TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

SolarWinds תציג Orion Platform משופרת ב-GITEX Technology Week 2019


SolarWinds
הספקית שזכתה בפרסים של תוכנה לניהול מחשוב מציידת את אנשי הטכנולוגיה בכלים שעוזרים לנטר, לנהל ולאבטח את סביבות המחשוב המורכבות של היום

SolarWinds (NYSE:SWI), ספקית מובילה של תוכנות ניהול מחשוב עוצמתיות ונגישות כלכלית, הודיעה היום על השתתפותה ב-GITEX Technology Week, 6-10 באוקטובר 2019 בדובאי, איחוד האמירויות. החברה, שמחזיקה בציון לשבח של בחירת הקהל של Gartner® Peer Insights™ על ניטור וניתוחים של ביצועי רשתות^ לחודש מאי 2019, תציג את העדכונים האחרונים של SolarWinds® Orion® Platform שלה.


TrustRadius®, אחת מהפלטפורמות האמינות ביותר של ביקורות לקוחות בטכנולוגיות B2B, ציינה לאחרונה את Server & Application Monitor (SAM), Database Performance Analyzer (DPA), Virtualization Manager (VMAN) ו-Network Performance Monitor (NPM) של SolarWinds כמוצרים הטובים ביותר של 2019.


"בעשרים השנים האחרונות SolarWinds הקדישה את עצמה לציוד אנשי המקצוע הטכנולוגיים בפתרונות חזקים שהם צריכים כדי לנטר, לנהל ולאבטח ביעילות את סביבות המחשוב המתפתחות", אמר לודוביק נבו, סגן נשיא הקבוצה, מכירות, SolarWinds, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA). "השבחים שקיבלנו לאחרונה מבחירת הלקוחות של Gartner Peer Insights ומ-TrustRadius מראים את המחויבות המתמשכת שלנו לשלב משוב מהלקוחות בפיתוח של המוצרים שלנו. אנחנו שמחים לראות את הלקוחות שלנו במזרח התיכון תומכים בפתרונות שלנו".

בקרו את SolarWinds בביתן H7-D40

השנה שני שותפים מפיצי ערך מוסף חדשים יצטרפו לצוות המומחים הטכניים של SolarWinds: Clever Distribution ו-Spire Solutions.

"התערוכה של השנה שעברה הייתה הצלחה עבורנו ואנחנו מצפים לחזק את הקשרים שהתחלנו ליצור ב-2018", המשיך נבו. Clever ו-Spire הם שותפים חשובים שלנו באזור, ואנחנו מאמינים שהם יכולים לעזור לנו להגדיל את הנוכחות שלנו בשוק הזה, ולתמוך בנו בהגעה לקהל רחב יותר של מפיצים פוטנציאליים שיכולים לקדם את המוצרים של SolarWinds ולספק אותם ללקוחות שלהם".

ה-Head Geek™ של SolarWinds פטריק האברד, יחד עם שותפים מפיצי ערך מוסף, ידגימו את העדכונים והשיפורים האחרונים ב-SolarWinds Orion Platform, כולל:

תמיכת Network Insight™ עבור Palo Alto Networks® עבור Network Performance Monitor, NetFlow Traffic Analyzer, Network Configuration Manager ו-User Device Tracker. עם Network Insight עבור Palo Alto Networks, המשתמשים יכולים לנתח את מדיניות האבטחה, להבין איך היא השתנתה עם הזמן ולבחון את התעבורה שזורמת דרך המדיניות. המשתמשים יכולים לנטר מנהרות VPN מאתר לאתר ואת ביצועי ה-VPN של לקוחות GlobalProtect™.


Server & Application Monitor: AppInsight™ for Active Directory® שהוכנס לשימוש במהדורה האחרונה מספק תובנות עמוקות יותר על הסטטוס והביצועים של Active Directory בסביבות שונות, וגם מספק ניטור עמוק יותר ללקוחות שהתקינו את תיק התשתית המתכנסת Cisco® UCS.


