TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אינטרקיור: קנדוק החלה בניסוי קליני שלב שלישי (Phase 3 ) לטיפול בילדים על הספקטרום האוטיסטי


אלון גרנות
קנדוק מנהלת תוכנית מחקרים קליניים מתקדמים, מהם 9 מחקרים קליניים שאושרו על ידי היק"ר ו-4 על ידי וועדות הלסינקי של בתי החולים הישראליים

מזה שנים מספקת קנדוק מוצרים מבוססים קנאביס רפואי הנותנים מענה איכותי לילדים המאובחנים על הרצף האוטיסטי


אינטרקיור (ת"א: אנקר) מודיעה כי כחלק מתוכנית המחקרים הקליניים של קנדוק (מוחזקת 100%) התקשרה קנדוק בהסכם עם המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) לביצוע מחקר קליני שלב 3 (Phase 3) לטיפול בילדים הספקטרום האוטיסטי. את המחקר יובילו ד"ר אורית סטולר, נוירולוגית ילדים מהמרכז לאוטיזם בבי"ח "שמיר" (אסף הרופא)-אלו"ט ופרופ' מתי ברקוביץ, מנהל היחידה לפרמקולוגיה קלינית בבי"ח "שמיר" (אסף הרופא), לבחינת השפעת מוצרי הקנאביס לשימוש רפואי של קנדוק בסטנדרט איכות GMP לטיפול בילדים על הספקטרום האוטיסטי.


המחקר, שיבוצע על פי פרוטוקול שהוסכם ועל פי כל הנהלים והאישורים הנדרשים, יקיף כ-100 משתתפים ועתיד להימשך 24 חודשים. הטיפול בילדים המשתתפים במחקר מסובסד באופן מלא על ידי קנדוק.
מזה שנים מספקת קנדוק מוצרים מבוססים קנאביס רפואי הנותנים מענה איכותי לילדים המאובחנים על הרצף האוטיסטי. המחקר הינו חלק מאסטרטגיית החברה לתקף במחקרים קליניים מתקדמים את הידע והניסיון הטיפולי הרב שצברה במהלך השנים ובאמצעותם להמשיך ולחזק את פורטפוליו מוצריה עבור מטופלים בישראל ובעולם. לאורך השנים סיפקה קנדוק מעל 500,000 מוצרים ליותר מ-15,000 מטופלים בהתאם להתוויות הרפואיות השונות.


יצוין כי מזה מספר חודשים, עם המעבר לאסדרה חדשה, קנדוק, כחלוצת ענף הקנאביס הרפואי בישראל, הודיעה על תוכנית מסובסדת לקליטת ילדים על הרצף האוטיסטי, במסגרתה היא מעניקה הנחה משמעותית בגובה של 50% למשך חצי שנה לשמן CANNDOC T1/C20.


אלון גרנות, מנכ"ל קנדוק: "המחקרים הקליניים שקיבלו את אישור היק"ר ממקמים את קנדוק בחזית המחקר הקליני העולמי בתחום הקנאביס הרפואי בתקן GMP. ביצוע מחקרים קליניים וזיהוי יעילות הטיפול באמצעות מוצרי הקנאביס הרפואי הייחודיים שלנו תורם רבות להמשך חשיפת יעילות מוצרי קנדוק בקרב הקהילה הרפואית בארץ ובעולם ויתרום להרחבת פעילותה הגלובלית."


לקנדוק תוכנית מחקרים קלינית במסגרתה יבחנו ההשפעות הקליניות של מוצרי קנדוק על מגוון התוויות רפואיות, ביניהן אפילפסיה, פיברומיאלגיה, כאב ניורופתי, תופעות לוואי בטיפולי הכימותרפיה בחולי סרטן, פרקינסון, דלקת פרקים ראומטית, כאב רדיקולרי, פוסט טראומה (PTSD) ורדיקולופתיה מותנית וכן יבוצע מחקר פרמקוקינטיקה במוצרי ה-GMP של קנדוק.


ד"ר סטולר נוירולוגית ילדים מהמרכז לאוטיזם בבי"ח "שמיר" (אסף הרופא) - אלו"ט: "שכיחות הרצף האוטיסטי הולכת ועולה וכיום עומדת על 1 ל-59 ע"פ נתונים מארה"ב. משפחות רבות לילדים עם אוטיזם מתמודדות עם קשיים משמעותיים בחייהם, כיום הטיפול התרופתי הקונבנציונאלי נותן מענה חלקי. בשנים האחרונות צריכת הקנאביס הרפואי באוכלוסייה זו הולכת ועולה כאשר מסתמן כי הקנאביס הרפואי נותן מענה טוב לחלק מהתסמינים של התחלואה הנלוות לרצף האוטיסטי.


"מחקר זה פורץ דרך והראשון מסוגו אשר מטרתו לבחון את השפעת הטיפול בקנאביס רפואי על התפקוד הקוגניטיבי, תסמיני הליבה של הרצף האוטיסטי בנוסף למערכת האנדוקרינית, שינה, אכילה, אי השקט, אלימות וחרדה. מידע זה חיוני לביסוס הלגיטימציה ואופן הטיפול באמצעות קנאביס רפואי כחלק מסל הטיפולים המוצע לילדים עם אוטיזם."


אביגיל דר העומדת בראש מכון קאנפורה, ומובילה במשך שנים את הטיפול בקנאביס רפואי בקרב ילדים ציינה: "מניסיוני בטיפול בילדים מאובחנים, למוצרי קנדוק שיעור הצלחה מוכח בהקלה על התסמינים ותרומה לאיכות החיים של הילדים והמשפחות."

אודות קנדוק:
קנדוק הינה מחלוצות ענף הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם ועוסקת במשך למעלה מ-11 שנים במחקר, טיפוח, גידול ושיווק קנאביס רפואי לאלפי מטופלים במגוון התוויות המאושרות על ידי משרד הבריאות ובעלת שיתופי פעולה ופעילות בארץ ובחו"ל.


לקנדוק מוצרים העומדים בתקינת IMC-GMP בהתאם לאסדרה החדשה והם פותחו על בסיס הידע הנצבר לאורך השנים. קנדוק פועלת לבסס את מעמדה כשחקן מוביל ומשמעותי בתחום הקנאביס לשימוש רפואי בארץ ובעולם ומקדמת פעילות עסקית מובילה במדינות בעלות רגולציה המאפשרת פעילות של קנאביס לשימוש רפואי.


קנדוק מגדילה באופן ניכר את הנוכחות הגלובלית בארצות האיחוד האירופי ובקנדה והשקיעה בהגדלת כושר הייצור בארץ ובעולם והשבחת מתקניה לעמידה בתקנים הגבוהים ביותר בהתאם לנדרש בשווקי היעד.
בין מנהליה של קנדוק ויועציה ניתן למצוא מנהלים בעלי ניסיון בהקמה וניהול חברות בינלאומיות מובילות בתחומי הפארמה, האגרוטק וכן אנשי אקדמיה ואגרונומים, בעלי ידע תיאורטי ומעשי נרחב בשיטות גידול וטיפול רפואי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il