TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

איי-נט מובייל מודיעה על ניסוי בקנה מידה גדול במערכת למניעת תאונות דרכים המבוססת על תקשורת סלולרית


פורסייט
אפליקציית Eye-Net™ זמינה להורדה בחנויות האפליקציות App Store ו-Google Play

חברת פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ, המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, שמניותיה נסחרות בבורסות נאסד"ק ותל אביב (סימול: FRSX), הודיעה היום כי החברה נכדה שלה, איי-נט מובייל בע"מ (Eye-Net Mobile Ltd.), תערוך בישראל, בפעם הראשונה, ניסוי בקנה מידה גדול במערכת Eye-Net™ שלה למניעת תאונות דרכים המבוססת על תקשורת סלולרית.


ניסוי זה מסכם שנתיים וחצי של פעילות פיתוח ומהווה ציון דרך חשוב עבור החברה במעבר מטכנולוגיה למוצר.


אלפי משתמשים צפויים להשתתף בניסוי בן חמישה ימים, שיחל ב-24 ביולי ויסתיים ב-29 ביולי 2019. הניסוי פתוח לקהל הרחב ומוגבל ל-30,000 המשתתפים הראשונים.


יוניברסל פתרונות תחבורה בע"מ (זכיינית אוויס בישראל) וקבוצת אלדן, שתי קבוצות השכרת רכב וליסינג מובילות בעולם ובשוק המקומי; חברת טרייד מוביל, חברת טרייד-אין מובילה של יבואני רכב מובילים בישראל; וקבוצת שגריר שירותי רכב בע"מ, ספק מוביל בישראל לשירותי גרירה וסיוע בצד הדרך, הביעו את נכונותן להשתתף בניסוי.


איי-נט מובייל מזמינה את כל מי שמעוניין ללמוד כיצד למנוע את התאונה הבאה להוריד את אפליקציית Eye-Net מחנויות האפליקציות App Store get.eyenet-mobile.net/ios או Google Play store get.eyenet-mobile.net/android.


Eye-Net™ הינה מערכת V2X (vehicle-to-everything) המבוססת על תקשורת סלולרית, למניעת תאונות דרכים. המערכת נועדה להגן על משתמשי הדרך הפגיעים ביותר בזמן אמת, לרבות הולכי רגל, רוכבי אופניים, רוכבי קורקינטים ונהגים, על ידי מתן התרעות אודות התנגשויות קרבות הנמצאות מחוץ לטווח הראייה של משתמשי הדרך. Eye-Net מתבססת על טכנולוגיה קניינית חדשנית, קבוצה של אלגוריתמים מתוחכמים וארכיטקטורה מתקדמת, וכן תשתית סלולרית קיימת.


למידע נוסף אודות איי-נט מובייל, בקרו באתר החברה www.eyenet-mobile.com או עקבו אחר עמוד החברה בלינקדאין Eye-Net Mobileוערוץ האינסטגרם Eyenetmobile1.


למידע נוסף אודות פורסייט וחברת הבת שלה, פורסייט אוטומוטיב, בקרו באתר החברה www.foresightauto.com, עקבו אחרי @ForesightAutoבטוויטר, או הצטרפו לעמוד החברה Foresight Automotive בלינקדאין.

אודות פורסייט
פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ (סימול בבורסת נאסד"ק ות"א: FRSX), שנוסדה בשנת 2015, היא חברה טכנולוגית בתחום התכנון, הפיתוח והמסחור של מערכות חישה לתעשיית הרכב. באמצעות פורסייט אוטומוטיב בע"מ ואיי-נט מובייל בע"מ, חברות הבת אשר בבעלותה המלאה, פורסייט מפתחת מערכות ראייה ממוחשבת "in-line-of sight" והן יישומים סלולאריים "מעבר לטווח הראייה". חיישן הראייה הממוחשבת של פורסייט הינו מערכת מבוססת ארבע-מצלמות, המשתמשת בניתוח וידאו תלת-מימדי, אלגורימתים מתקדמים לעיבוד תמונה, והיתוך חיישנים. היישום הסלולארי של איי-נט מובייל הינו מערכת V2X (vehicle-to-everything) למניעת תאונות דרכים המבוססת על ניתוח מרחבי בזמן אמת של תנועת המשתמשים.


מערכות החברה נועדו לשפר את בטיחות הנהיגה ע"י גילוי מדוייק ואמין של סכנות, תוך שיעור מזערי של התרעות שווא, ופונות לשווקי הרכבים החצי-אוטונומיים והאוטונומיים. החברה מעריכה כי מערכותיה יחוללו מהפכה בתחום בטיחות הרכב הודות לרמה הטכנולוגית הגבוהה שהן מציעות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il