TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חברת ביטוח חדשה נולדה: DavidShield קיבלה רשיון מבטח מהמפקח על הביטוח


דיוויד שילד. קרדיט לתמונה: דוברות רשות שוק ההון
בתפקיד יו"ר חברת הביטוח יכהן מר אייל בן שלוש, לשעבר המפקח על הביטוח ואת תפקיד המנכ"ל ימלא מר רן מזרחי

הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון ד"ר משה ברקת, העניק הבוקר (א') רשיון מבטח לקבוצת .DavidShield החברה תפעל תחת השם דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ.


קבוצת DavidShield בבעלות אלון קצף (50%) ו- White Mountains Insurance Group (NYSE:WTM) (50%) מובילה את שוק ביטוחי הבריאות הבינלאומיים וביטוחי הנסיעות לחו"ל, ומעניקה את שירותיה ללמעלה מ-1.7 מיליון מבוטחים מדי שנה. הקבוצה פועלת במספר שווקים גלובליים בהם אוסטרליה, גרמניה ובמדינות נוספות באירופה, ומעניקה שירותים רפואיים למבוטחיה בלמעלה מ-140 מדינות ברחבי העולם.


קבלת רישיון המבטח תאפשר לקבוצה להרחיב,ולגוון את מוצרי הביטוח עם הצעות ערך חדשניות אותם תציע לקהל המבוטחים בישראל בתחום ביטוחי הבריאות הבינלאומיים וביטוחי הנסיעות לחו"ל.


בתפקיד יו"ר חברת הביטוח החדשה יכהן מי שהיה המפקח על הביטוח, מר אייל בן שלוש ואת תפקיד המנכ"ל ימלא מר רן מזרחי, עם ניסיון של 20 שנה בתחום ביטוח הבריאות הבינלאומי.


בין החברות בבעלות הקבוצה, נמצאות גם סוכנויות החיתום PassportCard ו- DavidShield גלובל. PassportCard מתמחה במתן פיתרון יחודי למבוטחיה בתחום ביטוחי נסיעות לחו"ל , וסוכנות הביטוח DavidShield מובילה את תחום ביטוחי הבריאות הבינלאומיים למבוטחים שעברו להתגורר לתקופה ארוכה בחו"ל (ביטוחי בריאות לרילוקיישן). סוכנויות הביטוח מנוהלות על ידי מר יואל אמיר.


DavidShield נוסדה בשנת 1999, ונחשבת לאחת החברות המובילות בעולם בתחום ביטוחי הבריאות הבינלאומיים. החברה משווקת מוצרי ביטוח לישראלים וכן לאזרחים זרים מחוץ למדינת האם שלהם, השוהים בחו"ל תקופה ארוכה.
PassportCard הוקמה בשנת 2014 והינה מובילת שוק ביטוחי הנסיעות לחו"ל:


פעילות חברת הביטוח החדשה תשען על מערך של שלושה מוקדי שרות (ASSISTANCE) בישראל בגרמניה ובאוסטרליה ובהפעלת יכולות טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות למבוטחים לשלם תביעות בזמן אמת ללא טפסים וללא בירוקרטיה בכל מקום בעולם הן באמצעות כרטיס אשראי נטען שהחברה מנפיקה למבוטחיה והן בזכות מניפת ממשקים דיגיטלים. בקרות ארוע רפואי , לקוחות החברה משתמשים בכרטיס החברה לצורך תשלום ישיר לרופאים ובתי החולים ו/או למשיכת מזומן מכספומט במקרה של עיכוב כבודה.


אלון קצף, נשיא קבוצת DavidShield: "אנחנו מודים למפקח על הביטוח ולצוותים ברשות שוק ההון על הליווי והתמיכה לאורך כל הדרך, תמיכה אשר תאפשר לנו, ביחד עם 4500 סוכנינו, ו-700 עובדינו המסורים להמשיך ולהציע לאזרחי ישראל את חווית השירות המיטבית ומגוון מוצרים ושירותים חדשניים. ביחד עם שותפינו White Mountains Insurance Group, נמשיך לעמוד בחזית הטכנולוגיה ונעשה לילות כימים על מנת להבטיח רמת שירות גבוהה לכל מבוטחינו היוצאים את גבולות המדינה ובמידת הצורך, השבתם הביתה בשלום.


מנינג ראונטרי, מנכ"ל White Mountains : "אנו שמחים על העמקת פעילותנו ומחויבותנו בשוק הביטוח הישראלי ועל הקמת חברת הביטוח אשר שמה את חווית השירות ללקוח בראש סדר העדיפויות".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il