני המשפחה ליקירם
חקר תחומי העניין של המטופל והתאמת המטפל לפיכך
מיתוג חדש לענף ולהעלאת יוקרתו

רעיון ראשון – אפליקציה לקריאה למטפל, מעבר לשעות הסניף, בממשק קל למבוגר, בהסתמכות על מאגר עדכני מאושר מראש על ידי תגבור. היתרונות: למשתמש – בטחון וזמינות השירותים, ולמטפלים - גיוון בעבודה.

רעיון שני - ערכה לטיוב ותחזוקת יחסי מטופלים ומטפלים. החל מיצירת אמפתיה במפגש הראשון, דרך תמיכה ביחסי אמון לכל אורך הטיפול וכן מיצוב המטפל והפחתת השחיקה שלו על ציר זמן.

רעיון שלישי – אפליקציה שיתופית לניהול פעילות הטיפול והדאגה של בני המשפחה ליקירם, בדומה לעולמות ניהול פרויקטים, בממשק פשוט.

רעיון רביעי – חקר, הבנה ופילוח תחומי העניין האינדיווידואליים והרצונות של המטופל, התאמת המטפל לפיכך והתמקדות בעולמות אלה במהלך הטיפול: גינון, בישול, טיפוח יצירה, תזונה ועוד.

רוב השופטים שיבחו את הרעיון להתאים מטפלים למטופלים לפי תחומי עניין, אך בנבנישתי הציפה אתגר רגולטורי בהשקעה בפעילות משלימה בסיעוד, שעלולה לא להתאים לשעות הטיפול שמאפשר חוק סיעוד. עוד אמרה בנבנישתי: "המבוגרים היום אינם מצומצמים בתחומי העניין שלהם ולכן יש להרחיב את מגוון התחומים וההיצע לפעילויות משותפות".

רעיון חמישי – הצעה לשער וירטואלי, פורטל שינגיש את כל המידע אודות הטיפול וימנע טעויות שרווחות בעידן המודרני-הטכנולוגי במיקוד ואימות מידע , כגון, "נפגעי חיפוש", המאפיינת את אלה שכואבת להם האוזן ונכנסים לחפש במנועי חיפוש ורשתות חברתיות מידע ומוצאים בטעות שלקו בטרשת נפוצה.

רעיון שישי – מיתוג חדש לענף המטפלות , הדורש התמקצעות ככל שהמחקר והידע מתקדמים ותוחלת החיים עולה. הועלו כיוונים לקמפיין ולאופנים חדשניים למתג ולהעלות את הסוגיות הבוערות לדיון ולשיח ציבורי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il