TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ביג ממשיכה באסטרטגיית הרחבת פעילותה בסרביה משקיעה כ – 43 מיליון אירו ב – 3 עסקאות חדשות


חי גאליס מנכל ביג
נכנסת לתחום המרכזים הלוגיסטיים - רוכשת שני מרכזים לוגיסטיים במדינה בשטח בנוי של כ – 30,000 מ"ר

מדווחת על מו"מ מתקדם לרכישת חברה סרבית שמחזיקה במרכז קניות מניב וזכיות בניה בקרקע צמודה בעיר בעיר זראניאנין

חי גאליס, מנכ"ל ביג, מציין כי ביג רואה בסרביה מנוע צמיחה משמעותי הן בתחום הנדל"ן המניב, המשרדים ומעתה גם בתחום המרכזים הלוגיסטיים.. עוד מציין גאליס, כי העסקאות החדשות, מחזקות את היותה של ביג שחקן משמעותי ומוביל בסרביה.

ביג מרכזי קניות, ממרחיבה את פעילותה בסרביה ומשקיעה כ – 43 מיליון אירו בשלש עסקאות חדשות. מדווחת שחברת הבת של ביג בסרביה ביג סי אי אי (מוחזקת 78% על ידי ביג מרכזי קניות) חתמה על הסכמים לרכישת שני מרכזים לוגיסטיים בסרביה בשטח בנוי כולל של כ – 30,000 מ"ר ועם פוטנציאל הרחבה נוסף של 10,000 מ"ר נוספים, תמורת כ-כ- 18.6 מיליון אירו. המרכזים הלוגיסטיים ממוקמים על צירי תנועה מרכזיים בקרבת העיר בלגראד, אשר מאפשרים גישה מצויינת ומהירה לערים הגדולות האחרות במדינה ולשאר יבשת אירופה:

המרכז הראשון, אשר כולל כ- 16,000 מ"ר בנוי (מחסן ומשרדים) ועוד קרקע צמודה עם פוטנציאל בנייה של עד 10,000 מ"ר נוספים, מושכר לחברת הלוגיסטיקה הבינ"ל קונה נאגל. התמורה על המבנה המניב בסכום של 12.1 מיליון אירו משקפת תשואה של כ- 8.9% על ההכנסה הנוכחית של כ- 1.08 מיליון אירו בשנה. בנוסף, בתמורה לקרקע הצמודה, תשלם חברת הבת עד 1 מיליון אירו תוך 18 חודשים.

המרכז השני, אשר כולל 14,000 מ"ר בנוי, יירכש עבור סכום כולל של 6.5 מיליון אירו מתוכם 4 מיליון אירו מקורם במימון בנקאי אשר ימוחזר כתנאי להשלמת העסקה.

עוד מדווחת החברה על מו"מ מתקדם לרכישת 100% מהון המניות של חברה סרבית, אשר מחזיקה במלוא זכויות הבעלות במרכז קניות מניב ובקרקע צמודה עם זכויות בנייה בעיר זראניאנין, בסרביה.


המרכז בזראניאנין כולל שטח מסחרי להשכרה של כ- 23,360 מ"ר עם שיעור תפוסה של כ- 100% בקרוב; המרכז צפוי להניב NOI של כ- 2.1 מיליון אירו בשנה. התמורה עבור המרכז נקבעה בהתאם לשווי של כ- 23.7 מיליון אירו ובניכוי הלוואה ממוסד בנקאי בהיקף של כ- 11.5 מיליון אירו אשר תיוותר גם לאחר הרכישה. בנוסף, חברת הבת תשלם במהלך חודש מאי 2021 עבור הקרקע הצמודה סכום של 1.25 מיליון אירו.

חי גאליס, מנכ"ל ביג, מציין כי ביג רואה בסרביה מנוע צמיחה משמעותי. הכניסה לתחום השטחים הלוגיסטיים בסרביה, שמרחיב את פעילות הלוגיסטית של ביג באירופה, מרחיב את תמהיל פעילות ביג ומחזק את היותה שחקן נדל"ן משמעותי בסרביה. עוד מוסיף גאליס, כי ביג ממשיכה בתנופת הפיתוח בסרביה ובאיתור הזדמנויות עסקיות נוספות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il