TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פיוניר: בנק ישראל חייב להיות אקטיבי ולא פסיבי


שמואל בן אריה, מנהל השקעות ראשי לשוק המקומי בפיוניר
עלול לגזור על דור שלם לחיות ללא נכס בבעלותו

שמואל בן אריה, מנהל השקעות ראשי לשוק המקומי בפיוניר ניהול הון, ציין: "כשהנגיד הנוכחי נכנס לתפקיד הוא הצהיר על כך שהוא מתכוון לנסות ולנרמל את הריבית. בנוסף, חטיבת המחקר של בנק ישראל מסרה כי היא צופה כי בנק ישראל יעלה את הריבית פעם נוספת עד סוף הרבעון השלישי של 2019 ל-0.5% וכי הריבית תעמוד על כ- 1.25% בסוף 2020. למרות זאת, נראה כי הנגיד היסס, התעכב ולא פעל בזמן ולכן חלון ההזדמנויות האחרון להעלאת ריבית נסגר. זאת כאשר נתוני הצמיחה במשק המקומי רק הולכים ומתדרדרים והאינפלציה נעלמה כלא הייתה.


לאחר שהשקל לא עצר ורק התחזק אל מול כל המטבעות בעולם ולנוכח צעדי ההקלה הכמותית שיוצאים מבנקים מרכזיים בעולם, יצא הנגיד, אמיר ירון, בהודעה בא בישר כי הוא משנה כיוון וכי ריבית בנק ישראל לא תעלה במשך זמן ממושך, בניסיון לעצור את נסיקת השקל – דבר אשר עד עכשיו נחל כישלון חרוץ, נראה שלבנק ישראל אין באמת אפשרויות מוניטריות בארגז הכלים. אמנם תמיד אפשר להוריד את הריבית לאפס או לריבית שלילית, אך לכל זה מתווספת העובדה שלא רק שמחירי הדירות לא עצרו הן עדין במגמת עלייה. בנק ישראל צריך היה לדעת שיגיעו ימים עם נתונים כלכליים פחות טובים והיה צריך להגיע מוכן מוניטרית לכך.


אם בנק ישראל יחליט על ריבית שלילית הוא ככל הנראה יגזור על דור שלם לחיות ללא נכס בבעלותו. מכאן, שכל עוד הדולר לא חוזר להתחזק והשקל לא נחלש משמעותית, נגיד בנק ישראל ייאלץ ליישר קו עם המתרחש בארה"ב וברוב העולם, ולא יוכל לנרמל את הריבית ולהחזיר לעצמו ארגז כלים יעיל – ומחירי הדירות ימשיכו לנסוק".

אודות פיוניר:
פיוניר ניהול הון מספקת תכנון פיננסי הוליסטי ושירותי ניהול הון בהתאמה אישית, ללקוחות אמידים ולמשפחות עושר בארץ ובעולם. החברה מציעה מגוון שירותים, באמצעות מענה אישי וממוקד של מומחים מקצועיים, בהם: תכנון פיננסי ופנסיוני מקיף, ניהול תיקי השקעות בארץ ובחו"ל ושירותי ניהול הון אישי ופמילי אופיס מתקדמים, הכוללים שיתוף פעולה עם טובי המומחים בנושאים כגון מיסוי, העברה בין דורית, הקמת נאמנויות ועוד.


פיוניר הוקמה בשנת 1986 ולה משרדי מטה בישראל ונציגויות באמריקה הלטינית, אירופה ודרום אפריקה. מנכ"לית החברה היא דפנה גונן ויו"ר החברה הינם מונטי הילקוביץ ועומר גלעין.


בשנת 2016 זכתה פיוניר בפרס מנהלי ההון הטובים ביותר בישראל מטעם CFI.co.
בשנת 2019 הוכתרה פיוניר כחברה הטובה ביותר לתכנון פיננסי למשפחות בעלות הון מטעם מגזין AI.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il