TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חברת CTV מתגייסת למען יום ההתרמה השנתי של אלו"ט למען ילדים ובוגרים עם אוטיזם


התגייסות CTV למען אלוט . (צילום: חן כליפה לוי צילום אווירי)
אלו"ט, האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, היא עמותת הורים הפועלת לקידום וטיפול בילדים ובבוגרים על הרצף האוטיסטי
חברת CTV המפעילה שלטי חוצות דיגיטליים מתחילה את שנת 2020 במחווה לילדים ובוגרים עם אוטיזם. לרגל יום ההתרמה השנתי שמובילה עמותת אלו"ט שיתקיים ב-21 בינואר, CTV תרמה שלטי חוצות במיקומים מרכזיים ברחבי הארץ, בהם יוקרן במשך שבוע קמפיין מודעות של העמותה אותו מוביל בהתנדבות משרד הפרסום goood בהובלת אורי אברוצקי. בין המיקומים הבולטים: דרך נמיר, נמל תל אביב, צומת אלוף שדה ועוד.

אלו"ט, האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, היא עמותת הורים הפועלת לקידום וטיפול בילדים ובבוגרים על הרצף האוטיסטי. אלו"ט פועלת לקידום זכויותיהם של כלל הילדים, הנוער והמבוגרים בישראל על הספקטרום האוטיסטי, ולשיפור השירותים הניתנים להם ולבני משפחתם.

לדברי תומר יעקובי, מנכ"ל CTV, "אנו גאים לתרום את שטחי הפרסום הדיגיטליים שלנו בכל הארץ לטובת מטרה חברתית חשובה ושמחים על כך שיכולים לסייע בהעברת מסרים לאוכלוסיה רחבה. אם כל נהג ברמזור או הולך רגל שנחשף לקמפיין יפתח את הדלת ואת הלב ב-21 בינואר, הרי שעשינו את שלנו".

לדברי אורי אוברוצקי, הבעלים של משרד הפרסום good, "אני גאה להוביל בפעם השלישית את קמפיין יום ההתרמה לאלו"ט, ולסייע בהעלאת המודעות והקבלה של ילדים ובוגרים עם אוטיזם. זו זכות עבורי להתחיל את השנה בעשייה חברתית למען הקהילה".

יום ההתרמה של אלו"ט השנה בסימן שילוב של ילדים ובוגרים עם אוטיזם בקהילה, בתעסוקה ובחברה. גם ילדים עם אוטיזם רוצים חברים ומשתוקקים להרגיש חלק מהכיתה, מהחבר'ה בתנועה או בשכונה. לא תמיד הם יודעים איך עושים את זה. מהצד השני, ילדים רגילים שיושבים בגן, בבית הספר או בחוג כתף אל כתף עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים יגדלו עם פחות דעות קדומות, עם יותר חמלה והבנה כלפי אנשים שונים מהם.

כאשר ילדים עם אוטיזם מסיימים את מערכת החינוך, הם מוצאים עצמם במקרים רבים ללא מענה הולם או מעטפת שתסייע להם להשתלב במעגל העבודה, למצוא דיור הולם וצרכים בסיסיים נוספים, על מנת שיוכלו לחיות ככל האדם, ולתרום לחברה ולמשק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il