Virtualization Manager: מציע יכולות זמן עד הפתרון טובות יותר לסביבות VMware® על ידי כך שמאפשר ללקוחות לייבא אירועי VMware לניטור ולהתאים בין בעיות הביצועים האלה ולהאיץ את פתרון הבעיות.


Database Performance Analyzer: הגרסה האחרונה כוללת עכשיו זיהוי אנומליות בבסיסי נתונים המופעל על ידי למידת מכונה ו-API של ניהול אוטומטי.


Access Rights Manager: מתוכנן לתת, לשלול, לנהל ולבקר במהירות זכויות גישה של משתמשים למערכות, נתונים וקבצים ולעזור להגן על ארגונים מפני הסכנה הפוטנציאלית של אובדן נתונים ופריצה לנתונים.


SolarWinds Orion Platform
Orion Platform היא ארכיטקטורה מודולרית ומדרגית שנוצרה כדי לספק יכולות חזקות של ניטור וניהול רשתות, תשתיות ויישומים בסביבות האתר הפיזי, מתארחות וענן ציבורי. המסגרת המשותפת משלבת דשבורד מבוסס אינטרנט, ניהול משתמשים מרכזי, התראות ודוחות מאוחדים ומדדים ממוזגים -- שמשפרים את שיתוף הפעולה בין צוותים. בנוסף לשיפורים והשדרוגים המרכזיים בדשבורד PerfStack™, המהדורה האחרונה של Orion Platform מוסיפה גם תמיכת אימות SAML, שמאפשרת הזדהות אחת (SSO) בקונסולת האינטרנט של Orion.


למידע נוסף על מוצרי ניהול המחשוב של SolarWinds, כולל הערכות ל-30 יום חינם שאפשר להוריד, בקרו בבקשה באתר SolarWinds website או טלפנו +353 21 500 2900.


משאבים נוספים
Orion Platform
End-to-End Hybrid IT Management
SolarWinds at GITEX
Four SolarWinds Solutions Named 2019 Top Rated Products by TrustRadius
Database Performance Analyzer (DPA)
Server & Application Monitor (SAM)
Virtualization Manager (VMAN)
GITEX Technology Week
התקשרו עם SolarWinds
THWACK®
Twitter®
Facebook®
LinkedIn®


^בחירת הלקוחות Gartner Peer Insights כוללת דעות סובייקטיביות של ביקורות, דירוגים ונתונים של משתמשי קצה פרטניים שמיושמים כנגד מתודולוגיה מתועדת; הם לא מייצגים את הדעות של גרטנר או של החברות הקשורות שלה ולא מהווים אישור שלהן.

#SWIevents
#SWIproducts


אודות SolarWinds
SolarWinds (NYSE:SWI) היא ספקית מובילה של תוכנות ניהול מחשוב עוצמתיות ונגישות כלכלית. המוצרים שלנו נותנים לארגונים בכל העולם, ללא קשר לסוג, לגודל או למורכבות של תשתית המחשוב, את הכוח לנטר ולנהל את הביצועים של סביבות המחשוב שלהם, בין אם באתר הפיזי, בענן או במודלים היברידיים. יש לנו אינטראקציה מתמשכת עם מקצועני טכנולוגיה מכל הסוגים -- מקצועני תפעול מחשוב, מקצועני DevOps וספקי שירותים מנוהלים (MSPs) -- כדי להבין את האתגרים שאיתם הם מתמודדים כשהם מחזיקים תשתיות מחשוב עתירות ביצועים בזמינות גבוהה. התובנות שאנו מקבלים מהאינטראקציה איתם, במקומות כמו הקהילה המקוונת שלנו THWACK, עוזרות לנו לבנות מוצרים שפותרים אתגרי ניהול מחשוב מובנים היטב בדרכים שמקצועני טכנולוגיה רוצים שיפתרו אותם. ההתמקדות הזאת במשתמש והמחויבות למצוינות בניהול ביצועי מחשוב היברידי מקצה לקצה ביססה את SolarWinds כמובילה עולמית בתוכנות ניהול רשתות ופתרונות ל-MSP. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.solarwinds.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il