TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פלוריסטם ומשרד ההגנה האמריקאי יציגו תוצאות ניסויים הבוחנים טיפול מניעתי (חיסון) מפני פגיעות קרינה חמורות


יקי ינאי, מנכל פלוריסטם. קרדיט צלם: דיויד גראב
התוצאות יוצגו ב-31/7/2019 בכנס RITN המחבר בין הגורמים השונים הפועלים למציאת טיפול בפגיעות קרינה

חברת פלוריסטם, המובילה בתחום הרפואה המשקמת ומפתחת מוצרי ריפוי תאי חדשניים המופקים מתאי שיליה, הודיעה היום (ד') כי תוצאות מסדרת ניסויים במוצר הריפוי התאי של החברה, PLX-R18, אשר נערכו על ידי משרד ההגנה האמריקאי (DoD) במכון המחקר הרדיו-ביולוגי של הצבא האמריקאי (AFRRI), יוצגו במשותף בכנס Radiation Injury Treatment Network (RITN) שיערך בארה"ב ב-31/7/2019.


הניסויים שנערכו בבעלי חיים בוצעו בהתאם להנחיות ה-FDA ובכפוף לחוקי מסלול החיות, תוכננו במטרה להעריך את השימוש בתאי PLX-R18 של פלוריסטם כטיפול מניעתי (חיסון) כנגד פגיעות קרינה חמורות (ARS), אשר ניתן עוד לפני החשיפה לקרינה. זאת על מנת לבחון שימוש עתידי במוצר הישראלי על ידי כוחות ההצלה והביטחון האמריקאים הנדרשים להיכנס לאזור מסוכן עם חשש לקרינה.


בנוסף על המחקר של משרד ההגנה האמריקאי, תאי ה-PLX-R18 גם נבחנו על ידי המכון הלאומי לאלרגיות ומחלות מדבקות של ארה"ב (NIAID), ששייך לרשות הבריאות הלאומית של ארה"ב (NIH), כטיפול הניתן לאחר החשיפה לקרינה. נתונים מניסויים אלה הדגימו עלייה משמעותית בשיעורי השרידות ובעידוד השיקום של נויטרופילים ולימפוציטים בעקבות פגיעות קרינה וכן הראו בטיחות בקרב בעלי חיים שלא עברו קרינה, מה שמעיד על יכולת להעניק טיפול ללא צורך בהערכת מידת החשיפה לקרינה.


תאי הריפוי של פלוריסטם זכו לקבל מה-FDA (רשות המזון והתרופות האמריקאית) מעמד של תרופת יתום ואושרו כתרופה חדשה נחקרת (IND) לטיפול ב-ARS (Acute Radiation Syndrome).


אודות ARS
ARS נובע מחשיפה לרמות גבוהות של קרינה, כמו במקרה של התקפה או תאונה גרעינית, אשר עלול לגרום להשפעות מערכתיות חמורות או קטלניות, כגון פגיעות המעכבות את יכולתו של מוח העצם לייצר תאי דם וטסיות דם, פגיעה באיברים ומערכות בתוך הגוף, הגדלת הרגישות של המטופלים לדימום מסכן חיים, זיהום, ואנמיה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il