TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

תיא השקעות מסכמת את המחצית הראשונה לשנת 2019


עמי גניגר, מנכ"ל תיא השקעות
הרווח הנקי במחצית טיפס בכ-170% לכ-11.8 מיליון שקל

ההכנסות מעבודות ושירותים הסתכמו לכ-47.6 מיליון שקל

ההכנסות מעבודות ושירותים ברבעון הסתכמו בכ-26.3 מיליון שקל; הרווח הנקי ברבעון צמח בכ-120% לכ-7.7 מיליון שקל

החברה רשמה במחצית רווח של כ-6.5 מיליון שקל מעליית ערך ההשקעות בחברות הזנק

דירקטוריון החברה החליט על חלוקת דיבידנד בסך כ-4 מיליון שקל

עמי גניגר, מנכ"ל תיא השקעות: "אנחנו שמחים לסכם את הרבעון השני של 2019 עם גידול משמעותי בשורת הרווח, בין היתר כתוצאה מעלייה משמעותית בשווי חברות ההזנק בהן אנו משקיעים תחת פעילות תיא יזמות. פעילות האולפנים וההפקה מציגה יציבות ורווחיות נאה, ואנחנו ממשיכים לפעול לאיתור רכישות של חברות ופורמטים בתחומים סינרגטיים על מנת להשיא ערך לבעלי המניות.


במקביל, אנחנו ממשיכים לקדם את נכסי הנדל"ן של החברה בהרצליה וכפר סבא, כשבכפר סבא אנחנו נמצאים בשלבים מתקדמים מאוד לקראת עלייה על הקרקע וממתינים להחלטת הועדה המחוזית, תוך שאנחנו נערכים מבעוד מועד עם בקשות להיתר חפירה ודיפון, ובקשות להיתרי בניה שצפויות להערכתנו להתקבל בסמוך לאישור התב"ע. אנחנו רואים בנכסי הנדל"ן של החברה פוטנציאל משמעותי להצפת ערך לחברה."

תיא חברה להשקעות בע"מ, פרסמה היום את דו"חותיה הכספיים לסיכום הרבעון השני לשנת 2019. החברה עוסקת בניהול ותפעול עסקים בתחום המדיה והתקשורת, הכוללים בין השאר את האולפנים המאוחדים, אולפני הרצליה, ותיא יזמות. החברה מקדמת את הקמת קריית תקשורת במקרקעין שרכשה בכפר-סבא. קריית התקשורת תכלול בעיקר אולפנים ומשרדים, חלקם לשימוש עצמי וחלקם להשכרה. האולפנים המאוחדים עוסקת בהפקת סדרות ותכניות טלוויזיה, ומתן שירותי אולפן ושידור לטלוויזיה וניו מדיה. אולפני הרצליה מקדמת עם שותפיה תכנית בנייה למגורים במקרקעין בהרצליה. תיא יזמות משקיעה בחברות הזנק הפועלות בתחום המדיה והאינטרנט.

עיקרי התוצאות למחצית הראשונה לשנת 2019:

ההכנסות מפעילות לתקופה הסתכמו בכ-47.6 מיליון שקל, בהשוואה לכ-48.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. השינוי נובע מגידול בהכנסות מהפקות תוכן, וקיטון בהכנסות משירותי אולפן ושידור. יצוין, כי ההכנסות מהפקות תוכן כוללות מכירות חוזרות וזכויות שידור של ספריית התוכן המסתכמות בחציון בכ-2.7 מיליון שקל, לעומת כ-1.8 מיליון שקל בחציון המקביל אשתקד ומהוות תרומה מהותית לרווחיות.

בתחום הפקות התוכן, הפעילות בתקופת הדיווח כוללת בעיקר את הפקת התכניות "מתיר עגונות", "אבודים בריבוע עונה 2", "חדר 101 עונה 5", "גלילאו עונה 9" של תאגיד השידור הציבורי, "לעבור את הלילה", "אנדרדוגס", "תאג"ד עונה 2" של YES, "ג'ודה עונה 2" של HOT.

