TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ביקושי יתר בהנפקת אג"ח להמרה של חברת לפידות


אמיר תירוש - צילום, סיוון פרג'
השלימה גיוס של כ-115 מיליון שקל בשלב המוסדי בריבית אפקטיבית של 0%

במכרז התקבלו ביקושים בהיקף של כ-238 מיליון שקל


היום ייערך המכרז הציבורי


חברת לפידות, קבוצת השקעות מובילה הנמצאת בשליטת איש העסקים יעקב לוקסנבורג והמתמחה בסחר בארץ ובעולם, המחזיקה בזיכיון לפעילות ענקית הסלולר סמסונג בישראל וחלוצת פעילות הקידוחים היבשתיים בישראל, השלימה בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת סדרת אג"ח חדשה, הניתנת להמרה למניות החברה. במסגרת המכרז המוסדי שהתקיים אתמול, קיבלה החברה ביקושים בהיקף של 238 מיליוני שקל, מתוכם בחרה החברה להיענות להצעות בהיקף של 115 מיליון שקל.


המחיר שנקבע במכרז המוסדי הוא 104.1 שקל לכל אג"ח. מחיר זה יהווה את מחיר המינימום בשלב הציבורי, שייערך היום. בין הגופים שהשתתפו בהנפקת האג"ח: ילין לפידות, נוקד, אי. בי. אי קרנות נאמנות, מור קרנות נאמנות.


סדרת אגרות החוב החדשה (סדרה 1) ניתנת להמרה למניות החברה, ביחס המרה של 24 ע"נ אגרות חוב למניה, פרמיה של כ-13% ביחס למחיר הנוכחי של מניית לפידות. אגרות החוב נושאות ריבית של 2% אשר תשולם פעמיים בשנה, כאשר קרן האג"ח תיפרע בתשלום אחד, בסוף שנת 2021.


בעקבות ביקושי היתר נקבע במכרז מחיר סגירה של 1,041 לכל 1,000 ע"נ, המשקף תשואה אפקטיבית של 0%.


הנפקת האג"ח הנוכחית משלימה את גיוס כלל הקורות הנדרשים ללפידות לצורך רכישת אפריקה השקעות, זאת לאחר שאסיפה בעלי האג"ח באפריקה השקעות בחרה בהצעת לפידות כהצעה הזוכה במכרז שקיימו. בעלי האג"ח באפריקה השקעות הביעו תמיכה מלאה בהצעת לפידות ואמון מלא ביכולתה הפיננסית והעסקית להניב את הערך הגבוה ביותר לבעלי האג"ח.

אודות קבוצת לפידות
לפידות הינה חברת השקעות מובילה המתמחה בסחר בארץ ובעולם באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגיים עם ענקיות בינלאומיות. החברה הינה חלוצת פעילות הקידוחים היבשתיים בישראל. פעילות הקבוצה בתחום הטלפונים והאביזרים הסלולריים מתבצעת על ידי חברת סאני תקשורת, לה זיכיון בלעדי ליבוא והפצת מכשירי הסלולר מתוצרת סמסונג בשוק הפתוח; פעילות הקבוצה בתחום הסחר הבינלאומי מתבצעת על ידי קבוצת אלפרוס. הקבוצה מהווה ספק של קמעונאיים מהגדולים בעולם, ובעיקר Amazon; לקבוצה פעילות בתחום קידוחי נפט, מים וקידוחי מחקר.


החברה פעילה משנת 1959 ורשומה למסחר משנת 1994. בשנת 2000 רכש מר יעקב לוקסנבורג את השליטה בחברה. מנכ"ל החברה הוא אמיר תירוש.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il