TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

קרטרס מצטרפת לכרטיס אשראי H&O –דיינרס אקסטרה הום


דיינרס אקסטרה הום צילום יחצ H&O
ההשקעה במהלך נאמדת בכ – 1 מיליון ₪

לדברי עמיר משה מנכל קבוצת O&H : " הכרטיס החדש הוא אשראי חדשני ואטרקטיבי וכולל קואליציה של הרשתות O&H וקרטרס וכן את האתרים וואלה שופס וואלה טורס. בנוסף, החזר כספי (קאש באק) בקניות על תשלומי חשמל, סלולאר, דלק ופארם בגובה של 5%! "

ההשקעה במהלך נאמדת בכ – 1 מיליון ₪

לאור הביקוש בשוק הישראלי, רשתH&O משדרגת את מועדון הלקוחות שלה, המונה כ- 150,000 חברים מחזיקי כרטיס אשראי (מתוך 400,000 חברי מועדון) - H&O דיינרס אקסטרה הום (בשיתוף עם חברת כרטיסי האשראי דיינרס), ומצרפת לקואליציה את רשת קרטרס, כמו גם את אתרי הקניות: וואלה שופס ו- וואלה טורס.

ההשקעה במהלך נאמדת בכ – 1 מיליון ₪.

לדברי עמיר משה מנכ"ל קבוצת O&H : "חיזוק ושדרוג מועדון הלקוחות שיושב על פלטפורמת אשראי, והרחבתו גם לרשת קרטרס ולאתרי הסחר מהווה מהלך צמיחה אסטרטגי, המעניק ערך מוסף נוסף ללקוחות."

לדבריו: "הכרטיס החדשני יאפשר החזר כספי (קאש באק) על שירותים בסיסיים שכולנו משתמשים בהם: חשמל, סלולאר, דלק ופארם בגובה של 5% , זהו רווח נקי ללקוחות. מחזיקי הכרטיס יוכלו ליהנות מהטבות ברשתות O&H , קרטרס, וואלה שופס ו- וואלה טורס וכן ממבצעים ייחודיים ובלעדיים עמוקים שישתנו מעת לעת , לדוגמא: 70% הנחה על קולקציית אופנת קיץ לנשים, גברים וילדים ברשת H&O ועוד. "


המצטרפים החדשים למועדון יקבלו כבר במעמד ההצטרפות, מתנת הצטרפות למימוש מיידי על סך 100 ₪ ובנוסף, החל מהשימוש הראשון בכרטיס ייהנו במהלך חודש אוגוסט מהנחות מטורפות.


קבוצת H&O מעסיקה מעל 1,200 עובדים ומפעילה כ- 60 חנויות בישראל של רשתות H&O, קרטרס-אושקוש (Carter's-Oshkosh), מדרהוד מטרניטי (Motherhood Maternity) וריזרבד (Reserved) הנמצאות במרכזי קניות ובפאוור סנטרים (שטח מסחר כולל של כ- 40,000 מר'). לרשת מועדון לקוחות המונה כ- 400,000 חברים.


המותג האמריקאי Carter's, הינו המותג המוביל בעולם בתחום האופנה וההלבשה לתינוקות ולילדים. העיצובים של קרטרס מבוססים על איכות ללא פשרות, חדשנות במוצרים ונראות בולטת וכל אלה גורמים לדורות של תינוקות להמשיך ולהאמין במותג במשך 150 שנים. המותג מייצר ומעצב מגוון רחב של פריטים, מהולדת התינוק דרך צעד ראשון ועד הגן, בצבעוניות והדפסים ייחודיים ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר לייצור ופיתוח מוצרים. רשת קרטרס מונה בישראל כ... חנויות עצמאיות והמותג נמכר גם ברשת H&O ובאתר הסחר : www.cartersoshkosh.co.il .


מועדון חברים של רשתH&O הוקם בשנת 1994. בשנת 2001 הוקם מועדון הלקוחות המבוסס על פלטפורמת אשראי - O&H Cal והיום מצטרף המועדון המשותף –- H&O דיינרס אקסטרה הום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il