TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

Boom Supersonic ודאסו סיסטמס משתפות פעולה כדי לקדם את הפיתוח של Overture, מטוס הנוסעים המסחרי המהיר של כל הזמנים


פיתוח של Overture, מטוס הנוסעים המסחרי המהיר של כל הזמנים
פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE מנמיכה את המחסומים בפני הכניסה לשוק של יצרני ציוד מקורי (OEM) קטנים וסטארט-אפים המעצבים עידן חדש של תעופה

• Boom Supersonic, הממוקמת בקולורדו, משתמשת בפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE כדי להאיץ את העיצוב והפיתוח של מטוס הנוסעים המהפכני שיטוס במהירת של 2.2 מאך.


•"Reinvent the Sky", פתרון תעשייתי חוויתי מבית דאסו סיסטמס, יכול לקצר את זמן הפיתוח של אב הטיפוס הראשון במחצית.


• פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE מנמיכה את המחסומים בפני הכניסה לשוק של יצרני ציוד מקורי (OEM) קטנים וסטארט-אפים המעצבים עידן חדש של תעופה.


דאסו סיסטמס הודיעה כי Boom Supersonic תפרוס את פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE כדי להאיץ את העיצוב והפיתוח של Overture, מטוס הנוסעים המאך-2.2 שלה, במטרה להפוך טיסות מסחריות על-קוליות למקובלות ובעלויות ברות-השגה.


Boom Supersonic משתמשת ב-"Reinvent the Sky", פתרון תעשייתי חוויתי מבית דאסו סיסטמס, המבוסס על פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE כדי לתמוך בפיתוח מוצרים החל משלב המושג וכלה בשלבי הייצור וההסמכה. השימוש בפתרון זה, המוביל בתחומו, יאפשר ל-Boom Supersonic לקצץ את זמן הפיתוח של אב הטיפוס הראשון שלה במחצית ולשפר את איכות המוצר על ידי צמצום מורכבות התוכנית, חוסר היעילות, העלויות והמשאבים, ובכך להקטין את מחסומי הכניסה לשוק.


"Overture מנצל התקדמויות חדשות באווירודינמיקה, חומרים, והנעה ומשתמש בהן כדי לחולל מהפכה בתחום התעופה המסחרית למרחקים ארוכים. אנחנו זקוקים לכלי פיתוח רבי עוצמה כדי לספק את החזון שלנו של עתיד על-קולי, וזה בדיוק מה שדאסו סיסטמס מספקים," אמר, ג'ושוע קראל, מייסד ומנכ"ל, טכנולוגיה, Boom Supersonic.


"כסטארט-אפ, אנחנו לא מוגבלים על ידי מערכות תוכנה מהדור הקודם ומשתדלים לשמור על עלויות IT נמוכות. הצלחנו לפרוס את פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס בקלות ובמהירות ואנו מצפים להגדיל את מספר המשתמשים בה עד כדי מאות משתמשים ככל שהפרויקט שלנו מתקדם."


בתגובה להגדלת תנועת הנוסעים והביקוש למוצרים ושירותים חדשים, חברות סטארט-אפ בתחום החלל והתעופה, מתחרים חדשים בשוק ויצרני ציוד מקורי קטנים (OEM) מזעזעים את הדינמיקה של תעשיית התעופה המסורתית עם תפיסות חדשות וחדשניות לגבי תכנון מטוסים על מנת להתגבר על אתגרים הטכניים של העבר.


בהיותו מותאם לחדשנות מוצרים בידי יצרני ציוד מקורי (OEM) קטנים וסטארט-אפים, "Reinvent the Sky" מציע גישה שניתנת להרחבה ליישומי תכנון וסימולציה דיגיטליים בסביבה מאובטחת ומבוססת סטנדרטיים אחת. המהנדסים, מנהלי התוכניות וטייס המבחן הראשי של Boom Supersonic יכולים לשתף פעולה בזמן אמת כדי להגדיר דרישות, גישה ושימוש חוזר בתהליכים משותפים וחלקים תוך כדי מעקב מושלם.


"חברות החלל והתעופה פועלות על מנת לספק מטוס מהיר יותר, קל יותר ויעיל יותר מבלי להקריב את נוחות הנוסעים", אמר דייוויד זיגלר, סגן נשיא לתעשיית התעופה והחלל, דאסו סיסטמס. "חברות חדשניות זקוקות לכלים לפיתוח תוכניות המוצרים שלהן, על מנת ליצור תשתיות מתקדמות כמו בחברות מבוססות יותר. אך במקביל, חשוב להן להישאר זריזות ולשמור על הוצאות IT מינימליות. פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE מספקת צרכים אלה. Boom Supersonic יכולה ליצור את הדור הבא של חוויות הנוסעים באמצעות יישומים דיגיטליים אשר נמצאים כבר זמן רב בלב ליבן של אבני דרך המרכזיות של התעשייה."


Boom Supersonic בונה בימים אלה את ה-XB-1, מטוס ההדגמה הדו-מושבי שלה, כדי להוכיח טכנולוגיות מפתח לטיסה על-קולית. לאחר שהוא יהיה מבצעי, מטוס הדגל של החברה, Overture, יהפוך למטוס המסחרי המהיר ביותר בהיסטוריה, ויטוס במהירות מאך 2.2 מניו יורק ללונדון ב-3.25 שעות ומטוקיו לסן פרנסיסקו ב-5.5 שעות.


למידע נוסף:
פתרונות דאסו סיסטמס לתעשיית החלל והתעופה : https://ifwe.3ds.com/aerospace-defense

פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE, תוכנת עיצוב 3D, 3D Mock Up ופתרונות ניהול מחזור החיים של המוצר (PLM) של דאסו סיסטמס: http://www.3ds.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il