בתחום שירותי אולפן ושידור, הפעילות בתקופת הדיווח כוללת מתן שירותי אולפן וציוד בעיקר לתכניות: "בוקר קשת", "ארץ נהדרת", "נינג'ה" של שידורי קשת, "מאסטר שף" של גיל הפקות, "גב האומה" של רשת ו"האח הגדול" של אנדמול. כמו כן הפעלת שתי ניידות שידור באירועי ספורט של צ'רלטון ובאירועים נוספים.

הרווח לפני מס לתקופה עלה לכ-14.9 מיליון שקל, לעומת כ-5.7 מיליון שקל בחציון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי במחצית הראשונה לשנת 2019 טיפס לכ-11.8 מיליון שקל, גידול של כ-170% בהשוואה לכ-4.4 מיליון שקל בחציון המקביל אשתקד. הגידול נובע בעיקר מעליה בסך כ-6.5 מיליון שקל בשווי ההשקעות בחברות הזנק ומגידול של כ-5.2 מיליון שקל ברווחים והכנסות מני"ע סחירים.

עיקרי התוצאות לרבעון השני לשנת 2019:

סך ההכנסות מפעילות לרבעון השני הסתכמו בכ-26.3 מיליון שקל, לעומת סכום של כ-30.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי לרבעון צמח בכ-120% לסך של כ-7.7 מיליון שקל, בהשוואה לכ-3.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

נתונים ממאזן החברה:

ההון העצמי של החברה נכון ל-30.6.2019 עומד על כ-155.5 מיליון שקל (מתוכו הון עצמי המיוחס לבעלי המניות בחברה של כ-133.8 מיליון שקל), ומהווה כ-63.2% מסך המאזן.

יתרת המזומנים וני"ע סחירים בניכוי אשראי מבנקים ואג"ח להמרה נכון ל-30.6.2019 עומד על סך של כ-66 מיליון שקל.

יתרת רכוש קבוע ונדל"ן להשקעה נכון ל-30.6.2019 עומד על סך כ-39.2 מיליון שקל.

תזרימי מזומנים ששימשו לפעולות שוטפות בתקופת הדיווח מסתכמים לסך של כ-1.2 מיליון שקל, לעומת כ-1.6 מיליון שקל שנבעו מפעולות שוטפות בתקופה המקבילה אשתקד. הקיטון נובע בעיקר מגידול בהון חוזר.

חלוקת דיבידנדים

דירקטוריון החברה החליט על חלוקת דיבידנד בסך של כ-4 מיליון שקל. מועד הזכאות לתשלום נקבע ליום 27/8/2019, ומועד התשלום נקבע ליום 5/9/2019.

במהלך תקופת הדיווח חולקו דיבידנדים בסך כ-3 מיליון שקל כדלקמן:
בחודש יוני 2019 שולם לבעלי המניות דיבידנד בסך כ-2 מיליון שקל.
בחודש אפריל 2019 שולם לבעלי המניות דיבידנד בסך כמיליון שקל.

תכניות רכישה עצמית

דירקטוריון החברה אישר בחודש מאי 2019 תכנית רכישה עצמית למניות החברה בהיקף של עד 100,000 מניות. התקופה שנקבעה לביצוע התכנית: החל מה-2 ביוני 2019 עד וכולל ה-29 באוגוסט 2019. החברה רכשה במסגרת התכנית כ-82.2 אלף מניות תמורת כ-4.9 מיליון שקל.

אירועים מרכזיים בתקופת הדו"ח:

קידום פרויקט קריית התקשורת בכפ"ס. בחודש ינואר 2019 התקיים בוועדה המחוזית דיון בהתנגדויות בו נדרשה עיריית כפר סבא להסדיר מספר עניינים בתקופה של 90 יום ביניהם העתקת מיקום קו מתח גבוה הגובל במקרקעין. בחודש מאי 2019 התקבלה החלטת עיריית כפר-סבא, כי התקיימו כל דרישות הועדה המחוזית, והתב"ע פורסמה להתנגדויות לתקופה של 30 יום שהסתיימה ביום 15 ביוני 2019, אך טרם התקבלה החלטת הועדה המחוזית.


