TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

היטאצ'י ונטרה מתאחדת עם Hitachi Consulting: החברה החדשה תיצור יתרון תחרותי דיגיטלי עבור ארגונים אשר עוברים טרנספורמציה


טושיאקי טוקונאגה, מנכ"ל ויו"ר היטאצ'י ונטרה. צילום יח"צ
החברה החדשה משלבת את תשתית ה-IT הטובה מסוגה, ניהול נתונים ואנליטיקה עם מומחיות בתחום ה-AI, פתרונות תעשייתיים וטרנספורמציה דיגיטלית

היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ'י, הכריזה על איחודה עם חברת Hitachi Consulting לחברה אחת במטרה ליצור תשתית דיגיטלית ופתרונות חדשנים.


היטאצ'י ונטרה החדשה שואפת להפוך לשותף הדיגיטלי המוביל בעולם באמצעות הפקת תובנות עסקיות מהנתונים של הלקוחות ושיפור איכות החיים של בני האדם. היטאצ'י ונטרה מתמקדת בהבאת יתרון תחרותי לתחומים דיגיטליים כגון – מרכזי נתונים, נתונים תפעולים וטרנספורמציה דיגיטלית בארגונים.


היטאצ'י ונטרה החדשה משלבת פתרונות ייעוץ דיגיטליים מהמובילים בשוק. השילוב של המומחיות בתעשייה של Hitachi Consulting יחד עם המומחיות שמביאה היטאצ'י ונטרה בתחום ה-IT יסייע מעתה ללקוחות לפתח אסטרטגיות ופתרונות דיגיטליים פרקטיים וסקלביליים אשר ישנו את התהליכים התפעוליים, ישפרו את חווית המשתמש וייצרו מודלים עסקיים חדשים כדי להניע חדשנות וצמיחה.


"זרם אדיר של נתונים וטכנולוגיה גורם לשיבוש בארגונים ובתעשיות השונות ברחבי העולם", אמר טושיאקי טוקונאגה, מנכ"ל ויו"ר היטאצ'י ונטרה. "באמצעות האיחוד עם Hitachi Consulting, חברת היטאצ'י ונטרה החדשה תהיה מצוידת בכל היכולות הדרושות ללקוחות שלנו כדי להדריך אותם במסעות הדיגיטליים שלהם. אנחנו נהיה חברה אשר מסייעת ללקוחות לנווט בין מה שקורה עכשיו למה שעתיד לקרות".


ארגונים ברחבי העולם מתמודדים עם האתגר שבהפקת תובנות והשגת יתרון תחרותי מהכמויות העצומות של נתונים המיוצרים על ידי אנשים, תהליכים והמכונות שלהם. תעשיות חוות שיבושים על ידי הטכנולוגיות והארכיטקטורות המתפתחות במהירות, כמו בינה מלאכותית ו-IoT. בעוד כי רבות מהמגמות והטכנולוגיות הללו לא חדשות, MIT Sloan Management Review מדווחים כי רק ב-25% מהארגונים קיימות אסטרטגיות דיגיטליות אשר בשלות מספיק כדי לבנות חדשנות דיגיטלית ולהניע טרנספורמציה ארגונית רחבה.


הפורטפוליו של היטאצ'י ונטרה בנוי על בסיס פתרונות תשתיתים edge-to-core-to-cloud ברמה עולמית, הכוללים את סדרת Hitachi Virtual Storage Platform (VSP) 500 אשר הוצגה לאחרונה – מערך אחסון הנתונים המהיר ביותר בעולם. הפורטפוליו כולל גם פתרונות AI ואנליטיקה, שירותי ענן, מודרניזציה של אפליקציות, אינטגרציית מערכות ושירותי ניהול עבור הטמעות ERP מבוססות SaaS. כל הפתרונות של היטאצ'י ונטרה מגובים על ידי ייעוץ עסקי ברמה העולמית, ניסיון רב בשיפור היעילות בארגונים, יכולות פיתוח משותפות ושירותי אספקה גלובליים.


בעזרת היכולות המורחבות שלה, היטאצ'י ונטרה החדשה תשחק תפקיד מרכזי בקידום תוכנית ניהול לאמצע שנת 2021 של היטאצ'י, אשר שואפת להפוך את החברה למובילה עולמית באמצעות אסטרטגיית ה-Social Innovation Business. אסטרטגיה זו מתמקדת בשילוב המומחיות של היטאצ'י בתחום התעשייה וה-IT והמוצרים שלה כדי ליצור ערך חדש.


היטאצ'י ונטרה תסייע לקדם את התוכנית באמצעות גידול ברווחים מעסקי הדיגיטל, טרנספורמציה דיגיטלית של העסקים התעשייתיים של היטאצ'י, הגברת צמיחה בינלאומית ומתן ערך חברתי, סביבתי וכלכלי.
כפי שהוכרז בספטמבר 2019, טושיאקי טוקונאגה, בעל ותק של 30 שנה בהיטאצ'י, אשר הפגין הצלחות רבות בטרנספורמציה של עסקי היטאצ'י, יכהן בתפקיד הכפול של מנכ"ל ויו"ר הדירקטוריון של היטאצ'י ונטרה.


2 היחידות העסקיות של החברה – תשתית דיגיטלית ופתרונות דיגיטליים – יובלו על ידי הנשיאים בריאן האוסהולדר ובראד סוראק, בהתאמה. כמו כן, היטאצ'י ונטרה הכריזה על מינויים נוספים בצוות ההנהלה של החברה.

אודות Hitachi Vantara
היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות מלאה של תאגיד היטאצ'י, מלווה את לקוחותיה אל עבר טכנולוגיות העתיד ופותרת עבורם את האתגרים הדיגיטליים. העבודה הצמודה לצד כל אחד מלקוחותינו מאפשרת לנו למנף את היכולות הטכנולוגיות והדיגיטליות שלנו בתחום הנתונים והיישומים על מנת שעסקים ואנשים ירוויחו. מעל ל-80% מהחברות ברשימת Fortune 100 בוטחות בהיטאצ'י ונטרה שתסייע להם לפתח אפיקי הכנסה חדשים, להשיג יתרון תחרותי, להפחית עלויות, לשפר את חווית הלקוח ולספק ערך חברתי וסביבתי. בקרו אותנו בכתובת www.hitachivantara.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il