TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

בלקסטון חוזרת לשוק הסייבר הישראלי עם השקעה בפלטפורמת בדיקת החדירות האוטומטית של Pcysys


אמיתי רצון מנכל פסייסיס
פסייסיס הוקמה ב 2015 על ידי אריק ליברזון ואריק פיינגולד ומנוהלת על ידי המנכ"ל אמיתי רצון אשר הצטרף ב 2018

הסטארטאפ הישראלי פסייסיס (Pcysys), המפתח פלטפורמה המאפשרת אוטומציה של בדיקות חדירות סייבר בארגונים, הודיע היום על השלמת סבב גיוס שני בהיקף של 10 מיליון דולרים בהובלת קרן הון סיכון הקנדית Awz יחד עם קרן ההשקעות האמריקאית בלקסטון. מאז הקמתה, גייסה החברה 15 מיליון דולר בשני סבבים.


פסייסיס הוקמה ב 2015 על ידי אריק ליברזון ואריק פיינגולד ומנוהלת על ידי המנכ"ל אמיתי רצון אשר הצטרף ב 2018. החברה מעסיקה כ 50 עובדים, מתוכם 35 בישראל ומתכוונת להגדיל את הצוות באופן משמעותי בשנה הקרובה. לחברה כ- 100 לקוחות משלמים, כולם ארגונים גדולים, בישראל, ארה"ב ואירופה במגוון רחב של תחומים - בנקאות, חברות ביטוח, קרנות גידור, רשתות קמעונאות, חברות ייעוץ, בתי חולים, משרדי עורכי דין, וכן, חברות אבטחת מידע מוכרות אשר משתמשות בטכנולוגיה של החברה על מנת לבדוק את עצמן מפני חדירות.


הפלטפורמה של פסייסיס מבצעת אוטומציה מלאה של תהליך בדיקת החדירות, באמצעות אלגוריתם חכם המשתמש בטכניקות עדכניות, העובד 24 שעות ביממה ומתריע בזמן אמת בפני כל פרצה שקוראת להאקר האנושי. הפלטפורמה מתעדפת את החיסונים הנדרשים ומאפשרת לארגונים להתמקד בפגיעויות הקריטיות ביותר ופוטרת את הארגונים מהצורך לטפל באלפי פגיעויות שאינן קריטיות.


כיום בדיקות חדירות נעשות באופן ידני על ידי חברות צד שלישי, לרוב פעם בשנה, שירות שעולה לחברות וארגונים עשרות עד מאות אלפי דולרים בשנה, ועדיין יש בו הרבה מאוד פגמים. טובות ככל שיהיו, החברות מוגבלות ביכולתן לבצע בדיקות שוטפות של מערכות גדולות ועל כל פרצה שהן מצליחות למצוא, יש ככל הנראה עוד 100 שטרם התגלו ומהוות סכנה שהמערכת הארגונית לא מחוסנת בפניה.


"מהרגע שהתחלנו להשתמש בפלטפורמה של פסייסיס, הרגשנו את היתרונות הבולטים שלה באתגור מערכות ההגנה שלנו ברמה היום-יומית", אומר אדם פלצ'ר, סמנכ"ל אבטחת מידע בקבוצת בלקסטון. המוצר פורץ הדרך, צוות ההנהלה המנוסה ויכולות הביצוע שהוכיחה החברה עד כה, כולם, שכנעו אותנו שפסייסיס בדרך הנכונה להוביל את השוק בשנים הקרובות".


"אנו בפסייסיס גאים ונרגשים לזכות באמון של Awz וקבוצת בלקסטון, שבחרו להשקיע בחברה ולתמוך במאמצי ההתרחבות הגלובליים שלה", אומר מנכ"ל פסייסיס, אמיתי רצון. "השינוי המחשבתי ביחס לבדיקות חדירות ניכר בקרב ארגונים גדולים ברחבי העולם אשר מפעילים את מוצרי פסייסיס כעניין שבשגרה. פסייסיס מגדירה מחדש את האופן בו חברות מודדות את רמת חסינות הסייבר שלהן ושופכת אור על האפקטיביות של מוצרי ההגנה שבשימוש. כספי ההשקעה יאפשרו לחברה לצמוח בשוק הצפון אמריקאי, בשוק האירופאי וכמובן, לעבות את צוותי המחקר והפיתוח שמועסקים בישראל".

