TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

רשת xx מודיעה על התמיכה של המממנים הראשונים במכירה של המטבע xx


xx
רשת xx הודיעה על התמיכה של חלוצי קריפטו, כולל כריס לרסן, במכירה הראשונית בקיימן של המטבע xx החל ב-23 בינואר 2020
המטבע xx הוא מטבע דיגיטלי מאובטח מפני מחשבים קוונטיים שמיועד לתמוך ולתמרץ את הסביבה המבוזרת של רשת xx, הבלוקצ'יין המהפכני שמגן על הפרטיות ומנוהל על ידי דייוויד צ'ום, המייסד של הפרויקטים Elixxir ו-Praxxis שמהווים את הבסיס לרשת xx.

כריס לרסן, יזם סדרתי, מייסד שותף של Ripple Network ותומך ותיק בפרטיות של הצרכנים, אמר: "דייוויד צ'ום מגן על הפרטיות בעולם הדיגיטלי כבר קרוב לארבעים שנה. אני שמח להיות מראשוני המממנים ומצפה לראות את הבלוקצ'יין הזה שפונה לצרכנים פותח את הדלת לשימוש מאובטח על ידי מיליוני אנשים בחיי היומיום שלהם".

הבעלות והשליטה על רשת xx תבוזר באופן רחב לאנשים בכל רחבי העולם בלי מימון של הון פרטי. לרסן ושני חלוצי קריפטו אחרים יהיו הבעלים של בערך 2.5% מהמטבעות. תמיכה נוספת ממפעילי צמתים של אלפא וספקי שירותים אחרים תסתכם בסביבות 0.1% מהמטבעות. כגמול על המימון והסיוע המוקדמים שלהם, המטבעות האלה נמכרו למממנים הראשונים בהנחה של 20% ממחיר המכירה לציבור שהוא $0.35.

"אנחנו שמחים לראות תמיכה מכל רחבי העולם במכירה לציבור של המטבע xx, כולל משקיעים בכל הרמות", אמר דייוויד צ'ום. "לכבוד מיוחד הוא לי שחלוצים מנוסים תמכו בפרויקט".

ההפצה הראשונית של המטבע תהיה באמצעות חוזה חכם ERC-1404 לאנשים שאינם אמריקנים. באמצעות MainNet של רשת xx, מתוכננת המרה של החוזים החכמים למטבעות xx רשמיים ברשת xx, אולי באמצעות חוזה ביניים חכם.

כל הפרטים של המכירה לציבור ברשת xx יימסרו באמצעות האתר xx-coin.io ויהיו מקור המידע היחיד. אין להסתמך על מקורות מידע אחרים. כל הצעה של מטבעות או שווה ערך אינה פתוחה לאנשים אמריקנים.

אודות דייוויד צ'ום:

דייוויד צ'ום ידוע מאוד כממציא של המטבע הדיגיטלי הראשון, e-Cash, בתחילת שנות השמונים, שלאחר מכן יישם בשנות התשעים בחברה שלו DigiCash. לאחרונה הוא קיבל את הקרדיט על הצעת הבלוקצ'יין המבוזר הראשון בתזת הדוקטורט שלו בברקלי ב-1982.

אודות xx network:

המטבע xx הוא מטבע דיגיטלי שיתמוך בהעברת מסרים, תשלומים ויישומים מבוזרים ברשת xx. רשת xx תוכננה בתגובה לחשש הגובר של הציבור לגבי פרטיות המשתמשים וגם האיום המתפתח של מחשבים קוונטיים. שכבת ה-Elixxir cMix מספקת פרטיות ואבטחה פורצות דרך על ידי גריסת המטא נתונים של המשתמש.

Praxxis מספק מבנה של מטבע עם ערך נקוב שמפרק תשלומים למטבעות פרטניים כדי לספק פרטיות ופרוטוקול מבוסס קונצנזוס ייחודי שמשתמש בקריפטוגרפיה מבוססת גיבוב, שמאובטחת מפני התקפות של יריבים עכשוויים שהם מדינות ומחשבים קוונטיים עתידיים.

מטבעות xx לא מוצעים לאף אדם אמריקני כפי שמשתמשים במונח הזה בחוק ניירות הערך של 1933.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il