TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

נשיא ומנכ"ל המכון לניהול פרויקטים נושא נאום מרכזי על המגמות העתידיות של הענף בפורום ניהול הפרויקטים הבינ"ל של דובאי


המכון לניהול פרויקטים (PMI)
פורום ניהול הפרויקטים מתקיים בחסות השייח חמדאן בין מוחמד בין ראשיד אל מקטום, נסיך הכתר של דובאי ויו"ר המועצה המנהלת של דובאי.

נשיא ומנכ"ל המכון לניהול פרויקטים (PMI) סוניל פרשרה יהיה נואם מרכזי בפורום ניהול הפרויקטים הבינ"ל של דובאי (DIPMF) ב-7-10 בדצמבר במדינת ג'ומיירה בדובאי, אירוע ניהול הפרויקטים הגדול ביותר באזור. הניסיון הגלובלי בניהול של פרשרה והרקורד האיתן במימוש אסטרטגיות, הגעה ליעדי צמיחה ושינוי מוצלח, יחד עם הניסיון בניהול של PMI והתמיכה הגלובלית במקצוע ניהול הפרויקטים מוסיפים עומק לתוכנית של האירוע היוקרתי הזה. בפורום ינאם גם מרק ליינס, סגן הנשיא של Disciplined Agile שנרכשה לאחרונה על ידי PMI.

DIPMF מתקיים בחסות השייח חמדאן בין מוחמד בין ראשיד אל מקטום, נסיך הכתר של דובאי ויו"ר המועצה המנהלת של דובאי. את האירוע מארגנת רשות הדרכים והתחבורה בשיתוף פעולה עם רשות החשמל והמים של דובאי, Emaar Properties, PMI ו-DP World.

הפורום ימשוך יותר מ-2,000 אנשי מקצוע בתחום הפרויקטים מרחבי האזור. מומחים לניהול פרויקטים ומובילי מחשבה ידונו איך מוציאים לפועל פרקטיקות חכמות, בנות קיימא וחדשניות בניהול פרויקטים כדי להבטיח תוצאות מוצלחות.

"הכלכלה העולמית נעשית יותר "פרויקטית" ומצריכה אופני עבודה חדשים, והאירוע המרשים הזה מגיע בעיתוי מאוד קריטי", אמר סוניל פרשרה, נשיא ומנכ"ל המכון לניהול פרויקטים. "מארגני הפורום והמשתתפים בו מכירים בכך שחשוב יותר מאי פעם שאנשי מקצוע בתחום הפרויקטים יהפכו רעיונות ואסטרטגיות מורכבים למציאות -- כי יש השלכות עסקיות חשובות כשאין קשר ישיר בין האסטרטגיה והביצוע".

נתונים ספציפיים של האזור מסקר Pulse 2019 של PMI מראים שארגונים במזרח התיכון מבזבזים בממוצע 104 מיליון דולר על כל מיליארד דולר של הוצאה על פרויקטים בגלל ביצועים גרועים בפרויקטים. זה שיפור בהשוואה לממוצע הגלובלי שהוא 119 מיליון דולר על כל מיליארד דולר של הוצאה, אבל המגה פרויקטים הרבים במזרח התיכון יוצרים הזדמנות עצומה לאנשי המקצוע ולמנהיגים ליעיל את הפעילות שלהם ולהשתמש בפרקטיקות מיטביות כדי להבטיח שמשלימים פרויקטים בזמן, בלי חריגות בתקציב ובמסגרת התכולה.

ביום שני 9 בדצמבר בשעה 14:30 הנאום המרכזי של פרשרה ששמו "מגמות עתידיות בניהול פרויקטים" יחקור למה אנשי המקצוע בתחום יכולים לצפות בשנים הבאות. הוא ידגיש את החשיבות של ביצוע האסטרטגיה ומדוע ארגונים נכשלים במימוש האסטרטגיה שלהם, כיצד אנשי המקצוע והמנהיגים כאחד יכולים להתכונן להפעיל את כלכלת הפרויקטים, הערך הגדל של זריזות וגמישות, ועוד.

