TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ההסתדרות והפועל המזרחי חידשו את הברית ההיסטורית בין הארגונים והודיעו על הסכם שיתוף פעולה


הסתדרות
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "נעשה הכול כדי להרחיב ולחזק את מעטפת ההגנה על העובדות והעובדים במדינת ישראל"
מזכ"ל הפועל המזרחי: "בתור ארגון שמייצג את הציונות הדתית, חשוב לנו להיות שותפים להנהגת העובדים במשק הישראלי ויש לי אמון מלא בדרך החזקה והאחראית שבה צועדת ההסתדרות בראשות ארנון בר-דוד" ** בשבוע הבא יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד צפוי להיפגש גם עם יו"ר ההסתדרות הרפואית, פרופ' ציון חגי

קרוב לעשור מאז הסכם שיתוף הפעולה האחרון שחתמה ההסתדרות הכללית מול הסתדרות המורים, נחתם כעת הסכם שיתוף פעולה נוסף בין יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד לבין מזכ"ל הפועל המזרחי, אבי סולימן.

הסכם שיתוף הפעולה בין הצדדים מחדש את הברית ההיסטורית שהייתה בין הארגונים בעבר, תוך התמקדות בנושאים שעוזרים לחזק את מעמד העובדים בישראל, לקדם את זכויותיהם ולפעול למען סוגיות חברתיות.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד מסר כי: "מזכ"ל הפועל המזרחי ישתתף בישיבות הנהגת ההסתדרות ויהיה שותף להליך קבלת ההחלטות, בדומה לברית שיתוף הפעולה שקיימת היום עם הסתדרות המורים".

כחלק מההסכם, ימשיך כל צד לפעול במסגרת המבנה הארגוני הקיים, כאשר הפועל המזרחי יפעל בשיתוף עם החלטות ההסתדרות בנושאים מהותיים כגון הסכמי השכר הארציים, סכסוכי עבודה והשתתפות בשביתות כלליות במגזר הציבורי ובכלל המשק.

יו"ר ההסתדרות בר-דוד ציין כי: "ההסכם הוא צעד חשוב נוסף להבטחת עוצמתה של העבודה המאורגנת, בשעה שיש גורמים שרוצים להחליש את העובדים בישראל. נעשה הכול כדי להרחיב ולחזק את מעטפת ההגנה על העובדות והעובדים במדינת ישראל"

מזכ"ל הפועל המזרחי, אבי סולימן, בירך על ההסכם ומסר: "אני שמח לחדש את הברית ההיסטורית ומקווה לשיתוף פעולה פורה בכל התחומים שבהם פועלת ההסתדרות למען העובדים. בתור ארגון שמייצג את הציונות הדתית, חשוב לנו להיות שותפים להנהגת העובדים במשק הישראלי ויש לי אמון מלא בדרך החזקה והאחראית שבה צועדת ההסתדרות בראשות ארנון בר-דוד. מצאתי אצל ארנון אוזן קשבת והבנה עמוקה באשר לצורך לחזק את העובדים, לדאוג לפיתוח המקצועי שלהם ולביטחונם הכלכלי, וזאת מבלי להתפשר על חוסנם של מקומות העבודה. יש לנו תפקיד חשוב בחברה ובכלכלה ובכוחות משותפים נגן על העובדים".

בשבוע הבא, יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד צפוי להיפגש עם יו"ר ההסתדרות הרפואית, פרופ' ציון חגי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il