TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

לרגל יום הגיוון הבינ"ל: רשות המסים מפרסמת מדריך זכויות מס חדש לאנשים עם מוגבלות


רשות המיסים
במדריך ניתן למצוא הסבר לגבי הליך הבקשה לפטור ממס לאנשים עם מוגבלות, בכלל זה הגשת ערר ומימוש הזכאות לפטור

לרגל יום הגיוון הבינלאומי המצוין מידי שנה ב-21 במאי, מפרסמת רשות המסים מדריך חדש ומקיף שעניינו זכויות מס לאנשים עם מוגבלות. המדריך מציג את הטבות המס להם זכאים אנשים עם מוגבלות ובני משפחתם במערכי המס הישיר – מס הכנסה ומיסוי מקרקעין.

מנהל רשות המסים, ערן יעקב, התייחס למדריך החדש ואמר כי הוא מבטא את ה"אני המאמין" של הרשות בכל הנוגע להענקת שירות מיטבי המעמיד את הלקוח במרכז. הנגשת המידע ללקוחות באופן מקיף מחד ופשוט מאידך, יש בה כדי להבטיח את מימוש הזכאות להקלות המס וכן לחזק את אמון הציבור ברשות.

במדריך ניתן למצוא הסבר לגבי הליך הבקשה לפטור ממס לאנשים עם מוגבלות, בכלל זה הגשת ערר ומימוש הזכאות לפטור. כמו-כן, ניתן למצוא מידע לגבי זיכוי ממס בגין החזקת קרוב במוסד, לגבי נקודות זיכוי בגין ילד עם מוגבלות, לגבי משיכה מוקדמת מקופת גמל לתגמולים בשל נכות ולגבי פטור על קצבה ליחיד שפרש פרישה מוקדמת בשל נכות יציבה. המדריך מסתיים עם הקלות במס רכישה.

המדריך הוא אחד התוצרים של הצוות למיצוי זכויות האזרח להטבות מס, שהגיש שורת המלצות, בין השאר בקרב אנשים עם מוגבלות. המלצה נוספת שיושמה, אף היא, פישוט הליך קבלת נקודות זיכוי להורים לילדים המוגדרים כנטולי יכולת כך שיקבלו את נקודות הזיכוי ישירות מהמעסיק, ללא צורך לפנות למשרדי מס הכנסה.

הרשות צפויה בשלב הבא, להפיק גרסה מודפסת ומעוצבת של המדריך, שתופץ לאוכלוסיות ייעודיות מתאימות, כגון הורים לילדים עם מוגבלות וכיו"ב.


להלן קישור למדריך:
https://taxes.gov.il/IncomeTax/Pages/IncomeTaxGuides/TaxRightsForPeopleWithDisabilities.aspx



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il