TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ננו דיימנשן: לשכת השרות הראשונה בעולם להדפסת תלת מימד מושקת בארה"ב


ננו דיימנשן לוגו
שותפה של ננו דיימנשן בארה"ב, Accucode, משיקה את לשכת השרות הראשונה בעולם להדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה ורוכש מערכת DragonFly נוספת
חברת ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM), חברה מובילה בתחום הדפסת תלת מימד לשוק האלקטרוניקה, מודיעה היום כי היא חברת Accucode, שהינה מפיץ של החברה בארה"ב, פותחת את לשכת השרות הראשונה בעולם להדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה, במטרה לשרת את השוק באמצעות פתרונות מקצה לקצה לאבות טיפוס וייצור בסדרות קטנות בתחום ה- additive manufacturing לעולם האלקטרוניקה.

כמו כן, ננו דיימנשן מודיעה על מכירה שנייה ל- Accucode של מדפסת ה- DragonFly המדויקת לתחום ה- additive manufacturing. לחברת Accucode, העוסקת באינטגרציה של מערכות טכנולוגיות ובפיתוח תוכנה, מערכת DragonFly אחת המותקנת המשרדיה בדנבר, קולורדו, והשנייה תמוקם בריצ'רדסון, טקסס. שתי מערכות ה- DragonFly יתמכו בלשכת השרות של Accucode להדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה, הנפתחת לפעילות בימים אלו.

באמצעות היכולת הייחודית של מערכת ה- DragonFly להדפיס בתלת מימד בו זמנית מתכת מוליכה ופולימר מבודד, בדיוק מירבי, לשכת השרות תספק פתרון ייצור יעיל מבחינת עלות לייצור כרטיסים אלקטרוניים, אותם אפשר לבדוק במהירות. הפתרון אף מאפשר התנסות בעיצובים ייחודים שלא אפשריים בשיטות הייצור המסורתיות של ה- PCB. השרותים המוצעים כוללים מוצרים ורכיבים עם פונקציונליות משולבת, כגון כרטיס אלקטרוני מודפס עם רכיבים בדפנות ובתוך הכרטיס, קבלים פונקציונאליים, כרטיסים אינטגרליים אפקיים, ממירי DC ל- DC, אנטנות ומכשירי RF. לשכת השרות החדשה תנוהל במשותף על ידי Accucode 3D, יחידת הדפסת תלת המימד של Accucode ו- The 3D Printing Store, שהתמזגה לאחרונה עם Accucode 3D על מנת להציע שרותי עיצוב תלת מימדי, הדפסה וסריקה עבור חברות וצרכנים.

"בהתבסס על ניסיוננו עם אלפי רכיבים אלקטרוניים שיוצרו בשיטת additive manufacturing, וכן באמצעות שיתוף הפעולה שלנו עם לשכת השרות של Accucode, אנו מתרחבים על מנת להגיע לכמה שיותר לקוחות. לקוחות המעוניינים להנות מהטכנולוגיה פורצת הדרך שלנו יכולים כעת להגיע אליה באמצעות לשכת השרות של Accucode", ציין עמית דרור מנכ"ל ננו דיימנשן. "עבורנו, פתיחה של לשכת שרות ייעודית לתחום זה מסמלת את האמון של Accucode בטכנולוגיה שלנו ובהמשכיות מערכת יחסים מוצלחת ביחד על מנת להגדיל את שוק היעד שלנו".

"קיימת צמיחה הולכת וגוברת במספר החברות המחפשות פתרונות ייצור ואבות טיפוס לאלקטרוניקה פונצקיונאלית. הטכנולוגיה והמומחיות של ננו דיימנשן עוזרת לנו לספק ערוץ ישיר לכך", ציינה דברה וילקוקס, מנכ"לית Accucode 3D ו- The 3D Printing Store. "אנו נרגשים מאוד מהאפשרויות שמערכת ה- DragonFly הייחודית של ננו דיימנשן יכולה להציע ללקוחותינו עבור אבות טיפוס וייצור בתחומים כגון חלל, טלקום, מוצרי צריכה אלקטרוניים ומכשירי IoT. כך נוכל לספק את הפתרון הטוב ביותר להורדת עלויות של אבות טיפוס, קיצור זמני פיתוח ויתאפשרו צורות גאומטריות מורכבות, כל זאת תוך מתן היכולת ללקוחותינו להתנסות בחדשנות ולהיות ראשונים בשוק".

"שיטת ה- additive manufacturing מוכנה לחולל מהפכה בתחום ייצור האלקטרוניקה", ציין קווין פרייס, מנכ"ל Accucode. "הצוותים שלנו בדאלאס, דנבר ואירנלד מוכנים לתמוך בלקוחות בתהליכים חדשניים אלו. לשכת השרות שלנו יכולה לעצב, להדפיס, לשכפל ולייצר אלקטרוניקה פונקציונאלית תוך מספר ימים. אנו יכולים לספק זאת תוך חיסכון משמעותי בעלויות ביחס לאפשרויות הייצור הקיימות כיום. ניתן לספר כמויות מבודד ועד אלפים. זהו חלום שמתגשם עבור מעצבים, ממציאים ויצרנים של מוצרים רבים. ננו דיימנשן הינה שותף מצויין ואנו נרגשים מהזדמנות זו".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il