TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

MDBriefCase Group מודיעה על יועצים מומחים חדשים ומשנה את פלטפורמת הלמידה המקוונת שלה


mdbriefcasegroup
הודיעה על שיתופי פעולה עם שני יועצים מומחים, ד"ר דייוויד סטריין, מרצה קליני בכיר באוניברסיטה של אקסטר (לונדון, בריטניה) וד"ר מוחמד פרגלי, פרופסור חבר בבית הספר לרפואה של דובאי (דובאי, איחוד האמירויות)
MDBriefCase Group Inc. ("MDBC" או "החברה"), מובילה גלובלית במוצרי ושירותי למידה מתוקשבת שמטרתה להאיץ קבלת החלטות טובה יותר בשירותי הבריאות, הודיעה על שיתופי פעולה עם שני יועצים מומחים, ד"ר דייוויד סטריין, מרצה קליני בכיר באוניברסיטה של אקסטר (לונדון, בריטניה) וד"ר מוחמד פרגלי, פרופסור חבר בבית הספר לרפואה של דובאי (דובאי, איחוד האמירויות). שיתופי הפעולה האלה ימשיכו לתמוך במעמד של MDBC כאחת הספקיות החשובות ביותר של התפתחות מקצועית מתמשכת מקוונת בקנדה, אוסטרליה, בריטניה, אירופה והמזרח התיכון.

שיתופי הפעולה החדשים המרגשים האלה מגיעים בתקופה של שינוי בהיסטוריה של החברה כמובילה גלובלית בהשכלה רפואית מקוונת, כי הם קורים יחד עם ההשקה של הנוכחות הדיגיטלית המשופרת של MDBC כולל פלטפורמת למידה חדשה שמיישמת עיצוב הוראה בחזית הקידמה בכל המוצרים והשירותים הגלובליים של MDBC.

"ההזדמנות לעבוד עם ד"ר סטריין וד"ר פרגלי כיועצים מומחים של החברה נותנת ל-MDBriefCase גישה למובילי מחשבה מאוד מוערכים עם תובנות קליניות וענפיות עמוקות", אומר ג'ייסון פלאוורדיי, מנכ"ל MDBC. "הכניסה שלנו, וההאצה של ההשכלה הרפואית המקוונת ברמה העולמית של MDBC, לבריטניה, אירופה והמזרח התיכון היא עדיפות ארגונית שתחוזק משמעותית על ידי שיתופי הפעולה עם המומחים המפורסמים האלה. ההשקה בזמן הנכון של פלטפורמת הלמידה הדיגיטלית מחוללת השינוי שלנו עם המוצרים והשירותים המשופרים שלה תומכת עוד בעדיפות של החברה להתעלות על הצרכים של החברים והספונסרים שלנו".

למידע נוסף על MDBriefCase Group Inc., בקרו בבקשה באתר www.mdbriefcase.com.

אודות ד"ר דייוויד סטריין

ד"ר דייוויד סטריין, MB, ChB, BSc (Hons) MD, FRCP הוא המנהל הקליני במרכז למחקר סוכרת וכלי דם, בית הספר לרפואה של האוניברסיטה של אקסטר בבריטניה, וגם המנהל האקדמי של המחלקה לשירותי בריאות עבור זקנים בבית החולים המלכותי דבון ואקסטר ויו"ר ועדת הסגל האקדמי של ההסתדרות הרפואית הבריטית. הוא מתמקד בלוודא שהחולה הנכון יקבל את התרופה הנכונה. זה כולל פרויקטים שחוקרים את המנגנונים של היתרונות של חומרים שונים בטיפול בסוכרת, שבץ ומחלות לב וכלי דם. הוא ביצע כמה מהניתוחים הכלכליים של הבריאות שסיפקו מידע לקווים המנחים של NICE ותרם לבדיקה הפרלמנטרית על אופן הבדיקה וההכנסה לשימוש של תרופות בשירות הבריאות הלאומי.

הוא היה המחבר המוביל של ההנחיות הבריטיות להערכה וניהול של זקנים עם סוכרת ותשישות, שהובילו לאחרונה לשינוי בחוזה הטיפול הראשוני בבריטניה, ומחבר בכיר בהצהרת העמדה הבריטית על הניהול של מחלות לב וכלי דם אצל אנשים עם סוכרת. הוא מפתח עכשיו את הכלים להערכת סיכונים ופרוגנוזה אחרי שבץ. מבחינה קלינית, הוא מנהל מרפאה קהילתית לזקנים עם סוכרת ומחלות לב וכלי דם ועובד באחת מהיחידות הגדולות ביותר בבריטניה לטיפול בשבץ חריף מאוד.
אודות ד"ר מוחמד פרגלי

ד"ר מוחמד פרגלי, FRCGP(UK), MRCGP, DMSc (UK), DIH(Ireland), MBCHB (ALEX) הוא פרופסור חבר בבית הספר לרפואה של דובאי, יועץ בחברת הביטוח הרפואי של דובאי (DHIC), מנהל הרגולציה הרפואית של הביטוח ומורה באוניברסיטת קרדיף, בריטניה. ד"ר פרגלי הוא גם ראש הוועדה המדעית FM(EMS), חבר בוועדה הטכנית הלאומית לסוכרת של איחוד האמירויות, חבר בוועדות הסרטן וה-HCV הלאומיות של איחוד האמירויות, חבר בוועדת הסוכרת של DHA, מאמן מוסמך ברפואת משפחה על ידי האגודה המלכותית של רופאים כלליים בבריטניה, וחוקר מוסמך של המזכיר הכללי של MRCGP (INT) WONCA EMR.

אודות MDBriefCase Group Inc.

MDBriefCase Group Inc. מתמחה בפיתוח התפתחות מקצועית מתמשכת מקוונת מוסמכת לאנשי מקצוע בתחום הבריאות. החברה מתקשרת עם אגודות רפואיות ושותפי הסמכה אזוריים ובינ"ל יוקרתיים כדי לפתח תוכניות השכלה חדשניות שמשקפות את ההתנסויות המקומיות של אנשי מקצוע בתחום הבריאות ברחבי העולם. התוכניות שלה, הנתמכות על ידי מענקי השכלה מתעשיית התרופות, ממשלות, בתי חולים מהמעלה הראשונה וארגונים ללא כוונות רווח, עוברות ביקורת עמיתים על ידי מומחים קליניים כדי להבטיח איזון וישימות בפרקטיקות הקליניות ברחבי העולם. ליותר מ-250,000 אנשי מקצוע בתחום הבריאות ביותר מ-20 מדינות יש גישה חופשית לתוכניות של MDBC שמשקפות את המידע והקווים המנחים מבוססי הראיות הכי עדכניים כדי לשפר את הטיפול המקומי בחולים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר החברה בכתובת www.mdbriefcasegroup.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il