TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

כלל ביטוח ופיננסים תעמיד הלוואה בהיקף של מיליארד שקל לגזית גלוב


כלל ביטוח
הלוואת bullet אשר כ- 80% מהקרן ייפדו בדצמבר 2029, ונושאת ריבית שנתית צמודת מדד של כ- 1.17%

כלל ביטוח ופיננסים תעמיד הלוואה בסך של מיליארד שקל לתקופה של כ-10 שנים, עד לדצמבר 2029, עם מח"מ של כ- 8.7 שנים, הלוואת bullet אשר כ- 80% מהקרן ייפדו בדצמבר 2029, ונושאת ריבית שנתית צמודת מדד של כ- 1.17%.


ההלוואה מובטחת בשעבוד הנכס G City בראשון לציון, הכולל מתחם בילוי ופנאי ושני מתחמי-power centers , המהווים רצועה מסחרית משמעותית וייחודית לאורך שד' משה דיין בראשל"צ, הנפרשת על שטח בבעלות פרטית של כ- 80 דונם באורך של כ-1 ק"מ. הנכס כולל מעל 120 חנויות ומרכזי בילוי, ביניהם דקטלון, סינמה סיטי וסופרמרקטים כגון שופרסל ורמי לוי והוא נהנה מתנועה של כ- 12 מיליון מבקרים בשנה.
ההסכם עם כלל ביטוח ופיננסים מאפשר לגזית גלוב לנצל את ההלוואה בשלוש משיכות בעיתויים שונים, בהתאם לצרכי החברה ולצפי תזרים המזומנים שלה. מבנה זה מספק לגזית גלוב גמישות ויעילות כלכלית תוך כדי קיבוע הריבית לטווח ארוך.


גזית גלוב דיווחה בשבוע שעבר את תוצאות הצעת הרכש העצמית לאיגרות החוב מסדרה י"א. במסגרת ההצעה הציעה גזית לרכוש עד 1.135 מיליארד שקל, ערך נקוב של אג"ח מסדרה י"א. ההצעה זכתה לשיעור היענות גבוה של כ-86% ובמסגרתה נרכשו חזרה אג"ח בהיקף של 977 מיליון שקל ערך נקוב. הצלחת המהלך צפויה לחסוך לחברה הוצאות ריבית שנתיות של כ-45 מיליון שקל.


יוסי דורי, מנהל חטיבות ההשקעות בחברת כלל ביטוח ופיננסים, מסר: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה המוצלח עם גזית. לכלל ביטוח ופיננסים אמון רב בהנהלת חברת גזית גלוב, וכן במהלכים שנעשו על ידיה, אשר תואמים את האסטרטגיה ארוכת הטווח שלה, אנו בחברה משקיעים משאבים רבים בהגדלת נפח העסקאות הלא סחירות, בארץ ובעולם, במגוון רחב של תחומי השקעה, מתוך אסטרטגיה ארוכת טווח לייצר לעמיתינו תשואות עודפות על השוק הסחיר. מדובר באחת מעסקאות האשראי הגדולות והאטרקטיביות שנעשו ע"י גוף מוסדי בישראל, הן בהיבט התשואה והן בהיבט הבטוחה".


עדי ימיני, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל כספים בגזית מסר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם גוף מוסדי מכובד כמו כלל ביטוח ופיננסים. ההלוואה הינה לתקופה ארוכה של 10 שנים והיא מאפשרת לנו גמישות רבה במשיכת הכספים, בהתאם לתכניות העסקיות של החברה, לצד קיבוע הריבית האטרקטיבית לטווח ארוך. הלוואה זו, יחד עם הצעת רכש אג"ח י"א בשבוע שעבר, במסגרתה פרענו חוב יקר יחסית, צפויות להקטין את היקף החוב סחיר משמעותית, לשפר את פריסתו בשנים הבאות, להקטין את עלויות המימון שלנו ולהטיב עם בעלי ההון והחוב של החברה".


עסקה זו, התואמת את אסטרטגית ההשקעות הפרטיות של כלל ביטוח ופיננסים, מאפשרת לעמיתיה ליהנות מתשואה שוטפת ארוכת טווח, המייצרת פרמיה על האלטרנטיבות הקיימות בשוק הסחיר, ומצטרפת לשורה של עסקאות בהיקפים משמעותיים שנעשו ע"י החברה לאחרונה בארץ ובעולם, כגון עסקת מימון כביש 16, רכישת תיק משכנתאות מבנק ירושלים, השתתפות ברכישת לאומי קארד, רכישת אחזקות בחוות רוח בבריטניה ועוד.


את העסקה הובילו מצדה של כלל ביטוח ופיננסים ליאת חזות מנהלת מערך האשראי והתשתיות בחטיבת ההשקעות בחברה, ואריק רוט מנהל האשראי העסקי.


כלל ביטוח ופיננסים יוצגה בעסקה על ידי עו"ד אלית אלקון ממשרד גורניצקי.
גזית גלוב יוצגו בעסקה על ידי עו"ד אסף עוז ממשרד מיתר.
יועצת בלעדית בעסקה הינה חברת החיתום של מנורה מבטחים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il