TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

סרגון: הזמנות בהיקף של 3.8 מיליון דולר ברבעון השני ממפעיל תקשורת Tier 1 באפריקה


עירא פלטי סרגון
מפעיל תקשורת Tier 1 באפריקה בחר בסרגון להמשך שדרוג הרשת הסלולרית שלו ל-4G ולהגדלת פעילותו במגזר העסקי
סרגון נטוורקס (נאסד"ק: CRNT), המומחית מספר אחת בשוק רשתות תמסורת אלחוטית (Wireless Backhaul), הודיעה היום כי לקוח קיים, מפעיל תקשורת בדרג Tier 1 באפריקה, החליט להגדיל את חלקה של סרגון בפרויקט לחידוש והרחבת שדרת הרשת הראשית (backbone) באמצעות פלטפורמת ה-IP-20, אשר תחליף ציוד מתחרה. בנוסף, מפעיל התקשורת בחר בסרגון כדי להרחיב את פעילותו במגזר העסקי הודות לפתרונותיה המאפשרים העברת מידע במהירות גבוהה, באופן סקלאבילי וללא צורך ברישוי תדרי ספקטרום נוספים. לצורך כך, סרגון קיבלה ברבעון השני הזמנות בהיקף של 3.8 מיליון דולר עבור רכישת ציוד הרשת ואספקת שירותים.

סרגון מסייעת למפעיל התקשורת לשדרג ולהרחיב את הרשת לטכנולוגיית הדור הרביעי (4G), במהירות ובדרך חסכונית, כדי להבטיח כיסוי ארצי ולצמצם את הפער הדיגיטלי ברחבי המדינה. פלטפורמת ה-IP-20 של סרגון מחליפה את הרשת הקיימת של המפעיל ברשת בעלת ביצועים גבוהים הרבה יותר וכן יעילה יותר, אשר עושה שימוש בספקטרום הרשת הקיים להעברת קיבולת מידע גבוהה מאד, תוך שימוש מופחת משמעותית בציוד רשת, אנרגיה ועומס על תרני תקשורת – וכל זאת בעלויות מופחתות. הודות לשירותים המסופקים על ידי סרגון, ובכלל זה התקנות ואספקה, יוצא המפעיל נשכר מפריסה מהירה של רשת הדור הרביעי במדינה.

במטרה לתמוך באסטרטגיה של המפעיל לצמיחה ובידול פעילותו במגזר העסקי, פלטפורמת ה-IP-20 של סרגון מספקת קישוריות במהירות גבוהה המתבססת על ספקטרום תדרי מיקרוגל הדורשים רישיון שימוש. פתרון זה מאפשר למפעיל התקשורת יתרונות מהירים משמעותית ואמינים אל מול המתחרים, אשר להבדיל, עושים שימוש בתדרים אשר אינם דורשים רישיון.

"סרגון מחויבת לסייע ללקוחותיה באפריקה לחדש את הרשתות המסורתיות שלהם ולהאיץ את פריסת רשת הדור הרביעי (4G), כמו גם לספק קישוריות לעסקים על מנת לעודד צמיחה כלכלית ורווחה", אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. "פתרונות התמסורת האלחוטית של פלטפורמת ה-IP-20 שלנו ניתנים להרחבה בקלות, לפריסה מהירה, ומספקים קיבולת רשת גבוהה לתמיכה בצרכיי הקיבולת הנוכחיים והעתידיים של לקוחותינו ובהיערכותם לדור החמישי (5G)".

אודות סרגון:

סרגון נטוורקס(NASDAQ: CRNT) הינה המומחית מספר אחת בשוק התמסורת האלחוטית (Wireless Backhaul). סרגון מסייעת למפעילי תקשורת ולספקי שירותי תקשורת נוספים בעולם לפתח בצורה חלקה את הרשתות שלהם ל 5G, תוך הגדלת היעילות התפעולית ושיפור חווית המשתמש של משתמשי הקצה, באמצעות פתרונות תמסורת אלחוטיים חדשניים. לקוחות החברה כוללים ספקי שירותים אלחוטיים, ארגונים בתחום ביטחון הציבור (public safety), סוכנויות ממשלתיות וחברות אנרגיה, העושים שימוש בפתרונות החברה לאספקת שירותי יישומי מולטימדיה קריטיים ואפליקציות נוספות באמינות ומהירות גבוהות.

טכנולוגיית ריבוי הליבות הייחודית של סרגון מספקת שירותי תמסורת אלחוטית בדור חמישי (5G) תוך ניצול מינימאלי של ספקטרום התדרים, אנרגיה ומשאבים נוספים. פתרונות החברה מאפשרים להשיג הגברת יעילות, כמו גם מעבר פשוט ומהיר לרשתות מתקדמות. החברה מציעה מגוון רחב של שירותים מקצועיים המבטיחים פריסה יעילה של רשתות תקשורת ואופטימיזציה להשגת הערך הגבוה ביותר עבור לקוחותיה. פתרונות החברה הוטמעו ביותר מ-460 ספקי שירותי תקשורת, כמו כן בקרב מאות חברות שבבעלותן רשתות תקשורת פרטיות, ביותר מ-130 מדינות.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il