TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אורקל ו- VMware חברו יחדיו כדי לתמוך באסטרטגיות ענן היברידיות עבור הלקוחות


אורקל
הפתרון החדש Oracle Cloud VMware יאפשר ללקוחות להריץ עומסי עבודה של VMware על Oracle Cloud

אורקל תציע תמיכה טכנית למוצריה הפועלים בסביבות הווירטואליות של VMware


כנס Oracle OpenWorld, סן פרנסיסקו, קליפורניה – חברת Oracle (NYSE: ORCL) וחברת VMware, Inc. (NYSE: VMW) מודיעות על הרחבת השותפות ביניהן במטרה לסייע ללקוחות למנף את התוכנות הארגוניות ופתרונות הענן של שתי החברות כחלק מהמעבר לעבודה בענן. במסגרת השותפות החדשה, ייהנו הלקוחות מאסטרטגיות ענן היברידיות באמצעות הפעלת VMware Cloud Foundation על גבי Oracle Cloud Infrastructure . בזכות הפתרון החדש, יוכלו לקוחות להעביר בקלות עומסי עבודה של VMware vSphere לתשתית ענן דור 2 של אורקל, וליהנות מעקביות בתשתיות ובפעילות. כחלק משותפות זו, אורקל תספק גם תמיכה טכנית לתוכנות אורקל שיפעלו בסביבותVMware , הן במרכזי נתונים מקומיים באתר הלקוח והן בסביבות הענן הרשמיות של אורקל.


"בזמן שלקוחותינו עושים את המעבר לענן, הם מחפשים להבטיח לעצמם חווית VMware מעולה, ואנו נרגשים מכך שלקוחות Oracle Cloud יוכלו מעתה להריץ עומסי עבודה של VMware ב- Oracle Cloud ולשמור על אפשרות גישה כאדמיניסטרטור של VMware", אמר דון ג'ונסון, סמנכ"ל בכיר של תשתיות ענן באורקל. "הדבר מתאפשר בזכות הארכיטקטורה הייחודית של ענן אורקל שמבוססת על Layer 2 Networking ושירות bare metal שאנו מציעים. הלקוחות יוכלו לשמר ואף להרחיב את ההשקעות שכבר עשו בסביבת VMware, ובמקביל ליהנות מהאבטחה והביצועים של תשתיות הענן של אורקל".


"VMware שמחה לבשר שלראשונה, אורקל תציע רשמית תמיכה טכנית במוצרי אורקל הפועלים על גבי VMware. זה מצב של win-win עבור הלקוחות", אומר סנג'אי פונן, מנהל התפעול הראשי של פעילות לקוחות ב-VMware. "כמו כן אנו שמחים לברך את אורקל על הצטרפותה לתוכנית ספקי הענן של VMware, דבר שיאפשר להעביר ולנהל עומסי עבודה הפועלים על גבי VMware Cloud Foundation ב- Oracle Cloud Infrastructure."


הרצת עומסי עבודה של VMware על Oracle Cloud
עם ההכרזה, אורקל הופכת לשותפה בתוכנית ספקי הענן של VMware והפתרון Oracle Cloud VMware יימכר על ידי Oracle ושותפיה. פתרון זה יתבסס על VMware Cloud Foundation ויספק מרכז נתונים מוגדר תוכנה (SDDC) מלא, שיכלול את VMware vSphere, NSX ו-vSAN. בזכות העקביות בתשתיות ובפעילות, יוכלו הלקוחות להעביר ולשדרג יישומים, ולנתב עומסי עבודה בצורה חלקה בין סביבות מקומיות לבין Oracle Cloud.


