TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

Qualitest רוכשת את חברת הבינה המלאכותית AlgoTrace‏


שי ליברמן מנכ"ל קווליטסט ישראל ומז' אירופה
רכישה זו מהווה את הצעד הראשון באסטרטגיית הצמיחה של קווליטסט בהמשך להשקעה של ברידג'וינט בתחילת השנה

Qualitest מודיעה היום על רכישת חברת הבינה המלאכותית AlgoTrace כחלק מאסטרטגיית הצמיחה והגדילה של החברה בעולמות ה- AI.


הרכישה תאפשר לקווליטסט להרחיב משמעותית את סל פיתרונות הבדיקות המבוססות על בינה מלאכותית וכן לפתח את יכולותיה בסיוע לחברות שמבקשות להשיק פתרונות חדשים המופעלים באמצעות AI בצורה בטוחה ומהירה.


בקווליטסט מסבירים שחברות בעלות תוכנה מורכבת אשר מופעל עליהן לחץ להשיק את המוצרים שלהן בתדירות גבוהה ובמהירות, מוכרחות להשתמש בטכנולוגיות של AI כדי לשפר את אבטחת האיכות שלהן ולא להיות בעמדת נחיתות בשוק.

אבירם שוטן, סמנכ"ל הידע והחדשנות של קבוצת Qualitest, אמר: "אלגוטרייס היא בדיוק מסוג החברות החדשניות שאנחנו אוהבים. חברה שיודעת איך לתקוף בעיות שוק מרכזיות בעזרת טכנולוגיה חדשנית. הרכישה הזאת לא תעזור לנו רק להגביר את קצב אימוץ טכנולוגיית ה-AI במסגרת הנדסת איכות על ידי אספקת פתרון הוליסטי ללקוחות שלנו, אלא גם תספק גישה לצוותים שלנו למומחיות הייחודית של AlgoTrace ביצירת מודלים חדשים, כלים ופתרונות שמשפרים את הדרך שבה מפתחים טכנולוגיה, בודקים אותה ומשחררים אותה לעולם."

הטכנולוגיה המתקדמת של אלגוטרייס מאפשרת למעשה לחברות לנבא ולחזות תקלות וכן להשיב על שאלות קריטיות בזמן שהן משיקות תוכנה חדשה כמו: מה, איפה, מתי ואיך לבצע את הבדיקות ובאיזה סדר כדי להבטיח בדיקה איכותית.


פתרונות בדיקות ה- AI של קווליטסט מתמקדים בהעלאת הביטחון והאבטחה, ובשיפור מאמצי אבטחת האיכות שנעשים עבור הלקוחות - כך שיתבצעו בצורה מהירה וחלקה יותר.
המטרה השנייה היא לסייע לאותן החברות שבעצמן משתמשות ב- AI, להיות בטוחות שהאלגוריתמים שלהם מניבים תוצאות נכונות.

רון ריטר, מנכ"ל חברת אלגוטרייס: "אנו שמחים להצטרף לקווליטסט לאחר כמה שיתופי פעולה מוצלחים עם החברה בעבר. יש לנו אמונה מלאה בכך שביכולתנו לעזור לקווליטסט לשנות את פרדיגמת הבדיקה לצמיתות ולשפר את בדיקות האיכות שלה בעזרת טכנולוגיות של למידת מכונות. מדובר בכלים אמיתיים ופרקטיים שמשנים משמעותית את כללי המשחק.

נורם מריט, מנכ"ל קווליטסט: "החיבור בין AI להנדסת איכות היא התאמה מושלמת. בזמן שהתוכנות הופכות למורכבות יותר, והחברות שמשיקות אותן נמצאות תחת לחץ להגדיל את המהירות ואת תדירות ההפעלה שלהן, שימוש ב- AI היא דרך היחידה עבורן לעמוד בתחרות הגוברת ולבצע בדיקות איכות ואבטחת תוכנה ברמה גבוהה".
אבירם שוטן, מנהל ידע וחדשנות ראשי ב- Qualitest, אמר: "רון וצוותו הם בדיוק מסוג היזמים החדשניים שאנו אוהבים: חכמים, אובססיביים ללקוחות ויודעים לתקוף בעיה גדולה בשוק באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. הרכישה הזו לא רק תעזור לנו להאיץ את אימוץ ה- AI בבדיקות איכות על ידי מתן פיתרון הוליסטי ללקוחותינו, היא גם מספקת לצוותים שלנו נגישות למומחיות הייחודית של AlgoTrace לבניית מודלים, כלים ופתרונות חדשים לשיפור אופן פיתוח הטכנולוגיה".

אודות Qualitest
קווליטסט שהוקמה ב-1997 על ידי אלי מרגולין ואייל זילברמן, היא אחת מחברות ה-QA העצמאיות הגדולות בעולם. היא מציעה בדיקות תוכנה ואיכות לחברות וארגונים על פני מגוון תעשיות כפיננסים, קמעונאות, טלקום, בריאות, ביטוח, תעופה, מדיה ועוד. לחברה משרדים בפתח תקווה, ארה״ב, רומניה, בריטניה והודו והיא מעסיקה כ-3,500 עובדים - מהם כ-1,500 בארץ.


כשותפה אסטרטגית, Qualitest עוזרת לחברות להתקדם אל מעבר לבדיקות פונקציונליות ומאפשרת להן לאמץ טכנולוגיות ושיטות חדשניות כמו אוטומציה, בינה מלאכותית, מיקור-קהל ובדיקות חוויית משתמש. החברה מציעה את המומחיות שלה בתחום לחברות הפועלות בסקטורים רבים, כולל שירותים פיננסיים, מדיה ובידור, מסחר, מוצרי צריכה, טכנולוגיה, גיימינג, טלקום ועוד. פלטפורמת אספקת השירותים העולמית של Qualitest כוללת את ארה"ב, ישראל, בריטניה, הודו ורומניה.

אודות AlgoTrace
חברת AlgoTrace הוקמה ב-2016 כחברת data science שמתמקדת בבניית כלים אוטומטיים של machine learning. החברה בונה את הכלים שאנליסטים ו-data scientists צריכים על מנת לפשט ולהאיץ את תהליכי מודלי החיזוי. התוכנה שלה עוזרת לארגונים להגיע להחלטות הנכונות על בסיס מידע מדוייק שמבוסס על עובדות ותבניות שמתגלות על ידי מנוע החיזוי של החברה. משימת החברה היא לתת ל-data scientists ואנליסטים את היכולת ליצור, מהר יותר מתמיד, מודלים לחיזוי שהם מדוייקים ויציבים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il