​"קרן Awz מאמינה בהנהלת פסייסיס, המוצר והטכנולוגיה החדשניים​ שלה עוד מתחילת דרכה ולכן בחרה להשקיע בה לראשונה ב2017." הוסיף ​ירון אשכנזי, מייסד ושותף מנהל בקרן AWZ. "אנחנו גאים בהצלחה הכבירה של פסייסיס בזמן כל כך קצר , שמחים להוביל את סבב הגיוס הנוכחי ומאמינים שפסייסיס תמשיך לבנות על הצלחתה. יחד עם שותפתנו החדשה, קבוצת בלקסטון, אנחנו בטוחים ביכולתה של פסייסיס להוביל את המהפכה בתחום בדיקות החדירות והוולידציה בסייבר".
מידע נוסף:
פעילות - פיתוח פלטפורמת תוכנה לביצוע מבדקי חדירות סייבר באופן אוטומטי, לצורך אבחון וחסימת פרצות אבטחה.
הקמה - 2015
הנהלה - אמיתי רצון, אריק ליברזון, רן תמיר ואביב כהן
משרדים - פתח תקווה, בוסטון ולונדון
גיוסי הון - 15 מיליון דולר
משקיעים בולטים - Blackstone Group, Awz Ventures

אודות פסייסיס
פסייסיס (Pcysys) מספקת פלטפורמת תוכנה לביצוע מבדקי חדירות סייבר באופן אוטומטי, לצורך אבחון וחסימת פרצות אבטחה. החברה משתמשת באלגוריתם שמחקה את פעולותיו של האקר אנושי בפריצה לרשתות ארגוניות, שרתים ומערכות מידע. מנהלי אבטחת סייבר וספקי שירותי אבטחת מידע משתמשים בפלטפורמה של פסייסיס בכל העולם כדי לשפר באופן רציף ואוטומטי את החוסן שלהם בפני תוקפים ברשתות הארגון.

אודות Awz Ventures
​קבוצת Awz נוסדה בקנדה על ידי השותף-המנהל מר ירון אשכנזי ב- 2016, ומשמשת כ-HUB להשקעה בטכנולוגיות בינה מלאכותית בתחומי סייבר ומודיעין מישראל. קבוצת Awz מנהלת כ-100 מיליון דולר בין שתי קרנות ההון-סיכון הראשונות שלה, וביצעה השקעות ב- 14 חברות עד כה. לצד מר אשכנזי, משמש מר סטיבן הארפר, ראש הממשלה ה -22 של קנדה, נשיא הוועדה המייעצת, והמייסד ויו"ר הבורד היינו מר אד סונשיין. בין חברי הועדת המיעצת של Awz, שרי אבטחת פנים לשעבר, ראשי אגפים פורשי שרותי מודיעין בארץ ובעולם, ואנשי מפתח בשוקי המסחר וההון בצפון אמריקה.

אודות BLACKSTONE
בלקסטוןwww.blackstone.com) ) היא אחת מקרנות ההשקעות הגדולות בעולם עם פורטפוליו של כחצי טריליון דולר אמריקאי במגוון רחב של שווקים כמו נדל"ן, תקשורת, הייטק ותעשייה מסחרית. קבוצת בלקסטון חורטת על דגלה תרומת ערך כלכלי חיובי ולטווח הארוך למשקיעיה, לחברות בהן היא משקיעה ולקהילה בה היא פועלת. ברשימת החברות שבהן השקיעה בלקסטון נמנית Cylance שנמכרה לבלקברי בסכום של 1.4 מיליארד דולרים ב 2018 ו Verodin שנמכרה לFireEye בסכום של 250 מיליון דולרים מוקדם יותר השנה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il