TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חברת PerimeterX מגדילה את סבב גיוס C ל-57 מיליון דולר


עומרי אילוז, עידו ספרותי, אופיר אשכנזי
סבב הגיוס נועד לאפשר לחברה להרחיב את פלטפורמת הגנת יישומי האינטרנט ולהעמיק את החדירה לשווקים חדשים
חברת פרימטראיקס (PerimeterX) מרחיבה את סבב גיוס עליו הכריזה בפברואר השנה ב-14 מיליון דולר נוספים וכעת הוא עומד על 57 מיליון דולר. דויטשה טלקום קפיטל פרטנרס וסיילפורס ונצ׳רס הצטרפו לסיבוב כמשקיעים אסטרטגיים. סבב הגיוס נועד לאפשר לחברה להרחיב את פלטפורמת הגנת יישומי האינטרנט ולהעמיק את החדירה לשווקים חדשים.

חברת פרימטראיקס (PerimeterX), המגנה על אתרים ויישומי המובייל הגדולים והמוערכים ביותר בעולם מפעילויות זדוניות, מודיעה על הרחבת סבב הגיוס האחרון ב-14 מיליון דולר נוספים. השלמת הסבב מביאה את סך ההון שגויס ל-91.5 מיליון דולר. DTCP (דויטשה טלקום קפיטל פרטנרס) ו-סיילספורס ונצ׳רס מצטרפים ל-Scale Ventures Partners שהובילו את הסבב, יחד עם אדמס סטריט פרטנרס, קיינן פרטנרס, ורטקס ונצ'רס ודאטה קולקטיב (DCVC).

"מידי היום אנחנו נחשפים למהדורות החדשות המלאות בסיפורים על מותגים ואתרים מובילים שנפרצו על ידי גורמים זדוניים שמנצלים פרצות קיימות וחדשות, משנים בסתר את קוד האתר ואוספים מידע אישי ממבקרים באתר או ממשתמשים", מסביר עמרי אילוז, מייסד-שותף ומנכ"ל PerimeterX, ״המימון הנוסף, והחיבור למשקיעים האסטרטגיים החדשים, מאפשרים לנו להאיץ את הרחבת מגוון המוצרים שלנו כדי לעצור התקפות כמו- Magecart ו-digital skimming הנמצאות בכותרות, ומגוון איומים חדשים. אנו נאמנים למחויבות שלנו לעזור ללקוחותינו להתמקד בצמיחת הפעילות הדיגיטלית שלהם, בידיעה שהמשתמשים והמותג שלהם מאובטחים".

באחרונה הודיעה PerimeterX שהשלימה את רכישת החברה הישראלית PageSeal והוסיפה לפורטפוליו שלה מוצר חדש, PerimeterX Page Defender, המגן על הלקוח וספק השירות מפני תוכנות זדוניות בדפדפן הלקוח ותוספים לא-רצויים הפוגעים בחוויית המשתמש ומקטינים את ההכנסות מרכישת מוצרים ושירותים.

בחודשים האחרונים החברה הרחיבה את פורטפוליו המוצרים שלה, הכולל כעת שלושה מוצרי תוכנה כשירות (SaaS) תחת פלטפורמה משותפת. בנוסף לPerimeterX Page Defender, מספקת החברה גם את PerimeterX Bot Defender, פתרון לאיתור בוטים וניהול שלהם, לצורך הגנה על יישומי אינטרנט וסלולר וכן ממשקי תכנות (API) מפני תעבורה אוטומטית לא-רצויה. לאחרונה הוסיפה החברה למגוון מוצריה את PerimeterX Code Defender, פתרון אבטחה לצד-הלקוח, המגן בצורה יעילה מפני התקפות Magecaert ואיומים אחרים על שרשרת האספקה תוך ניצול פגיעויות בקוד המקור וקוד צד-שלישי המשולב בממשק.

פלטפורמת PerimeterX מספקת שירותים משותפים לכלל מוצרי החברה, ביניהם ניתוחים מעמיקים המבוססים על מאפיינים התנהגותיים, חיישנים לאיסוף מידע על בוטים וגורמים אחרים, גלאים ואמצעי חסימה מתוחכמים, וכן פורטל ידידותי-למשתמש המאפשר ניהול גמיש של המערכות, יכולות ניתוח ותחקור מידע, ודו״חות מגוונים לכל בעלי העניין בארגון. פורטפוליו המוצרים של החברה משתלב בקלות עם כל סוגי התשתיות הקיימים ללא צורך להוסיף רכיבים נוספים או לשנות את מבנה האפליקציה, ובכלל זה אינטגרציה מובנית עם שירותי ענן ורשתות אספקת תוכן (CDN). ובניגוד לפתרונות הדורשים התקנים פיזיים, הפתרון של PerimeterX מבוסס תוכנה בלבד וניתן להתקין אותו בכל מקום ומעל כל תשתית.