הלקוחות יוכלו להשתמש בקלות בשירותי אורקל כגון Oracle Autonomous Database , Oracle Exadata Cloud Service או Oracle Database Cloud, אשר יפעלו באותם מרכזי נתונים בענן, באותן רשתות, עם פורטל וממשקי API עקביים. הלקוחות יוכלו גם למנף את ההתרחבות הגלובלית של חוות השרתים של אורקל באזורים שונים בעולם, על מנת לצמוח בקנה מידה עולמי, מבלי שיהיה עליהם להקים מרכזי נתונים (דאטה סנטרים) משלהם. בזכות הארכיטקטורה הייחודית של ענן אורקל המאפשרת גישת אדמין לשרתים הפיזיים , מובטחת ללקוח רמת שליטה שבעבר התאפשרה לו רק באתר הלקוח On-prem. הלקוחות יוכלו להשתמש ב- VMware vCenter כדי לנהל הן את ה-on-premise clusters שלהם והן את ה-SDDC המבוסס על Oracle Cloud, וכל זאת דרך במסך אחד. אורקל תספק גם תמיכה טכנית של קו ראשון לפתרון זה.


למידע נוסף בקרו באתר: https://www.oracle.com/cloud/VMware


תמיכת לקוחות למוצרי אורקל בסביבת VMware
בנוסף, יקבלו הלקוחות גישה לתמיכה טכנית שתספק אורקל למוצרים שלה שיפעלו בסביבות VMware. לאחר עדכון הצהרת התמיכה של אורקל, יתאפשר ללקוחות זמן מהיר יותר לפתרון בעיות. אורקל תתמוך בלקוחות עם חוזי תמיכה פעילים שיפעילו גרסאות נתמכות של מוצרי אורקל בסביבות מחשוב נתמכות של אורקל.


תגובות הלקוחות
"אורקל ו- VMware הן ספקיות טכנולוגיה שאנו תלויים בהן כדי לנהל את הארגון שלנו בהצלחה. בהיותנו לקוח ותיק של שתי החברות, אנו שמחים על כך שהשותפות החדשה הצהירה באופן חד-משמעי כי מוצרי אורקל אכן יזכו לתמיכה. דבר זה מחזק עוד יותר את ביטחוננו בכך שיש לנו שותפות אסטרטגיות הפועלות ביחד לטובתנו, וכי במקרה שדבר מה ישבש, אנו נזכה לתמיכה מלאה שתבטיח שההפרעה לפעילותנו תהיה מינימלית". - דן יאנג, ארכיטקט נתונים ראשי ומנהל מסד הנתונים הארגוני של אוניברסיטת אינדיאנה.
"אנו מריצים גרסאות שונות של VMware באתר שלנו. אורקל תעניק לנו את אותה היכולת בענן, וכך תבטיח שנעמוד במדיניות ה- IT הארגונית שלנו. זו רמת השליטה הדרושה לנו לשם העברת עומסי העבודה הקריטיים שלנו לענן". - מוניש מיטאל, CIO וראש קבוצת ה-IT בבנק HDFC.

אודות אורקל
פתרון Oracle Cloud מציע חבילה שלמה של יישומים משולבים למכירות, שירות, שיווק, משאבי אנוש, כספים, שרשרת אספקה וייצור, לצד תשתיות אוטומטיות ומאובטחות של דור 2 שמציגות את Oracle Autonomous Database. למידע נוסף על אורקל (NYSE: ORCL) בקרו באתר www.oracle.com.

אודות Oracle OpenWorld
Oracle OpenWorld, ועידת העסקים והטכנולוגיה החשובה ביותר בתעשייה זה למעלה מעשרים שנה, מארחת עשרות אלפי משתתפים במפגש פנים אל פנים בנוסף למיליוני משתתפים ברשת. הכנס שם לו למטרה לסייע לעסקים למנף את הענן לחדשנות וצמיחה, ומציע מבט מעמיק על מגמות ופריצות דרך טכנולוגיות בתעשייה. עם אלפי מפגשים, הדגמות וסדנאות מעבדה, ויותר מ-250 שותפים ולקוחות מרחבי העולם שמציגים בכנס, Oracle OpenWorld הפכה לחלון הראווה לטכנולוגיות ענן מובילות, החל מיישומי ענן ועד לתשתיות. לצפייה בהרצאות בשידור חי, פרטים על המושבים, חדשות ועוד, בקרו באתר www.oracle.com/openworld או באתר www.oracle.com/newsroom

סימני מסחר
Oracle ו- Java הם סימנים מסחריים רשומים של אורקל ו/או החברות המסונפות שלה. שמות אחרים עשויים להיות סימנים מסחריים של בעליהם בהתאמה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il