TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הסתיימו הבחירות לנציגי לשכת שמאי מקרקעין במועצה


יור לשכת השמאים חיים מסילתי
חזקיה העצני ויצחק שפיגל נבחרו ברוב קולות
הבחירות לשני נציגיה של לשכת שמאי מקרקעין במועצת שמאי המקרקעין הסתיימו. בבחירות התמודדו שבעה חברי לשכה. חזקיה העצני ויצחק שפיגל זכו ברוב עצום ויצטרפו לחיים מסילתי יו״ר הלשכה המכהן מעצם היותו יו״ר הלשכה מזה כשנתיים וחצי כנציג הלשכה במועצה.

למקום השלישי הגיעה יואלי סיגל. רן וירניק במקום הרביעי עם 76 קולות, דליה עסיס אחריו עם 70 קולות וסוגרים את הרשימה קובי ביר ואביגדור מינס עם 59 ו-33 קולות בהתאמה.

חזקיה העצני בוגר לימודי שמאות מקרקעין באוניברסיטת תל אביב, בעל תארים במדעי המדינה, מינהל ציבורי, כלכלה ותואר שני במינהל עסקים . יצחק שפיגל בוגר לימודי שמאות מקרקעין בטכניון.

יו"ר לשכת שמאי מקרקעין, חיים מסילתי בירך את הזוכים ואמר כי "חברי הלשכה בחרו שמאים מובילים במקצועיותם ובנכונותם לעשות למען הציבור ואין ספק כי הם ייצגו נאמנה את חברי הלשכה ויקדמו מהלכים לטובת שמאי המקרקעין, ציבור הסטודנטים הבאים בשערי המקצוע ואזרחי ישראל בכלל".

מועצת שמאי המקרקעין פועלת מכוח חוק שמאי המקרקעין והיא שייכת למשרד המשפטים.
המועצה מונה 11 חברים מהם 3 נציגים (כולל יו״ר הלשכה) של לשכת שמאי מקרקעין.
המועצה אחראית בין היתר על מבחני הרישוי, פיקוח על התמחות השמאים וייזום והובלה של הצעות חוק של משרד המשפטים בנושאי שמאות ונדל"ן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il