TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פתרון Kaspersky Internet Security לאנדרואיד מוסיף יכולות לימוד מכונה כדי לספק הגנה מפני איומים שאינם מוכרים


קספרסקי
בשנים האחרונות התפתחו איומי מובייל במידה כזו שפתרונות ההגנה לא תמיד עומדים בקצב

מעבדת קספרסקי מכריזה על השקת גירסה חדשה לתוכנת Kaspersky Internet Security for Android המציעה שיפורים חדשים במלחמה כנגד איומי הקוד הזדוני ההולכים ומתפתחים. אחד מהמאפיינים הבולטים החדשים הוא Cloud ML לאנדרואיד, המבטיח באמצעות טכנולוגית לימוד מכונה זיהוי פרו-אקטיבי מיידי של קוד זדוני מתקדם ושל קוד זדוני שלא היה מוכר בעבר. המאפיין מאפשר לזהות אפליקציות זדוניות לפני שהן מופעלות, ובכך הוא ממזער את החשיפה של מכשירים ניידים לאיומים.


בשנים האחרונות התפתחו איומי מובייל במידה כזו שפתרונות ההגנה לא תמיד עומדים בקצב. עברייני הסייבר נעשים יצירתיים יותר ויותר, והם מעדכנים את הקוד הזדוני כל העת כדי להקשות על זיהויו. כאשר צורות חדשות של קוד זדוני מתפשטות במהירות, לא תמיד פתרונות אבטחה מצליחים להתעדכן בקצב הנדרש כדי לזהות אותן.


כצעד נוסף במלחמה כנגד גרסאות חדשות של איומים קיימים ומול איומים חדשים שלא היו מוכרים בעבר, פתרון Kaspersky Internet Security for Android המגיע גם בגרסה חינמית, מתוגבר עתה בטכנולוגיה חדשה הנקראת Cloud ML לאנדרואיד. הטכנולוגיה מאפשרת למוצר להגיב במהירות לאיומים שאינם מוכרים, ועדיין לשמור על רמה נמוכה של התראות שווא.


כאשר משתמש מוריד אפליקציה למכשיר הנייד שלו, הטכנולוגיה משתמשת באלגוריתמים של לימוד מכונה הנמצאים בענן, ואשר אומנו בזיהוי של מיליוני דוגמיות קוד זדוני. במהלך האימון מנותחים אלפי פרמטרים שונים של אפליקציות – כולל בקשות להרשאות מצד האפליקציה או נקודות ההורדה שלהם – כך שבפחות משניה מתקבל גזר דין מדויק לגבי בטיחות האפליקציה.


הטכנולוגיה החדשה נהנית לא רק מאלגוריתמים של לימוד מכונה אלא גם מ- Kaspersky Security Network – תשתית מורכבת מבוססת ענן של מעבדת קספרסקי, אשר מעבדת באופן אנונימי נתוני מטה דאטה אודות איומי סייבר הזורמים ממיליוני משתמשים שמנדבים את הנתונים.


טימור בינצ'וב, סגן נשיא חקר איומים במעבדת קספרסקי מסביר: "על פי מחקר עדכני של מעבדת קספרסקי מספר התקפות הקוד הזדוני על ניידים הכפיל את עצמו ב- 2018, כשבמקביל, ממציאים עברייני הסייבר דרכים חדשות ליצור ולהפיץ קוד זדוני. מוצר ההגנה לניידים שלנו, Kaspersky Internet Security for Android, מגן על מיליוני משתמשים מפני איומים מתקדמים וכאלה שעדיין לא נראו בעבר. רכיב חדש זה משפר את הדיוק ואת המהירות בהם איומים מזוהים, והוא הופך את חווית הניידות לטובה ומאובטחת יותר".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il