TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

בשורה לחולי סרטן ריאה מסוג תאים קטנים


טיפול אימונותרפי שיפר את הישרדות החולים בסוג סרטן הריאה הקטלני ביותר

מחקר חדש שפורסם אתמול בכנס סרטן הריאה העולמי (WCLC) בברצלונה מצא כי הטיפול בתרופה 'אימפינזי', האריך את הישרדות החולים בסרטן הריאה מסוג תאים קטנים (SCLC), סוג המחלה אגרסיבי וקשה לטיפול. התרופה הפחיתה ב- 27% את הסיכון למות מהמחלה וכשליש מהמטופלים שטופלו בה נותרו בחיים לפחות 18 חודשים.

בשורות משמחות מכנס סרטן הריאה העולמי (WCLC) שנערך כעת בברצלונה, ספרד: התרופה אימפינזי (דורבלומאב) הצליחה להוכיח הארכת חיי המטופלים הסובלים מסרטן ריאה מסוג תאים קטנים (SCLC).
מחקר CASPIAN שתוצאותיו בפאזה 3 הוצגו אתמול (ב') בכנס בחן את הטיפול האימונותרפי החדשני בתרופה 'אימפינזי' בקרב חולי סרטן ריאה גרורתי מסוג תאים קטנים. הטיפול בתרופה ניתן כתוספת לטיפול בכימותרפיה שמהווה את הטיפול המקובל כיום. החוקרים השוו בין החולים שקיבלו את התרופה 'אימפינזי' בשילוב עם כימותרפיה לקבוצת החולים שקיבלה כימותרפיה בלבד.


במחקר השתתפו חולים עם סרטן ריאה גרורתי מסוג תאים קטנים (SCLC) וכולם קיבלו טיפול בכימותרפיה (מסוגים שונים כמקובל כיום). חלק מהחולים קיבלו תוספת לכימותרפיה גם את התרופה 'אימפינזי' וחלק מהחולים קיבל תרופת דמה (פלסבו) כתוספת לכימותרפיה. בין המשתתפים במחקר גם מרכזים רפואיים מישראל: מאיר, שיבא, שערי צדק ורבין.


על פי המחקר, הטיפול התרופתי שיפר את הישרדות החולים: החולים שקיבלו 'אימפינזי' שרדו 13 חודשים בממוצע, לעומת זאת הקבוצה שקיבלה רק כימותרפיה שרדה 10 חודשים בממוצע. למעשה, התרופה הפחיתה את הסיכון לתמותה ב-27%.


שיעורי התגובה לטיפול היו גבוהים וממושכים: 68% מהחולים שטופלו ב'אימפינזי' הגיבו לטיפול. משך התגובה היה ממושך ו- 34% מהחולים שקיבלו את התרופה נותרו בחיים לאחר 18 חודשים, על אף שמדובר במחלה קטלנית עם שיעורי שרידות נמוכים.


סרטן ריאה של התאים הקטנים (SCLC) הוא סרטן ריאה קטלני וקשה לטיפול. תת-הסוג האגרסיבי של המחלה מתפשט בגוף מהר יותר בהשוואה לשאר סוגי סרטן הריאה והוא שכיח אצל 15% מכלל מקרי סרטן הריאה. מרבית מפריצות הדרך בשנים האחרונות התמקדו בסוגים שונים של סרטן ריאה, אולם דווקא בסרטן הריאה של התאים הקטנים (SCLC) פריצות הדרך הן מעטות ולחולים קיים היצע טיפולים מצומצם.


ההישרדות של קבוצת חולים אלו נמוכה ורק 6% מהם שורדים למעלה ל-5 שנים עם המחלה מאז האבחון.
אימפינזי (דורבלומאב) הוא תכשיר אימונותרפי מסוג מעכב PD-L1 שמטרתו להפעיל את מערכת החיסון לזהות את תאי הסרטן ולתקוף את הגידול. התכשיר כבר כלול בסל התרופות בישראל לטיפול בחולי סרטן ריאה מסוג 'תאים שאינם קטנים' (NSCLC) אשר מאובחנים בשלב 3 של המחלה, שלב מחלה מקומית-מתקדמת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il