TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

האסימון המקורי OKB של OKEx והמטבע היציב USDK של OKLink רשומים בביטפינקס


OKEx
OKB, האסימון המקורי של OKEx, פועל כעת ברשת האתריום (ERC20). מאוחר יותר השנה הוא יועבר ל-OKChain, הבלוקצ'יין ש-OKEx מפתחת. ועכשיו הוא בשלב הבדיקות האחרונות

OKEx, בורסה מובילה בעולם של מטבעות קריפטו, הודיעה היום על הרישום של האסימון המקורי שלה OKB בעוד בורסה מובילה של מטבעות קריפטו, ביטפינקס. ביטפינקס תרשום גם את USDK, שהוא מטבע יציב שפותח במשותף על ידי OKLink, חברת טכנולוגיות בלוקצ'יין, ו-Prime Trust, חברת נאמנות רשומה מנבאדה, ארה"ב (קרא עוד). תשעת זוגות המסחר החדשים ייפתחו רשמית בביטפינקס מהשעה 10:00, 13 ביוני 2019 (זמן אוניברסלי מתואם), כולל: USDK/USD, BTC/USDK, ETH/USDK, EOS/USDK, OKB/USD, OKB/BTC, OKB/ETH, OKB/USDT, USDT/USDK.


בהעצימו את הסביבה של OKEx, OKB מאפשר למשתמשים של OKEx לבצע משימות שונות כגון הקמת בורסה שותפה ל-OKEx, יישוב עמלות מסחר, ומנוי לאסימונים חדשים בפלטפורמה למכירת אסימונים OK Jumpstart. עם מקרי שימוש רבים, OKB תפס יותר נתח שוק בחודשים שחלפו, לפי נתונים שפורסמו ב-CoinMarketCap.


OKB, האסימון המקורי של OKEx, פועל כעת ברשת האתריום (ERC20). מאוחר יותר השנה הוא יועבר ל-OKChain, הבלוקצ'יין ש-OKEx מפתחת. ועכשיו הוא בשלב הבדיקות האחרונות.


"המטרה שלנו היא לקדם כלכלה חדשה באמצעות טכנולוגיית בלוקצ'יין. כדי להשיג כלילה פיננסית וביטול גורמים מתווכים, אנחנו לא פועלים כאי מבודד. אנחנו מאמינים שהמפתח להנעת הצמיחה של השוק מצריך עבודת צוות, וזאת הסיבה שאנחנו מאחדים כוחות עם שחקנים מובילים אחרים בענף כדי להצית כימיה חדשה", אמר אנדי צ'אונג, מנהל התפעול של OKEx.


"הרישום של OKB בביטפינקס הוא רק ההתחלה, הוא מציין את ההכרה באסימון המקורי ובפלטפורמה שלנו מצד המקבילים שלנו, ונמשיך לחקור עוד הזדמנויות בכל מיני סוגים של שיתוף פעולה עם שחקנים אחרים בענף. אנחנו לעולם לא נחים בטיפוח של שוק מסחר הוגן ושקוף ומקדמים בברכה שותפים עם הלך מחשבה דומה כדי לעבוד ביחד".


תעקבו בבקשה אחרי הטוויטר של OKEx לעדכונים האחרונים.


אודות OKEx
OKEx היא בורסת נכסים דיגיטליים מובילה בעולם עם מטה במלטה, המציעה שירותים מקיפים של מסחר בנכסים דיגיטליים כולל מסחר פיאט לאסימונים, מסחר ספוט ומסחר בנגזרים לסוחרים בכל העולם באמצעות טכנולוגיות בלוקצ'יין. כעת הבורסה מציעה יותר מ-400 זוגות מסחר של אסימונים וחוזים עתידיים שמאפשרים למשתמשים למטב את האסטרטגיות שלהם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il