TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מנרב אחזקות: תקים שני פרויקטי מגורים במנהטן שיכללו יחד כ-90 יחידות דיור


אברהם קוזניצקי, יור קבוצת מנרב
לצורך הקמת הפרויקטים, התקשרה מנרב בהסכם לרכישת שני נכסי מקרקעין תמורת 40.5 מיליון דולר

עלות ההשקעה הצפויה בפרויקטים (כולל רכישת הקרקע) הינה כ-127 מיליון דולר, והיקף ההכנסות הצפוי הינו כ-159 מיליון דולר

בתוך כך, מנרב מעדכנת כי הושלמה הקמתו של פרויקט Powers 21 שאותו יזמה בברוקלין ושהחברה צפויה להתחיל להכיר בהכנסה בגין מכירת יח"ד בפרויקט בדוחותיה לרבעון השלישי

מהחברה נמסר: "אנו שמחים לדווח היום על עסקאות לרכישת שני נכסי מקרקעין בשכונת פארק גראמרסי (Gramercy Park) במנהטן המאופיינת כשכונת מגורים מבוקשת, עליהם בכוונתנו ליזום פרויקטי מגורים שמוכוונים ל-Mid market , שוק שבו הקבוצה פועלת בשנים האחרונות, כאשר היום אנו מעדכנים גם כי הושלמה ההקמה של פרויקט Powers 21 בברוקלין, אותו יזמנו, וכי אנו צפויים להתחיל להכיר בהכנסה בגין מכירת יח"ד בפרויקט בדוחות החברה לרבעון השלישי.


כמו כן, החברה מצויה בשלבי בניה של שלושה פרויקטים נוספים. שני הפרויקטים עליהם אנו מדווחים היום צפויים לתרום בצורה חיובית בטווח הבינוני להכנסות ולרווחיות החברה. במקביל, עדכנו היום כי בחודשים הקרובים אנו עשויים לממש מספר השקעות בנכסים בארה"ב שהשבחתם, להערכתנו, מוצתה. ככל שיבוצעו מימושים, חלק מהתמורה שתתקבל תשמש למימון ההון העצמי בעסקאות עליהן דיווחנו היום".

חברת מנרב אחזקות מדווחת היום, כי התקשרה בהסכמים לרכישת שני נכסי מקרקעין המצויים באזור פארק גראמרסי (Gramercy Park) ברובע מנהטן, בעיר ניו-יורק שבארה"ב, לצורך הקמת שני פרויקטי מגורים שיכללו יחד כ- 90 יחידות דיור. עלות ההשקעה הצפויה בשני הפרויקטים יחד (כולל עלות רכישת הקרקע) הינה כ-127 מיליון דולר, והיקף ההכנסות הצפוי הינו כ-159 מיליון דולר.

נכס מקרקעין אחד, בשטח של כ-7,360 רגל רבוע, נרכש תמורת 28.5 מיליון דולר, כאשר בכוונת החברה להקים עליו פרויקט שיכלול כ-60 יח"ד בשטח בנוי של כ- 70 אלף רגל רבוע (ברוטו, כולל שטחי מסחר בקומת הרחוב) בבניין אחד בן 12 קומות. עלות ההשקעה הצפויה בפרויקט (כולל עלות רכישת המקרקעין) הינה כ- 89 מיליון דולר והיקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט (ברוטו) הינו כ-112 מיליון דולר.

נכס מקרקעין שני, שני בשטח של כ- 4,078 רגל רבוע, נרכש בתמורה לסך של 12 מיליון דולר, כאשר בכוונת מנרב להקים עליו פרויקט שיכלול כ- 30 יח"ד בשטח בנוי של כ- 30 אלף רגל רבוע ברוטו בבניין אחד בן 10. עלות ההשקעה הצפויה בפרויקט (כולל עלות רכישת המקרקעין) הינה כ- 38 מיליון דולר והיקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט (ברוטו) הינו כ- 47 מיליון דולר.

יצוין, כי ההתקשרויות לרכישת הנכסים בוצעו באמצעות שותפויות שבבעלותה המלאה של מנרב שבהן היא משמשת כשותף מנהל (GP) והחברה פועלת להכנסת שותף אחד או יותר לשותפויות אלו.

השלמת כל אחת מהעסקאות הנ"ל קבועה ליום 16.1.2020 (מועד הניתן להארכה לעד חודשיים נוספים בכפוף להפקדת סכומים מסוימים ע"ח התמורה) ומותנית בהתקיימותם של תנאים מתלים המקובלים לעסקאות מסוג זה. להערכת החברה, משך הקמת כל אחד מהפרויקטים יארך כ-36 חודשים ממועד השלמת כל אחת מהעסקאות. בכוונת חברות הנכס להתקשר עם גורמים מממנים לקבלת מימון בשיעור של עד 70% לצורך רכישת המקרקעין הנ"ל והקמת כל אחד מהפרויקטים, תוך שהחברה צפויה להזרים הון עצמי בגובה כולל של כ- 38 מיליון דולר.

בהקשר זה, מציינת החברה כי היא צופה שבחודשים הקרובים היא עשויה לממש מספר השקעות בנכסים בארה"ב שהשבחתם, להערכתה, מוצתה, כאשר ככל שיבוצעו מימושים כאמור, חלק מהתמורה שתתקבל מהן צפויה להוות מקור למימון ההון העצמי בעסקאות המפורטות בדוח זה.

בתוך כך, מעדכנת היום החברה כי במהלך הרבעון השלישי של השנה, הושלמה הקמתו של פרויקט Powers 21 שבברוקלין, ניו-יורק, כאשר החברה צפויה להתחיל להכיר בהכנסה בגין מכירת יח"ד בפרויקט בדוחותיה לרבעון השלישי. למנרב עוד 3 פרויקטים יזמיים בניו יורק, כאשר העיקרי שביניהן הוא להקמת 100 דירות במגדל בן 35 קומות בשדרה השלישית (בין הרחובות 26 ל- 27) במנהטן.

אודות מנרב:
חברת מנרב, שהרוויחה בחציון הראשון של 2019 כ- 70 מיליון שקל, נוסדה בשנת 1969 על ידי אברהם קוזניצקי, המכהן כיו"ר החברה. עיקר פעילותה של החברה הינה בענף הנדל"ן על תחומיו השונים: ייזום פרויקטים לבנייה למגורים; זכיינות בשיטת ;B.O.T ביצוע עבודות קבלניות לבנייה ותשתיות במגזר הציבורי, העסקי והפרטי; פעילות נדל"ן בארה"ב; השכרה וניהול נכסים מניבים, וכן החזקה במניות קוואליטס המייצרת ומשווקת תוספי מזון המופקים מאצות. פיני דקל מכהן כמנכ"ל החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il