TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

Trend Micro מרחיבה את פעילותה בשוק הישראלי


רויטל אוחיון
ממנה שני מנהלי לקוחות ומנהלת ערוצי הפצה חדשים

Trend Micro, מובילה עולמית בפיתוח פתרונות אבטחת מידע וסייבר, מרחיבה את פעילותה בשוק הישראלי וממנה את אחירותם בן חרות ולירן משי כמנהלי לקוחות אזורים, ורוויטל אוחיון מונתה למנהלת ערוצי הפצה בישראל.


רוויטל אוחיון, אשר שימשה כמנהלת לקוחות אנטרפרייז תנהל כעת את ערוצי המכירה וההפצה הכוללים את זברה טכנולוגיות, האינטגרטורים והשותפים העסקיים של החברה, זאת לאור הגדלת הפעילות בישראל ביותר מ-60% בשנה האחרונה.


בחירת השותפים לשנת 2019 נערכה בקפידה ובמיקוד על מקצועיות, ניסיון וידע בתחום אבטחת המידע תוך שמירה על השותפים העסקיים הקיימים לחברה.


רוויטל אוחיון אמרה כי "עיקר תפקידי כמנהלת השותפים של טרנד מיקרו ישראל הינו לשמר ולפתח את השותפים העסקיים שלנו ע"י הסמכות יצרן, סדנאות, הדרכות והכשרות טכניות וכמובן ליווי ותמיכה בצד המסחרי של השותפים אל מול לקוחות הקצה".


טרנד מיקרו פתחה את שנת 2019 במיקוד על פתרונות Hybrid לסביבת השרתים וה-Network (Private/ Public Cloud, Physical, Virtual, Containers) כמו כן, טרנד מיקרו גאה להשיק את הגרסא החדשה למוצר אבטחת מידע ל- endpoint בעל Single Agent ויכולות EDR ו – MDR .
-
אודות Trend Micro
Trend Micro, מובילה עולמית בפתוח פתרונות אבטחת מידע וסייבר, שמאפשרים העברת מידע דיגיטלי בטוח יותר. הפתרונות החדשניים של החברה המיועדים לצרכנים, לעסקים ולמוסדות ממשלתיים מספקים שכבות רבות של אבטחה למרכזי מידע ( Data Centers), לסביבות ענן, רשתות ארגוניות ותחנות קצה. כל הפתרונות של החברה פועלים יחד על מנת לשתף את נוף מודיעין האיומים ולספק הגנה מקושרת למרכז שליטה ומאפשרים הגנה טובה ומהירה יותר.
עם יותר מ-6000 עובדים ביותר מ-50 מדינות ומרכז מודיעין איומים המתקדם בעולם, Trend Micro מגנה על העולם המקושר.
לפרטים נוספים בקרו באתר החברה: www.Trendmicro.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il