ביום שני 9 בדצמבר בשעה 09:00 ליינס משתתף בדיון מקביל בשם "ניהול פרויקטים היברידי". ליינס הוא יוצר משותף של ערכת הכלים של Disciplined Agile, מחבר משותף של כמה ספרים על Disciplined Agile ויש לו יותר מ-25 שנות ניסיון בעזרה לארגונים ברחבי העולם להצליח במסירת פרויקטים באמצעות הגישה הזריזה וגמישה, הרזה, המסורתית וההיברידית. כדי להשלים את המומחיות של ליינס, המושב שיימשך שעתיים יכלול גם את מוביל המחשבה בניהול פרויקטים פול הודג'קינס ואסטרטג החדשנות הגלובלית ד"ר אל זייתון.

בהתייחסה למעורבות של PMI ב-DIPMF, גרייס נג'ר, המנהל הכללית של המזרח התיכון וצפון אפריקה ב-PMI שמונתה לאחרונה, אמרה: "דובאי נראית כעיר העתיד וממשיכה להתוות מסלול נועז לעתיד. כפי שאמר הוד מעלתו השייח מוחמד בין ראשיד אל מקטום: העתיד לא נבנה על אפשרויות ומספרים אלא על חזון ברור, תכנון, פעולה ויישום. כמדינה, איחוד האמירויות התחילה הרבה מגה פרויקטים שמושכים תשומת לב עולמית ומציבים אותה כמובילה בזריזות וגמישות, תכנון וביצוע. לכן, זה מתאים ש-PMI נוטל חלק באירוע כה יוקרתי כי זה אזור חשוב ש-PMI משרת. עם חסות של בכירים כה משפיעים, אני חוזה ל-PMI הזדמנויות גדולות לתמוך במנהלי הארגונים ובמנהלי הפרויקטים באזור כאחד".

בנוסף למינוי מנהלת כללית למזרח התיכון וצפון אפריקה, יש ל-PMI נוכחות באזור מ-2014 כשפתח את המשרד שלו בדובאי. המשרד הזה מטפל בניהול הסניפים במזרח התיכון ואפריקה עם חזון להרחיב את התמיכה לבעלי עניין חשובים בכוח העבודה, וגם לאוניברסיטאות וערוצים אקדמיים אחרים. הנוכחות הפורמלית בדובאי מאפשרת ל-PMI לתמוך טוב יותר בעוסקים בתחום באזור, וגם לחזק את הקשרים עם מנהיגים מוערכים במזרח התיכון.

למידע נוסף על DIPMF ולצפות ברשימה המלאה של הנאומים המרכזיים והנואמים, בקרו בבקשה באתר www.dipmf.ae.


אודות המכון לניהול פרויקטים (PMI)
המכון לניהול פרויקטים (PMI) הוא האיגוד המוביל בעולם לאלה שמחשיבים ניהול פרויקטים, תוכניות או תיקים למקצוע שלהם. באמצעות תמיכה, שיתוף פעולה, לימוד ומחקר גלובליים, אנחנו פועלים כדי להכין יותר משלושה מיליון אנשי מקצוע ברחבי העולם לכלכלת הפרויקטים: הכלכלה הבאה שבה העבודה, והאנשים, מאורגנים סביב פרויקטים. כשאנו חוגגים את יובל החמישים שלנו ב-2019, אנחנו פועלים בכל מדינה כמעט בעולם ומקדמים קריירות, משפרים הצלחה ארגונית ומפתחים עוד את מקצוע ניהול הפרויקטים באמצעות תקנים שמוכרים בכל העולם, הסמכות, קהילות, משאבים, כלים, מחקר אקדמי, פרסומים, קורסים להתפתחות מקצועית ואפשרויות רישות. כחלק ממשפחת PMI, ProjectManagement.com יוצר קהילות מקוונות גלובליות שמספקות יותר משאבים, כלים טובים יותר, רשתות גדולות יותר ונקודות מבט רחבות יותר. בקרו אותנו בכתובות www.PMI.org, www.projectmanagement.com, www.facebook.com/PMInstitute ובטוויטר @PMInstitute.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il