TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

לביא ביו מודיעה על תוצאות חיוביות בניסויי שדה, שנה שנייה ברציפות, בתוכנית הביו-סטימולנטים לחיטה


לביא ביו
מוצרים בפיתוח, מבוססי מיקרובים, הביאו לעליה ביבול חיטה אביבית שנה שנייה ברציפות באזורי גידול, סוגי חיטה ותנאי גידול שונים

לביא ביו (לביא), חברה בת בבעלות מלאה של אבוג'ן (NASDAQ:EVGN) המתמקדת בשיפור איכות מזון, חקלאות בת-קיימא ופרודוקטיביות, על ידי פיתוח מוצרי אג-ביולוגיקלס מבוססי מיקרוביום, מודיעה היום על תוצאות חיוביות בשיפור יבול בחיטה אביבית בניסויי שדה שנה שנייה ברציפות במגוון אזורי גידול, סוגי חיטה ואזורי גידול שונים. תוצאות אלו מראות כי שימוש במיקרובים שנבחרו ע"י לביא ומיועדים לשמש כביו-סטימולנטים בחיטה אביבית,LAV211 LAV212, LAV213 , צפויים להוביל לשיפור יציב ביבול החיטה .

חיטה היא אחד מהיבולים החשובים ביותר בעולם ומהווה חלק משמעותי בתזונה העולמית. שוק קמח החיטה העולמי הוערך בכ-200 מיליארד דולר בשנת 2015 וצפוי להגיע לכ-270 מיליארד דולר בשנת 2022. בצפון אמריקה חיטה אביבית נזרעת בכ-25 מיליון אקר כאשר הגידול מתרכז בעיקר בצפון דקוטה ומערב קנדה.
ניסויי השדה של LAV211, LAV212, LAV213, מצביעים על שיפור יציב ביבול החיטה לאקר (יחידת מידה לשטח חקלאי), במגוון אזורי גידול, סוגי חיטה ותנאים שונים. התוצאות שהתקבלו במהלך ניסויים אלו, אשר בוצעו שנתיים ברציפות, הראו הצלחה של 80% מכלל השדות, ושיפור מקסימלי של עד 20% בחלק מהשדות.


השיפור הממוצע בשתי שנות הניסוי הגיע ל 6-7% (p-value <0.05 ). תוצאות אלו מצביעות על כך שמוצרי הביו-סטימולנטיים של לביא לחיטה עשויות להביא לחקלאי תוספת רווח של 50$-20$ לאקר.


במקביל לניסויי השדה, לביא התמקדה בבניה של פרוטוקולים לריבוי המיקרובים ובטכנולוגיות פורמולציה שלהם, מה שהוביל לשיפור מהותי באורך חיי המדף של המוצרים, ובחיבור המיקרובים לשורש החיטה להשגת אפקט מקסימלי. ריבוי מיקרובים ופורמולציה הינם מכשולים מהותיים בפיתוח מוצרים מסוג אג ביולוג'יקלס ובהצלחה של המיסחור שלהם. LAV211, LAV212, LAV213 מפותחים כיום כטיפול זרעים (הזרע יהיה מצופה במיקרובים), כאשר בעתיד יפותחו דרכי יישום נוספות למוצרים אלו.

בהמשך שנת 2019, תבצע לביא ניסויי שדה נרחבים יותר באזורי גידול המטרה, בעיקר בארה"ב, כאשר בשנה לאחר מכן הניסויים יורחבו גם לקנדה. כפי שדיווחנו בעבר, החברה צפויה להשיק מוצר ביו-סטימולנטיים לחיטה תוך כשלוש שנים.


עידו דור, מנכ"ל לביא ביו, אמר כי "משפחת מוצרי הביו-סטימולנטים שלנו לחיטה אביבית מכוונת לספק לצרכנים, חיטה בריאה יותר תוך כדי שיפור היעילות הכלכלית לחקלאים. אנו מרוצים מתוצאות ניסויי השנה השנייה, שמהוות הוכחה נוספת לעוצמה של יכולות פיתוח המוצר של לביא, ומביאות אותנו צעד נוסף קדימה לקראת מסחור המוצר הראשון של לביא".


אודות לביא ביו:
לביא, חברה בת בבעלות מלאה של אבוג'ן (NASDAQ:EVGN) מתמקדת בשיפור איכות המזון, הקיימות בחקלאות והפרודוקטיביות באמצעות מוצרי אג-ביולוגיקלס מבוססי מיקרוביום. באמצעות שימוש בטכנולוגיות חיזוי ביולוגי, לביא מפתחת ביו-פסטיצידים וביו-סטימולנטים מהדור הבא. החברה מבססת אסטרטגיית הגעה לשוק באופן עצמאי או דרך שיתופי פעולה, כפי שהודגם על ידי שיתוף הפעולה עם מובילת התעשייה Corteva לפיתוח ביו-סטימולנטים לתירס.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il