TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חברת טומי הילפיגר מחויבת לעיצוב תלת מימדי כדי לממש את המסע השאפתני לדיגיטציה


Tommy_Hilfiger
חברת טומי הילפיגר מיישמת יכולות למידה וטכנולוגיה חדשות בכל צוותי העיצוב הגלובליים במטה שלה באמסטרדם כדי להשיג תיכנון בגדים 100% תלת מימדי עד קולקציות אביב 2022 שלה

חברת טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp. [NYSE:PVH], מודיעה שטכנולוגיית עיצוב תלת מימדי מוכנסת לשימוש בכל צוותי עיצוב הבגדים הגלובליים במטה שלה באמסטרדם, הולנד. קולקציות הבגדים של אביב 2022 יהיו הראשונות שיעוצבו באופן מלא באמצעות פלטפורמת העיצוב התלת מימדי החדשנית של טומי הילפיגר. המחויבות הזאת מתבססת על היעד השאפתני של החברה להפוך לדיגיטלית את שרשרת הערך שלה מקצה לקצה.

"הפוטנציאל של עיצוב תלת מימדי בלתי מוגבל, ומאפשר לנו למלא את הצרכים של הלקוחות מהר יותר ובאופן יותר בר קיימא", אמר דניאל גריידר, מנכ"ל טומי הילפיגר גלובל ו-PVH אירופה. "הטכנולוגיה הפכה לכלי יסודי בעיצוב הקולקציות שלנו ויש לה פוטנציאל להאיץ משמעותית את מהירות ההגעה שלנו לשוק ולהחליף לגמרי את הצילום המסורתי של המוצרים. בעונת סתיו 2020 שלנו, חולצות הגברים המכופתרות יעוצבו 100% בתלת מימד ולא יהיה צורך לייצר דוגמאות. השוני יהיה כמעט בלתי ניתן להבחנה בהשוואה לסגנונות שעוצבו והוצגו בעבר. זה העתיד".

כדי לממש את היעד של עיצוב תלת מימדי, טומי הילפיגר הקימה חממה טכנולוגית בשם STITCH, שעוסקת בהפיכת פרקטיקות העיצוב של החברה לדיגיטליות. מאז שמסע העיצוב התלת מימדי של טומי הילפיגר התחיל ב-2017, צוותים של מהנדסי תוכנה, מומחים בעיצוב תלת מימדי ומומחים לשינויים פיתחו סביבה של כלים קנייניים שמאפשרים זרימת עבודה דיגיטלית במלואה. זה כולל ספריית נכסים דיגיטליים של אריגים, דוגמאות וצבעים, כלי תצוגה תלת מימדית דיגיטלית וטכנולוגיית תיצוג. הפיכת השלבים המסורתיים של עיצוב וייצור דוגמאות לתהליכים וירטואליים מאפשרת לוחות זמנים מהירים יותר ושילוב חלק עם אולמות תצוגה דיגיטליים.

הרחבת טכנולוגיית העיצוב התלת מימדי לכל קולקציות הבגדים של טומי הילפיגר מגיעה אחרי שנתיים של פיילוטים ממוקדים שחיברו בהצלחה את פלטפורמת העיצוב התלת מימדי לאולם התצוגה הדיגיטלי המתקדם של טומי הילפיגר. טכנולוגיית אולם התצוגה הדיגיטלי חוללה מהפכה בשיטות המכירה של החברה ללקוח הסופי, והגישה מלמטה למעלה של השינוי שמתבצע לעיצוב תלת מימדי תרחיב עוד את הדיגיטציה של שרשרת הערך של מקצה לקצה של טומי הילפיגר. בסתיו 2020 טומי הילפיגר תשיק קולקציית קפסולה שתעוצב, תפותח ותימכר דיגיטלית, כולל מוצרים שדוגמנו על אווטרים דיגיטליים. היוזמה היא השלב הבא בגילוי מלוא הפוטנציאל של צמצום דוגמאות, חיסכון בזמן, חיסכון בעלויות וקיימות על ידי שימוש בעיצוב תלת מימדי.

עובדים ביותר מ-50% מחטיבת הביגוד שנמצאים במטה העולמי של טומי הילפיגר הוכשרו בעיצוב תלת מימדי באמצעות האקדמיה של STITCH, והטכנולוגיה פעילה ב-20 קבוצות מוצרים והמספר ממשיך לעלות. בהמשך כל צוותי המוצרים של טומי הילפיגר יקבלו הכשרה ושיפור מיומנויות בעיצוב תלת מימדי באפן סטנדרטי, כולל מעצבים, יוצרי דוגמאות, טכנאי התאמה, מפתחי מוצרים ומתסחרים.

חברים ועוקבים של המותג מוזמנים להצטרף לשיחה במדיה החברתית באמצעות #TommyHilfiger ו-@TommyHilfiger.


אודות טומי הילפיגר
עם תיק מותגים שכולל את טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, טומי הילפיגר היא אחת מקבוצות סגנון החיים של בגדי מעצבים פרימיום הכי מוכרות בעולם. היא מתמקדת בעיצוב ושיווק של בגדים ובגדי ספורט מחויטים באיכות גבוהה לגברים, קולקציות ביגוד ובגדי ספורט לנשים, בגדי ילדים, קולקציות ג'ינס, הלבשה תחתונה (כולל חלוקים, בגדי שינה ובגדי בית), הנעלה ואביזרים. באמצעות מקבלי רישיונות נבחרים, טומי הילפיגר מציע מוצרי סגנון חיים משלימים כגון משקפיים, שעונים, בשמים, בגדי ים, גרביים, מוצרי עור קטנים, מוצרים לבית ומזוודות. קו המוצרים טומי ג'ינס כולל בגדי ג'ינס והנעלה לגברים ונשים, אביזרים ובשמים. הצרכנים ברחבי העולם יכולים להשיג את מוצרי המותגים טומי הילפיגר וטומי ג'ינס באמצעות רשת נרחבת של חנויות טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, חנויות מיוחדות וחנויות כלבו מובילות, קמעונאי אינטרנט נבחרים ובאתר tommy.com.
אודות PVH Corp.


PVH קובעת את אמות המידה של הסגנון בהיותה אחת מחברות האופנה וסגנון חיים הכי נערצות בעולם. אנחנו מניעים מותגים שמניעים את האופנה קדימה - לעד. תיק המותגים שלנו כולל את המותגים האיקוניים TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s, Olga ו-Geoffrey Beene, וגם מותג ההלבשה האינטימית True & Co. שמתמקד בדיגיטל. אנחנו משווקים מגוון של מוצרים תחת מותגים אלה ומותגים ידועים אמריקנים ובינ"ל אחרים שבבעלות וברישיון. ל-PVH יש יותר מ-38,000 עובדים שפועלים ביותר מ-40 מדינות והכנסות שנתיות של קרוב ל-9.7 מיליארד דולר. זה הכוח שלנו. זה הכוח של PVH.


*המותג ספידו הוא במסגרת רישיון לנצח בצפון אמריקה והקריביים מחברת Speedo International, Ltd.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il