TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מחקר חדש של VMware חושף קשר ישיר בין החוויה הדיגיטלית של העובדים לצמיחה העסקית של הארגון


VMware
עובדים שהם בעלי חופש לעבוד מכל מקום גאים יותר בארגון שלהם (72%), נוטים יותר לראות את התרבות הארגונית כמתקדמת (73%) ושומרים על איזון בית עבודה גבוה יותר (70%)

חברת VMware (NYSE: VMW), ענקית התוכנה פרסמה השבוע את הדו"ח השנתי שלה בתחום טכנולוגיות העבודה הדיגיטליות וההשפעה שלהן על עולם העסקים. המחקר חושף שחברות בצמיחה גבוהה משקיעות יותר בחוויה הדיגיטלית של עובדיהן והן בעלות סיכוי רב יותר לצמיחה עסקית, לתרבות ארגונית מתקדמת, לשמירה של כוח האדם ולדירוג כמקום עבודה מוביל. המחקר כלל 3,600 עובדים מאזור EMEA כולל אנגליה, גרמניה, צרפת, איטליה, הולנד, רוסיה, פולין, נורווגיה, שבדיה, ספרד ועוד.

שני שליש מהעובדים (66%) באזור EMEA דיווחו שהגמישות של הכלים הדיגיטליים בהם משתמשים במסגרת עבודתם, משפיעה על ההחלטה שלהם לקבל משרה בחברה מסוימת, כאשר 70% מהמגיבים אמרו שהמעסיק הנוכחי שלהם צריך להדגיש יותר נושא זה. למרות זאת, אם ארגונים רוצים תגמול חיובי על יישום טכנולוגיות דיגיטליות במקום העבודה, יש צורך בשיתוף פעולה רב יותר בין כוח האדם למחלקת ה-IT.


הכשרת עובדים נדרשת כדי שלא תהיה דו משמעות סביב האחריות על החוויה הדיגיטלית של העובד, כאשר 49% מהעובדים לא יודעים האם לגשת לכוח האדם או ל-IT בנושא זה וכאשר 21% מרגישים שזה משפיע על החוויה שלהם במקום העבודה.

המחקר מראה שהארגונים שהשתתפו בסקר קיבלו דירוג גבוה יותר של צמיחה באופן שתלוי במשתנים דיגיטליים, כמו גישה למכשירים, כלים ויישומים וטכנולוגיה במקום העבודה, בהשוואה לארגונים שקיבלו דירוג צמיחה נמוך יותר. ארגונים עם ביצועים נמוכים יעניקו פחות חופש לעובדים שלהם בכל הקשור לעבודה עם המכשירים הפרטיים שלהם.

בנוסף, 84 אחוז מהמגיבים קראו לשיתוף פעולה טוב יותר בין מחלקת כוח האדם ל-IT, במיוחד בהתחשב בכך שרק 18% מהמגיבים ענו שיש שיתוף פעולה כזה רוב הזמן וש-8 מתוך 10 מגיבים אמרו שלכוח האדם צריכה להיות יותר אחריות בשיפור החוויה הדיגיטלית של העובדים.

עובדים שהם בעלי חופש לעבוד מכל מקום גאים יותר בארגון שלהם (72%), נוטים יותר לראות את התרבות הארגונית כמתקדמת (73%) ושומרים על איזון בית עבודה גבוה יותר (70%). למרות זאת, 20% מהמגיבים ענו שזוהי איננה עדיפות עסקית ו-61% מרגישים שאין להם השפעה בכל הנוגע לכלי העבודה שלהם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il