TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

Checkmarx הישראלית מרחיבה פעילות


עמנואל בן זקן מנכ"ל צ'קמרקס
חברת הסייבר Checkmarx מגייסת עוד 100 עובדים. שכרה קומה וחצי נוספות במגדל אטריום ברמת גן

עמנואל בן זקן מנכ"ל צ'קמרקס, מובילה גלובלית בתחום אבטחת אפליקציות: "הצמיחה המהירה היא אינדיקציה להתפתחות המאסיבית של שוק אבטחת האפליקציות ולרלוונטיות של המוצרים שלנו"

חברת Checkmarx הישראלית, מובילה עולמית בשוק החם של אבטחת אפליקציות Application) Security), ממשיכה להרחיב את פעילותה. כחברת הסייבר הפרטית הגדולה בישראל, המונה 550 עובדים, צ'קמרקס מתכוונת לגייס עד סוף 2019 עוד 100 עובדים נוספים ולהגיע לכ-650, גידול של כ-20% אחוזים, מחציתם בישראל.


כדי להכיל את הצוות, כולל העובדים החדשים שייקלטו, שכרה החברה שטח משרדי נוסף של 2007 מ"ר, המשתרעים על קומה וחצי נוספות במגדל אטריום ברמת גן, בו יושבים המטה ומרכז הפיתוח העיקרי של החברה על פני סה"כ 5 קומות.


בשנה שעברה גייסה צ'קמרקס כ-200 עובדים, והקצב נמשך עם גיוס של 156 עובדים במחצית הראשונה של 2019: 86 ברבעון הראשון ועוד 70 שגויסו ברבעון השני. כאמור, עד סוף השנה היעד הוא לגייס 100 נוספים. ב-2018 רשמה החברה מכירות של מעל 100 מליון $ והיא רושמת צמיחה מהירה של מעל 50% בשנים האחרונות, כולל בשנה זו.


צ'קמרקס נחשבת למי ששולטת כיום בשכבת האבטחה של התוכנה. החברה, שהוקמה ב־2006, נחשבת למובילה עולמית בשוק הלוהט של אבטחת אפליקציות (Application Security). לפי פורסטר, 71% מאירועי הסייבר ב-2018 נבעו מחולשות ופרצות אבטחה באפליקציות, שנחשבות כיום לחוליה החלשה באבטחת המידע בחברות גדולות.


לעומת שחקניות רבות בשוק, שמתמקדות בשלב מסויים בתהליך פיתוח התוכנה (SDLC), הפלטפורמה האוטומטית של צ'קמרקס מגלה ומתריעה על פרצות אבטחה בתוכנה לאורך כל שלבי הפיתוח, כבר מכתיבת שורות הקוד הראשונות ועד שלב הבדיקות, דבר החוסך משאבי זמן וכסף רבים בארגונים. הגישה שמובילה החברה מספקת לכל מפתח את הכלים לעבוד באופן מאובטח ולתקן את הקוד מפרצות אבטחה כבר מראשית התהליך, ומאפשר למנהלים להבין מה מצב האבטחה של התוכנה שבאחריותם.


לדברי עמנואל בן זקן, מנכ"ל Checkmarx: "הצמיחה המהירה היא אינדיקציה להתפתחות המאסיבית של שוק אבטחת האפליקציות ולרלוונטיות של המוצרים שלנו. הגידול המהיר פותח מגוון אפשרויות בפני עובדים חדשים וותיקים כאחד, הן בצוותי הפיתוח והן במעבדות המחקר, עם ידע עצום ועומק טכנולוגי. את אירוע ה-kick off הבא של החברה נקיים השנה בתאילנד, בהשתתפות כל עובדי החברה".


ל-Checkmarx יותר מ-1,400 לקוחות אנטרפרייז גלובליים, בהם 5 מתוך 10 חברות התוכנה הגדולות בעולם, 4 מהבנקים הגדולים בארה"ב, גופים ממשלתיים ורבות מבין חברות Fortune 500.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il