TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

סולמות ונחשים על מגרש העסקים


רונן חן מנכ"ל Albe
תורת המשחקים היא ענף בתחום המתמטיקה המציג בצורה מתמטית מגוון עצום של מצבים התנהגותיים רציונאליים ולא רציונאליים היודעים למקסם את מגוון התוצאות האפשריות

בעזרת תורת המשחקים ניתן לנבא דפוסי התנהגות כלכליים ובכך לבנות פלטפורמות כלכליות יעילות יותר, רווחיות יותר ונוחות יותר.


בשיחה עם רונן חן מנכ"ל Albe , מרצה באקדמיה לתורת המשחקים ומי שמנסה לפצח אלגוריתם לדפוסי כלכלה התנהגותית, שוחחנו על השילוב בין תורת המשחקים לעולם הנטוורקינג והפיתוח העסקי.
קבוצות נטוורקינג, בין אם הן פיזיות או מתקיימות בעולם הווירטואלי, עובדות על פי חוקים מסוימים קבועים מראש. לדעתו של רונן, אנשים הנמצאים כפעילים בקבוצות הנטוורקינג, פועלים לפי דפוסי התנהגות קבועים גם הם.


את פלטפורמת הנטוורקינג אונליין ניתן לראות כלוח משחק, שבו השחקנים הם בעלי העסקים הקטנים או הפרילנסרים, אשר במהלך שעה של מפגש / "משחק" מנסים להוציא את מיטב הרווחיות לעסק שלהם לפי חוקי הפורמט.


להבנתו של מר רונן חן, בסטארט-אפ Upneti - אפליקציה למפגשי נטוורקינג אונליין, לוח משחקים זה מקבל משמעות לדפוסי התנהגות כלכליים מדויקים יותר ומשמעותיים יותר עבור השחקנים שעלו על המגרש.


מר חן הסכים לשתף אותנו במספר מסקנות שעלו מתוך המחקרים אותם הוא מכיר לטובת ייעול מערכות טכנולוגיות של סטרטאפ Upneti - כגון:


- בקבוצה מעל 5 אנשים ויותר - לכל אחד יש אינטרס אישי וזה המכנה המשותף לכולם.
- אדם בעל קושי בכישורים חברתיים עומד בפני 2 אפשרויות: להעצים את עצמו ולמקסם את הרווחים עבור העסק שלו או – לצאת מהקבוצה.


- בעלי עסקים שטרם הרוויחו, יישארו בפלטפורמה, כי הם מבינים שהרווחיות עתידה להגיע בזכות הקשרים העסקיים שהם מפתחים בפלטפורמה.


- אדם שאין לו מחויבות לפלטפורמה, בכל זאת יגיע למפגש, מאחר והוא מקבל מקורות מידע חדשים כל הזמן.


אלה הן רק קומץ מסקנות מתוך מחקר מקיף שנעשה בשיתוף פעולה עם המנויים באפנטי ולכל מסקנה כזו יש תפקיד מכריע בפיתוח הטכנולוגי של הסטארט-אפ על כל שירותיו לעסקים הקטנים והבינוניים כרגע בישראל.
מתוך מסקנות אלו בוצעו שיפורים דרמטיים באפליקציה של הסטארט-אפ אשר תושק בחודשים הקרובים.
לדברי הגב' נתי כהן, מייסדת ומנכ"לית ,Upneti , העולם הכלכלי של העסקים הקטנים ועולם הנטוורקינג בפרט, עובר טלטלה קשה הן בארץ והן בעולם.


לכן יש צורך לקחת את המודל הישן ולבנות לו מודלים טכנולוגיים ומודלים כלכליים חדשים ובכך ליצור עולם עסקי המתאים למאה ה – 21.
בכך אנו יוצרים מצב בו השחקן תמיד יקבל את הקוביות הנכונות לו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il