״בשנה האחרונה עקבנו בעניין אחרי ההתפתחות והצמיחה המואצת של PerimeterX. עם התרחבות הפלטפורמה, הוספת המוצרים החדשים והרכישה של PageSeal, החברה עונה על מגוון רחב של צרכי אבטחה ועוזרת ללקוחותיה להתמודד עם האיומים הגוברים על השירותים והמשתמשים שלהם,״ אמר גיא הורוביץ, שותף ב-DTCP. ״אנחנו מזהים ביקוש גובר לפתרונות של PerimeterX בכל המדינות בהן אנחנו פועלים, ושמחים להעמיד לרשות החברה את רשת הקשרים הגלובלית שלנו והניסיון שצברנו בהשקעה בחברות בשלבי הצמיחה המתקדמים כדי להאיץ ולהרחיב את היתרון התחרותי".

PerimeterX הינה הספקית המובילה של פתרונות אבטחת יישומים השומרים על בטיחותם והכנסותיהם של עסקים בעולם דיגיטלי מורכב. מוצרי החברה Bot Defender, Code Defender ו- Page Defender, המוצעים כשירות בענן, מאתרים סיכונים ליישומי האינטרנט והמובייל של העסק, מנהלים אותם, ומאפשרים ללקוחותיה להתמקד בצמיחה וחדשנות. PerimeterX מספקת שילוב של צוות הנדסי מובחר, צוות מחקר-אבטחה מהמובילים בעולם המעדכן באופן שוטף את פתרונות האבטחה המוצעים, ודגש בלתי-מתפשר על תמיכה שוטפת בלקוחות ע״י מומחי אבטחה. האתרים ויישומי המובייל הגדולים והמוערכים ביותר בעולם מסתמכים על PerimeterX כדי להגן על עסקיהם ועל החוויה הדיגיטלית של הצרכנים שלהם. מטה חברת PerimeterX ממוקם בסן מטאו, קליפורניה, ולחברה מרכז מחקר ופיתוח בתל אביב, ומשרדי מכירות נוספים במיאמי ולונדון.

DTCP היא קרן הון סיכון בינלאומית המשקיעה בחברות תוכנה (Enterprise Software) בשלבי הצמיחה (Growth). הקרן שהוקמה בשנת 2015 היא חלק מחברת השקעות המנהלת נכסים בהיקף של למעלה מ-1.7 מיליארד יורו, ובין משקיעיה דויטשה טלקום, ענקית האופטיקה צייס, SKT הקוריאנית ומשקיעים פיננסיים מארה״ב ואירופה. ממשרדיה בסיליקון ואלי, המבורג והרצליה, הקרן משקיעה בחברות ישראליות ויזמים ישראלים מחוץ לישראל. בין השקעותיה: AppsFlyer, Guardicore, SafeBreach, Morphisec, וגם FireGlass שנרכשה על ידי סימנטק, Dynamic Yield שנרכשה על ידי מקדונלד׳ס, ו-Replay שנרכשה על ידי אינטל.

סיילספורס היא אחת מחמש החברות הצומחות ביותר בעולם, והספקית המובילה של פתרונות CRM בעולם. סיילפורס ונצ׳רס - קבוצת ההשקעות של סיילספורס - משקיעה בדור הבא של של טכנולוגיה ארגונית המרחיבה את כוחה של פלטפורמת ה-Customer Success של סיילספורס, כדי לעזור לחברות להתחבר עם לקוחותיהם בדרכים חדשניות. חברות הפורטפוליו מקבלות מימון וגישה לאקוסיסטם הענן הגדול ביותר, ואת ההדרכה והתמיכה של המנהלים ומובילי החדשנות של סיילספורס. עם סיילפורס וונצ׳רס, חברות הפורטפוליו יכולות למנף את הניסיון של סיילספורס בפילנתרופיה אירגונית, על ידי הצטרפות לתוכנית "התחייבות 1%", שהופכת את הנתינה לחלק מהמודל העסקי שלהן. סיילספורס ונצ׳רס השקיעה ביותר מ-300 סטארטאפים בתחום הענן הארגוני ב-20 מדינות שונות מאז 2009.









טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il