TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

Universal Robots משיקה קובוט למשימות העמסה ״כבדות״ המיועד ליצרנים ומפעלים שמעוניינים בתגבור האוטומציה השיתופית


Universal Robots
ה- UR16e הוא קובוט למשימות העמסה כבדות, היכול להתמודד בהצלחה עם משקל של עד 16 ק״ג. הוא כולל כולל חיישני הפעלת כח, 17 פונקציות אבטחה וניתן תוך שעה ניתן לפרוק אותו, להתקינו, לתכנתו ולהכניסו לעבודה

Universal Robots (UR), יצרנית וחלוצת הקובוטים (רובוטים שיתופיים) בעולם, השיקה את ה- UR16e – קובוט למשימות העמסה כבדות, היכול להתמודד בהצלחה עם משקל של עד 16 ק״ג. הקובוט החדש, אידיאילי למשימות אוטומציה הדורשות טיפול ושינוע של חלקים ואביזרים כבדים.

״באווירת האי ודאות הכלכלית כיום, יצרנים חייבים לבחון אימוץ של פתרונות ׳גמישים׳, כדי להשאר בתחרות״, אומר יורגן פון הולן, נשיא UR. ״עם הקובוט החדש אנו עונים על הדרישה הגוברת בשוק לרובוטים שיתופיים שיכולים להתמודד עם משימות הרמה של אובייקטים כבדים, באמינות וביעילות. ההשקה מרחיבה משמעותית את ההיצע של קו הקובוטים שלנו ונותן ליצרנים יותר דרכים לשפר ביצועים, להתמודד עם בעיות כח אדם ולפעול להגדלת עסקיהם״.

ה- UR16e שפותח על בסיס פלטפורמת קובוטי ה-e-Series המצליחה של UR, מציע מספר יכולות ויתרונות ליצרנים:


הטמעה מהירה, תכנות פשוט ותפיסת מעט מקום. תכנותו של ה- UR16e פשוט ואין צורך רב בנסיון קודם או ידע מיוחד. תוך שעה ניתן לפרוק אותו, להתקינו, לתכנתו ולהכניסו לעבודה. העובדה שהוא תופס רק שטח רצפה של 900 מ״מ, משמעותה שקל לשלבו בכל סביבת עבודה כמעט – בלי הפרעה לסביבה.


ארגונומי וחסכוני. העובדה ש ה- UR16e מסוגל להעמיס עד ל-16 ק״ג, משמעותה חסכון ניכר בתפעול השוטף והעלויות שהיו כרוכות בהפעלת גורמים אנושיים באותו מיקום.


דיוק ועמידות. ה- UR16e עמיד במיוחד ומפגין אמינות רבה, ההופכים אותו למיכון אידיאלי למשימות הרמה אוטומטיות, כמו גם להשגחה על מכונות כרסום CNC, כולל השגחה על מספר רב של חלקים – בלא להתפשר על הדיוק של הביצוע.

״אנו ב-UR ממשיכים לדחוף את גבולות הגזרה של מה אפשרי ככל שמדובר באוטומציה שיתופית״, אומר פון הולן. ״כיום, אנו מקלים על כל יצרן באשר הוא להנות מכוחה של האוטומציה על ידי הכנסת קובוט שבנוי לעשות יותר מאשר כל קובוט אחר״. לדבריוף כמו אחיו לסידרת ה-e, גם ה- UR16e כולל חיישני הפעלת כח, 17 פונקציות אבטחה הניתנות להתאמה (כולל מרחקי עצירה) ותכנות אינטואיטיבי. ה- UR16e אף עומד בכל התקנים המחמירים ביותר כשמדובר בשיתוף פעולה רובוט-אדם, כולל תקני EN ISO 13849-1, PLd, Category 3, and full EN ISO 10218-1.

בנויים לעשות יותר
UR שינתה את הפרדיגמה של האוטומציה בייצור והקובוטים שלה כיום משמשים במגוון תעשיות ברחבי העולם. בניגוד לפתרונות אוטומציה מסורתיים, יקרים, מורכבים ומסוכנים לבני אדם, החברה נותנת ליצרנים מכל גודל, את הכלים להכנסת אוטמציה באמצעות קובוטים הקלים ביישום והתקנה, עם תכנות מהיר ואפס הפרעה לפעילות קווי הייצור שמסביב.

תחום הקובוטים כיום הוא התחום בעל הצמיחה המהירה ביותר בקטגוריית האוטומציה התעשייתית. איגוד תעשיות הרובוטיקה (RIA) קבע כי עד 2025 התחום ינגוס 34% משוק הרובוטים הארגוניים. UR מכרה עד היום מעל 37 אלף קובוטים ברחבי העולם – כולל בישראל ובמגוון תעשיות. שוק הרובוטים השיתופיים ערוך להתרחבות ולצמיחה בקצב שנתי של %57.4 CAGR והוא צפוי להגיע לשווי של 4.4 מיליארד דולר עד שנת 2023, על פי מחקר חדש של חברת Energias מניו-יורק. לפי המחקר, הצמיחה הזו מונעת מהרחבת ההשקעות בטכנולוגיות תעשיה 4.0 על ידי התעשייה, המחיר הנמוך יחסית של רובוטים שיתופיים ושיעורי תשואה גבוהים על ההשקעה (ROI).

סרטון:
https://bit.ly/2lQtwwW

אודות Universal Robots
Universal Robots נוסדה בשנת 2005 מתוך רצון להנגיש את טכנולוגיית הרובוטים לכל, על ידי פיתוח רובוטים תעשייתיים קטנים, שבטוח לעבוד במחיצתם, ידידותיים למשתמש ובתמחור גמיש. מאז כניסתו לשוק של הרובוט השיתופי הראשון בשנת 2008, החברה מוכרת קובוטים בכל רחבי העולם. החברה, חלק מתאגיד Teradyne, ממוקמת בדנמרק ופעילה במגוון מדינות – כולל ישראל. למידע נוסף: www.universal-robots.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il