TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

נס ציונה גבעתיים ורחובות הן הערים המבוקשות ביותר למגורים


יבין גיל מור - מנכל אתר יד 2. ארז סגית
בחמישייה השנייה של הערים המבוקשות מדורגות בהתאמה חולון (135 חיפושים), הרצליה (132 חיפושים), מודיעין (126 חיפושים) אשדוד (122 חיפושים) ופתח תקווה (116 חיפושים). ירושלים, בירת ישראל והעיר הגדולה בישראל מדורגת רק במקום ה- 12 עם 112 חיפושים על כל מודעה
במהלך השנה האחרונה ( מאי 2018-מאי 2019 ) היו כ- 2.9 מיליון חיפושים לדירות יד שנייה לרכישה בתל אביב באתר יד 2 יותר מכל עיר אחרת, אולם כאשר בוחנים את כמות החיפושים לדירות ביחס להיצע הדירות המוצעות למכירה (מספר המודעות) מתגלה תמונה אחרת, העיר המבוקשת בישראל לפי מדד זה היא דווקא נס ציונה שבה נרשמו 293 חיפושים על כל מודעה.

אחרי נס ציונה במדד הערים המבוקשות של יד2 מדורגת העיר גבעתיים עם 175 חיפושים על כל מודעה. במקום השלישי ממוקמת העיר רחובות עם 146 חיפושים על כל מודעה. את המקום הרביעי תופסת העיר ראשל"צ עם 139 חיפושים על כל מודעה ובמקום החמישי העיר כפר סבא עם 138 חיפושים.

בחמישייה השנייה של הערים המבוקשות מדורגות בהתאמה חולון (135 חיפושים), הרצליה (132 חיפושים), מודיעין (126 חיפושים) אשדוד (122 חיפושים) ופתח תקווה (116 חיפושים). ירושלים, בירת ישראל והעיר הגדולה בישראל מדורגת רק במקום ה- 12 עם 112 חיפושים על כל מודעה.

יבין גיל מור מנכ"ל אתר יד2: "נתון של מספר חיפושים לנכס ביחס להיצע הדירות מאפשר לזהות מקומות בהן הביקוש גובר על ההיצע או נמוך ממנו. במקומות בהם הביקוש גובר על היצע הדירות, לבעל הדירה יהיה בדרך כלל פשוט יותר למצוא קונה. לחילופין, במקומות בהם ההיצע גובר על הביקוש סביר להניח שתהליך המכירה יהיה ארוך יותר".

לדברי שמאי המקרקעין ישראל יעקב, "נס ציונה נמצאת על מפת הנדל"ן כבר מספר שנים בעקבות בנייתן של מספר שכונות חדשות במערב ומזרח העיר שמשכו לעיר אוכלוסיות חדשות אולם בשנים האחרונות התחלות הבנייה נמצאות בירידה בעוד שהביקושים ממשיכים לעלות ככל שהתדמית של נס ציונה כיישוב קהילתי עם חינוך איכותי מושכת אליה עוד אוכלוסייה ברמה סוציואקונומית גבוהה ".

אחמד עמלה, מנכ"ל חברת וואשחי את עלמה מסביר כי מודיעין, בשונה מערים אחרות, נהנית מגידול טבעי והגירה חיובית מירושלים, תל אביב, רמלה ולוד. "בימים אלו מתוכננת לקום שכונת מורשת החדשה אשר תיכלול 3,500 יח"ד אשר שווקו גם בתוכנית מחיר למשתכן. כמו כן, בתקופה הקרובה יפתח מרכז העסקים החדש של העיר שיכלול מרכז מסחרי ותרבותי לנוחות התושבים".

כאשר בוחנים את הביקוש לדירות לפי מספר התושבים בעיר, חיפה מדורגת במקום השלישי
לדברי שמעון ג'יני, מנכ"ל חברת גולדן ארט, המקימה בואדי סאליב שבחיפה את פרויקט הרובע "מדובר בעיר גדולה, המרכזית בצפון, מתפתחת ובעלת פוטנציאל, עם מוקדי תעסוקה, אקדמיה וסצנה תרבותית ייחודית. יחד עם היותה עיר סטודנטיאלית העיר מייצרת ביקושים ועניין למכירה ולהשכרה. גם העובדה שחיפה עדיין מציעה דיור במחירים סבירים ביחס לערים גדולות אחרות תורמת לביקושים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il