TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

קבוצת פנינסולה מבית מיטב דש השלימה בהצלחה גיוס הון בהיקף של כ-252 מיליון ש"ח


פנינסולה
ההנפקה זכתה לביקוש יתר של כ-440 מיליון ש"ח, למעלה מפי 2 ביחס לגיוס המתוכנן

ההנפקה נסגרה במחיר של 3.6 ש"ח ליחידה, גבוה בכ-11.5% ממחיר המינימום בהנפקה

מייסד ומנכ"ל קבוצת פנינסולה, מיכה אבני: "אני מודה לכלל המשקיעים בהנפקה לרבות לבעלת השליטה, מיטב דש, על האמון בפנינסולה ובדרכה. מהלך זה הינו שלב משמעותי באסטרטגיית החברה - להיות שחקן מוביל בענף האשראי החוץ בנקאי – והוא מגיע לאחר שנה בה ביצענו מספר מהלכים חשובים כחלק מבניית תשתית חזקה ומקצועית לטווח הארוך.


תמורת ההנפקה תאפשר לנו לנצל חלון הזדמנויות משמעותי, כחלק מהמהפכה שחלה בענף האשראי החוץ בנקאי בשנים האחרונות וזאת במקביל לרפורמות שמתבצעות במערכת הבנקאית. בשנים האחרונות פנינסולה הכינה את התשתית לגידול מאסיבי בביקושים, בין היתר באמצעות מספר גיוסים מוצלחים שזכו לרוח גבית מהגופים המוסדיים ושוק ההון, כאשר ההנפקה הנוכחית היא צעד נוסף שממשיך את המגמה הצופה ששוק האשראי החוץ בנקאי יכפיל את עצמו עד סוף 2022.


פנינסולה מציגה מגמה רב שנתית של צמיחה בכל הפרמטרים – תיק אשראי, הכנסות, שווי חברה, תשואה – והיא שומרת על רווחיות כבר 44 רבעונים ברצף! הצלחה זו תאפשר לנו להתמודד בעתיד עם עסקאות משמעותיות יותר בדרך לבניית תיק אשראי של כ-2.5 מיליארד ש"ח. פנינסולה נהנית מהביקוש הגובר לאשראי עסקי וערוכה מבחינה תפעולית להגדלת הפעילות בשנים הבאות, בין היתר גם על ידי פתיחת מספר סניפים ברחבי הארץ במהלך 2020, תוך מחויבות להמשך ביסוס מעמדה המוביל של החברה בענף האשראי החוץ בנקאי, וליצירת ערך לבעלי המניות שלנו".


קבוצת פנינסולה, העוסקת במתן אשראי לחברות קטנות ובינוניות בישראל השלימה בהצלחה גיוס הון במכרז ציבורי במסגרתו הונפקו כ-70 מיליון מניות למגוון משקיעים פרטיים וגופים מוסדיים בשוק ההון. ההנפקה נסגרה במחיר של 3.6 ש"ח למניה, הגבוה בכ-11.5% ממחיר המינימום, ובהיקף כולל של כ-252 מיליון ש"ח. תמורת ההנפקה מיועדת לשמש כבסיס הוני להגדלת מקורות האשראי של פנינסולה למטרת המשך הצמיחה של החברה.
ערב ההנפקה פנינסולה, הנמצאת בשליטת בית ההשקעות מיטב ומייסד ומנכ"ל החברה, מיכה אבני, נסחרה בשווי של כ-550 מיליון ש"ח. החברה החלה את פעילותה בתחום האשראי לעסקים קטנים ובינוניים לפני כ-15 שנה ונחשבת לאחת מהמובילות בשוק האשראי החוץ בנקאי בישראל. תיק האשראי של פנינסולה עמד על כ-900 מיליון ש"ח נכון למועד פרסום תוצאות החברה לרבעון השלישי לשנת 2019, גידול של כ-22.6% מתחילת השנה.


ההנפקה מהווה נדבך משמעותי בחיזוק מקורות המימון של החברה ותאפשר לחברה המשך צמיחה מואצת בדרך לתיק אשראי של כ-2.5 מיליארד ש"ח. פנינסולה מדורגת A על ידי מעלות ובעבר הנפיקה שתי סדרות אג"ח בהיקף של כ-320 מיליון ש"ח וסדרה של ניירות ערך מסחריים למשקיעים מסווגים, בהיקף של כ-125 מיליון שקל הנושאים ריבית שנתית בשיעור בנק ישראל בתוספת מרווח של 0.85% (1.1% שנתי). ההנפקה מהווה צעד משמעותי נוסף בגיוון, הגדלה והוזלת מקורות המימון והאשראי של החברה.


את ההנפקה הובילו אייפקס הנפקות ו-ווליו בייס. עורך הדין דניאל מרקוביץ' ממשרד יגאל ארנון ושות' ליווה את תהליך ההנפקה.

אודות קבוצת פנינסולה:
קבוצת פנינסולה אשר פועלת בתחום האשראי העסקי נוסדה בשנת 2004 על ידי עו"ד מיכה אבני. החל מחודש פברואר 2018, מחזיקות החברות בקבוצת פנינסולה ברישיונות מורחבים למתן אשראי מטעם המפקח על הביטוח ומרשות שוק ההון. פנינסולה מתמחה במתן אשראי לחברות קטנות ובינוניות בישראל. בעשור האחרון קבוצת פנינסולה העמידה לרשות אלפי עסקים מגוון פתרונות אשראי בהיקפים של מיליארדי שקלים למימון צמיחתם העסקית. בית ההשקעות מיטב דש ומיכה אבני הינם בעלי השליטה בחברה. ניירות הערך של החברה נסחרים בבורסה לניירות ערך בתל אביב ונכללים במדד הפיננסים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il