TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מגבירים את המודעות-נלחמים בנהיגה בשכרות


איילון
עמותת אור ירוק ואיילון חברה לביטוח התפרסו בסוף השבוע בנמל תל אביב כדי להציל חיים

במטרה לצמצם את כמות הנפגעים מתאונות דרכים ולהעלות למודעות את הסכנות בכבישים אלה הנובעות מנהיגה בהשפעת אלכוהול ובכלל, חברו עמותת אור ירוק ואיילון חברה לביטוח לשיתוף פעולה במסגרתו התנדבו עובדי איילון יחד עם נציגי עמותת אור ירוק בפעילות ייחודית שנועדה להעלות למודעות את הסכנות הללו.


בערב יום ה' (ארבעה ביולי 2019) הגיעו המתנדבים עובדי איילון יחד עם נציגי עמותת אור ירוק לסביבת הבילוי בנמל תל אביב שם ביצעו פעילות הסברתית שנועדה לצמצם את כמות הנפגעים מתאונות אלכוהול ומתאונות דרכים בכלל. במסגרת הפעילות:


· המתנדבים חילקו לעוברים ושבים "נשיפונים" שבאמצעותם ניתן לבצע בדיקת אלכוהול לנהגים צעירים ובכלל.
· הוקמה עמדת משקפי אלכוהול – משקפיים אשר מרכיבים על העיניים והן ממחישות את השפעתו של האלכוהול על המוח וכיצד הוא פוגם ביכולת שלנו לבצע פעולות בסיסיות ועל אחת כמה וכמה פעולה הדורשת פוקוס וריכוז מלא כמו נהיגה.
· חולקו למבלים במקום פלאיירים ובהם מידע אודות החוקים והתקנות הנוגעים לנהיגה תחת השפעת אלכוהול.
· המתנדבים גם חילקו למבלים בנמל צמידים ועליהם הכיתוב "יחד נציל חיים".

את הפעילות קיימו הנציגים בשיתוף פעולה עם משטרת מרחב ירקון ששהו אף הם בדוכנים וסייעו בהסברה ובהעברת הפעילות הקהילתית.


ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק: "אנו באור ירוק רואים בהסברה לבטיחות בדרכים, ולסכנות הנובעות מהשילוב הקטלני של נהיגה ושתיית אלכוהול, נדבך חשוב ומכריע בצמצום התאונות והנפגעים. בנוסף אנו מאמינים כי הצעירים אליהם אנו פונים יוכלו לשמש כשגרירים חשובים מאוד לתחום הבטיחות בכבישים. שיתוף פעולה חשוב זה יוכל לקדם את הבטיחות על ידי כך שמסרים של בטיחות יועברו למבלים וליתר הקהילה. ככל שיותר ויותר אנשים יחשפו לתכנים המעודדים התנהגות בטוחה בדרכים כך נוכל להבטיח שיותר אנשים יגיעו הביתה בשלום".

אריק יוגב, מנכ"ל איילון, סיכם את הפעילות וציין: "אנו רואים ערך עליון בחיי אדם, ועל כן היה לנו מאוד חשוב ליזום פרויקט מציל חיים זה בשיתוף עמותת אור ירוק."


והוא הוסיף: "איילון, כחברה מובילה בביטוחי רכב, מקפידה לעודד ולקדם נהיגה אחראית וזהירה בכל הזדמנות. הפעילות הייחודית, בה לקחו חלק עשרות מתנדבים עובדי החברה ונציגי אור ירוק, היוותה עבורנו צעד נוסף משמעותי בעשייה למען הקהילה ואנו נמשיך ליזום פרויקטים חברתיים במגוון תחומים גם בעתיד".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il