החברה מקדמת תכניות עבודה, בקשות להיתר חפירה ודיפון, ובקשות לקבלת היתרי בניה לבניית המתחם. להערכת החברה, בהתבסס על יועציה המקצועיים, אישור התב"ע צפוי להתקבל בתוך מספר חודשים, ונוכח המצב המתקדם של התכנון המפורט, היתרי הבניה צפויים להתקבל בסמוך לאחר מכן. החברה מתכננת בניית שטחים בהיקף של 25 אלף מ"ר, הכוללים אולפנים, משרדים, חניון, מחסנים ושטחי שירות. כ-43% מהשטחים מיועדים לאולפנים המאוחדים, והיתרה לשוכרים חיצוניים.

קידום תכנית בניה למגורים - פרויקט אולפני הרצליה. אולפני הרצליה ושותפיה אפריקה ישראל מגורים בע"מ, תדהר השקעות ג.ב. בע"מ וע. לוזון נכסים והשקעות בעסקת הקומבינציה להקמת פרויקט מגורים, מקדמים את תוכנית הבנייה במקרקעין של אולפני הרצליה.

בחודש מאי 2019 הגישה אולפני הרצליה ערר על דרישת היטל ההשבחה שקבעה הוועדה המקומית הרצליה.
בחודש אוגוסט 2019, קיבלה אולפני הרצליה מרמ"י שומת שינוי יעוד וניצול על סך של 96 מיליון שקל המהווה הפחתה בסך של 21 מיליון שקל ביחס לחיוב בשומה קודמת. הנהלת אולפני הרצליה בוחנת בשיתוף יועציה המקצועיים את ההנחות והתחשיבים עליהם מבוססת שומת רמ"י וטרם מסרה את תגובתה.

הנהלת אולפני הרצליה, בהתבסס על יועציה המקצועיים, מעריכה כי היתרי הבניה לפרויקט יתקבלו תוך 3 שנים מיום ה-1 ביולי 2019. יחד עם זאת, שילוב הדרישות של רמ"י והוועדה המקומית הרצליה והאפשרות שפתרון הסוגיות יחייב הליך משפטי מורכב וממושך, עלול להיגרם עיכוב משמעותי בקבלת היתרי הבניה.

השקעות בחברות הזנק
תיא יזמות הינה קרן השקעות בפיתוח טכנולוגיות ותכנים בתחום המדיה ותחומים אחרים, בתקציב של 5 מיליון דולר. תיק ההשקעות כולל 13 חברות הזנק המוצגות בדוח הכספי בסכום של 21.4 מיליון שקל שכולל רווח מצטבר נטו מעליית שווי החברות, בסך של 7.3 מיליון שקל.

במהלך תקופת הדיווח בוצעו גיוסי הון מהותיים במספר חברות הזנק: ארבה רובוטיקס בע"מ, קורלוג'יקס בע"מ ו-ספליטי טרבל בע"מ. גיוסי ההון משקפים עליית שווי מהותית של חברות אלו ובהתאם נרשם רווח בסך של 7.7 מיליון שקל בתקופת הדיווח, בניכוי הפסד מהפחתת ערך של השקעות בחברות אחרות בסך של 1.2 מיליון שקל.

בחודש מאי 2019, בוצעה השקעה בחברת מוני פבלישינג בע"מ (להלן - מוני) בסך של 700 אלף דולר. מוני עוסקת בתחום הפצה ופרסום של אפליקציות משחקים. מוני פונה למפתחי משחקים ומספקת להם טכנולוגיה שמאפשרת למקסם את ההכנסות בתוך שטחי הפרסום של המשחקים.

הקמת פעילויות משותפות
החברה הקימה שותפות שתעסוק בפיתוח פורמטים בתחום הטלוויזיה והוידאו, במיסחור התוכן מול גופי שידור בארץ ובחו"ל והשקעה במיזמים. השותפות תתקשר עם יוצרים, חברות הפקה ויזמים בתחום התוכן לטלוויזיה ווידאו לפיתוח פורמטים מסוגת דרמה, דוקו ריאליטי ושעשועונים. החברה מחזיקה 50% בשותפות. היקף ההשקעה של כל שותף יהא עד לסכום של 25 מיליון ₪ וסהכ עד 50 מיליון שקל במשותף.

החברה החלה פעילות משותפת עם דורי מדיה להפקת סרטי קולנוע. במסגרת פעילות זו מופק סרט לילדים ונוער בתקציב של 3.5 מיליון שקל. החברה השקיעה בהפקת הסרט סך של 1 מיליון שקל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il