TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

השקעה אסטרטגית לאלמור – נכנסת לשוק הגז


אל-מור חשמל
רוכשת את השליטה בחברת ITEEO המתמחה בביצוע פרויקטים של חשמל וקיטור מבוססי גז טבעי

מדווחת על גידול של 50% בהכנסות הרבעון השני ל-78 מיליון שקל
מחלקת דיבידנד בהיקף של 5.5 מיליון שקל

אל-מור חשמל, המתמחה בתכנון, הקמה ואחזקה של מערכות אנרגיה, חשמל ואלקטרו-מכניקה מורכבות, מדווחת על רכישת השליטה בחברת ITEEO , המתמחה בפרויקטים לייצור אנרגיה בקו-גנרציה, וכן על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2019.


במסגרת העסקה תרכוש אלמור עד כ- 44.32% מהון המניות המונפק והנפרע של ITEEO, כאשר בשלב הראשון תרכוש החברה כ- 22.16% בתמורה לסך של כ- 2.8 מיליון ש"ח, וכן תינתן לה אופציה לרכישת כ- 22.16% נוספים בתמורה לסך נוסף של כ- 3.1 מיליון ש"ח, אשר תעמוד בתוקפה למשך 24 חודשים. כמו כן, הוסכם כי אלמור תקבל שליטה בחברה כבר במועד העסקה ובאם לא תממש את האופציה לרכישה תאבד השליטה וכוחה יהיה מוגבל ל-22.16%.


ITEEO הינה חברה העוסקת בביצוע פרויקטי קו-גנרציה מוזנים בגז טבעי לייצור חשמל וקיטור (CHP) בהספק עד MW 5 . החברה שולטת ורטיקלית בכל שלבי הפרויקט ובכלל זה איתור הלקוחות הפוטנציאלים, מימון, ציוד וטכנולוגיה והקמה ואחזקה. כמו כן מחזיקה ב-40% מהון המניות של AB Israel, בשותפות עם הקבוצה האיטלקית AB Holdings SPA (60%), לה נתחי שוק משמעותיים של למעלה מ-40% במדינות בהן היא פועלת באירופה.


בהתאם להחלטת רשות החשמל, נפתח בחודש יולי 2019 הרישום למכסת פרויקטי קו-גנרציה בהיקף של 300 MW וזאת במטרה להאיץ את פריסת רשתות האספקה של הגז הטבעי. על פי הערכות השוק, הרישום בפועל היה פי 3 מהיקף המכסה שהוקצתה, מה שהביא את הרשות לפרסום שימוע על הגדלת המכסה ל- 450 MW בהליך מכרזי שתוצאותיו יפורסמו בסוף ספטמבר.


מאיר סרוסי, מנכ"ל אל-מור חשמל, מסר: "ההשקעה האסטרטגית ב-ITEEO תאפשר לאל-מור להיכנס לשוק הגז ולהיסמך על הידע והטכנולוגיה של AB Italy, הנחשבת למובילה עולמית עם כ-1,200 מערכות מותקנות בעולם בהספק של 1,500 MW, המייצרת ומוכרת כ-200-300 מתקנים חדשים בשנה. החברה המשותפת תספק מגוון רחב של יכולות ביצוע לפרויקטי אנרגיה מתקדמים בשוק המערכות הקטנות.


במקביל לעסקה זו, החברה מנהלת משא ומתן לרכישת פעילותה הסולארית של חברת סולארפאוור באמצעות חברת הבת שלה - אלמור אנרגיות מתחדשות, ובהשקעה של כ-10 מיליון שקל ומדגישה את הפוטנציאל שאנו מזהים בתחומי האנרגיה ואת הפעולות שאנו מבצעים כדי להפוך תחום פעילות זה למנוע צמיחה חשוב עבור אל-מור לשנים הקרובות".

תוצאות כספיות לרבעון השני של 2019:
גידול בהכנסות בהיקף של כ-50% אשר הסתכמו ברבעון השני לכ-78 מיליון שקל, לעומת כ-52 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הצמיחה בהכנסות נובעת בעיקר מגידול בתחום החשמל, ומצמיחה בצבר ההזמנות ובקצב התקדמות הפרויקטים בתחום זה.


הרווח הגולמי הסתכם ברבעון השני בכ-12 מיליון שקל, לעומת כ-13 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון ברווחיות הגולמית נובעת בין היתר מפרויקטים בהם מבוצעות עבודות הנדסה אזרחית משמעותיות ע"י קבלן משנה.


הרווח הנקי הסתכם ברבעון השני בכ-5 מיליון שקל, קיטון ביחס לרווח נקי של כ-6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.


ממועד הדוח התקופתי נוספו לצבר ההזמנות של החברה הזמנות מחייבות בסך של כ-191 מיליון שקל.
תזרים המזומנים שנבעו מפעילות שוטפת הסתכם לסך של כ-1.5 מיליון שקל בהשוואה לתזרים שלילי של 4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בתזרים המזומנים נובע מירידה בהון החוזר. מתחילת השנה רשמה החברה תזרים של 14 מיליון שקל, בהשוואה לכ-3 מיליון שקל בתקופה המקבילה.


יתרות המזומנים ושווי מזומנים של החברה ליום ה-30.6.2019 עומדות על כ-17 מיליון שקל, בהשוואה לכ-13 מיליון שקל ליום 31.12.2018. הגידול ביתרות המזומנים נובע מהפעילות השוטפת של החברה וגבייה מלקוחות.


החברה מדווחת על חלוקת דיבידנד נוספת בהיקף של 5.5 מיליון שקל. מתחילת השנה חילקה החברה דיבידנד בהיקף מצטבר של 12.5 מיליון שקל.

אודות אל-מור חשמל:
אל-מור חשמל, המוחזקת על ידי רפק תקשורת ותשתיות (50.01%) והמייסדים חיים גרשון ומאיר סרוסי, פועלת בתכנון, הקמה ואחזקה של מערכות לייצור, השנאה והולכת אנרגיה ומערכות אלקטרו-מכאניות, במבני ציבור וכן במסגרת של פרויקטים פרטיים בתחומי התעשייה הכבדה, תעשיית המזון והתרופות, המסחר, תחנות כוח ותשתיות התחבורה – התקנת לוחות ומערכות חשמל, מערכות תקשורת, מערכות מתח נמוך, בעיקר בארץ אך גם במדינות מזרח אירופה וביבשת אפריקה.
.
היקף שוק החשמל בישראל נאמד בכ-3-4 מיליארד שקל בשנה, ואל-מור נמנית עם המובילים בשוק לאור איכות הביצוע הגבוהה ומוניטין החברה. החברה הונפקה בבורסה של תל אביב בסוף 2017 ומחלקת דיבידנד על בסיס מדיניות בשיעור של עד 50% מהרווח השנתי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il