TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מתחם סומייל צפון בתל-אביב


עוד שמואל שוב שותף מנהל משרד שוב ושות צילום סטודיו
בית המשפט הורה על פירוק שיתוף של מגרש נוסף
בית המשפט השלום בתל-אביב (כב' השופט יגאל נמרודי) הורה על פירוק השיתוף במגרש נוסף המצוי במתחם סומייל צפון, בצומת הרחובות באבן גבירול-ז'בוטינסקי שבתל-אביב, מגרש המיועד לבניית כ-38 יח"ד ושטח מסחרי של כ-3,000 מטר.

מספר בעלי זכויות במגרש, אשר שאפו לקדם את מימוש הזכויות בו, הגישו באמצעות עוה"ד שמואל שוב, הילה לביא ואלון קרביצקי מ-משרד עוה"ד שוב ושות' תביעה לפירוק השיתוף במגרש בדרך של מכירתו למרבה במחיר.

חלק בעלי הזכויות האחרים השותפים במגרש התנגדו לתביעת פירוק השיתוף מטעמים שונים וניסו לעכב את הליכי פירוק השיתוף במגרש.

בין היתר, טענו המתנגדים שלא ניתן לפרק את השיתוף במגרש מאחר וחלק מהקרקע תפוסה על ידי מחזיקים שונים וכי יש להמתין עד שאלו יפונו.

בנוסף טענו חלק מהמתנגדים שיש לפרק השיתוף בדרך של בניית הבניין וחלוקת הדירות.

עוד טענו המתנגדים כי לא ניתן לפרק את השיתוף במגרש על פי תכנית בניין עיר שטרם נרשמה.

בפסק דין שניתן השבוע ( 4.11.19 ) הורה בית המשפט על פירוק השיתוף במגרש בדרך של מכירה, ומינה כונס נכסים שיקדם הליך מכירת הזכויות במגרש.

בית המשפט קבע כי ניתן לפרק שיתוף במגרש על פי תכנית בניין עיר הגם שזו טרם נרשמה במרשם המקרקעין וכי בעלי הזכויות במגרש הנם בעלי הזכויות על פי התכנית.

בית המשפט הוסיף שלא ניתן להורות על פירוק שיתוף באמצעות חיוב שותף להצטרף לעסקת בנייה, שכן המשמעות של הדבר הנה יצירת שיתוף ולא פירוק שיתוף.

בכל הנוגע למחזיקים בקרקע קבע בית המשפט כי אין בעובדה זו כדי למנוע פירוק שיתוף ובמסגרת הליך המכר יידרש כונס הנכסים לסקר מחזיקים (כך שאם לא יבוצע הפינוי על ידי בעליו יופחת חלקו בתמורה)

בית המשפט אף השית הוצאות על בעלי הזכויות שהתנגדו להליך פירוק השיתוף.

את התובעים ייצגו עוה"ד שמואל שוב, הילה לביא ואלון קרביצקי מ-משרד עוה"ד שוב ושות'.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il