TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אלמור אנרגיות מתחדשות, קבלנית ההקמה הסולארית הגדולה בישראל, מרחיבה את פעילותה ורוכשת את הפעילות הסולארית של אורד


אל-מור חשמל
תמורת הפעילות תשלם אלמור לאורד סכום של 6 עד 10 מיליון ש"ח

אלמור אנרגיות מתחדשות מנהלת מו"מ מתקדם עם אורד לרכישת מלוא פעילותה של חברת הבת סולארפאוור בע"מ בתחום הקמה ותחזוקה של מערכות סולאריות. הפעילות כוללת הסכמי הקמה ותחזוקה בפריסה ארצית, בהיקף של מאות מגה וואט. תמורת פעילותה של סולארפאוור תשלם אלמור לאורד סכום של 6 עד 10 מיליון ש"ח במספר תשלומים על פני 3 שנים, אשר יותאם להיקף ההכנסות השנתי מהפעילות.


במסגרת הרכישה יועברו ויומחו לאלמור אנרגיות מתחדשות כל הזכויות וההתחייבויות של סולארפאוור מכוח הסכמי ההקמה והסכמי התפעול והתחזוקה של המערכות הסולאריות, כולל קליטה של רוב עובדי הפעילות.
אלמור אנרגיות מתחדשות, שותפות המוחזקת בחלקים שווים על ידי החברות אלמור חשמל הציבורית וג'י סיסטמס, הינה קבלנית ההקמה הסולארית הגדולה בישראל.


השותפות מנוהלת על ידי מאירי אלמסלינוס ומעסיקה כ-40 עובדים. בעשור האחרון הקימה השותפות מגה-פרויקטים המתחברים לרשת ההולכה במתח עליון, וכן מתקנים קרקעיים רבים ומאות מתקני גגות בהספק מצטבר של מעל 350 מגה וואט. בין לקוחותיה נמנות היזמיות המובילות בישראל ובינהן אנלייט, שיכון ובינוי, דוראל, ערבה פאוור, EDF EN ואחרות. הרכישה תאפשר לאלמור לקלוט כח אדם מנוסה ואיכותי תוך הרחבה וחיזוק פעילות התחזוקה ופעילות הגגות.


מאירי אלמסלינוס, מסר כי "אנו נרגשים מרכישת הפעילות של סולארפאוור. הרכישה תאפשר לנו להרחיב באופן משמעותי את סל השירותים שאנו מספקים בתחום צומח זה, תוך שילוב הפעילות של סולארפאוור לאלמור אנרגיות מתחדשות אשר יתרום להתייעלות, להרחבה משמעותית של הפריסה הגיאוגרפית של פעילות התחזוקה, לחיזוק הפעילות הסולארית בתחום הגגות ובתחום מאגרי המים, ולהמשך הובלת השוק הסולארי בישראל תוך קליטה של כח אדם איכותי."

אודות אל-מור חשמל:
אל-מור חשמל, המוחזקת על ידי רפק תקשורת (50.01%) והמייסדים חיים גרשון ומאיר סרוסי, פועלת בתכנון, הקמה ואחזקה של מערכות אנרגיה, חשמל ומערכות אלקטרו-מכאניות במבני ציבור וכן במסגרת של פרויקטים פרטיים בתחומי התעשייה הכבדה, תעשיית המזון והתרופות, המסחר, תחנות כוח ותשתיות התחבורה – התקנת לוחות ומערכות חשמל, מערכות תקשורת, מערכות מתח נמוך, בעיקר בארץ אך גם במדינות מזרח אירופה וביבשת אפריקה.
.
היקף שוק החשמל בישראל נאמד בכ-3-4 מיליארד שקל בשנה, ואל-מור נמנית עם המובילים בשוק לאור איכות הביצוע הגבוהה ומוניטין החברה. החברה הונפקה בבורסה של תל אביב בסוף 2017 ומחלקת דיבידנד על בסיס מדיניות בשיעור של עד 50% מהרווח השנתי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il