TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

קדימהסטם מודיעה על שינויים בהנהלה: יוסי בן יוסף, מנכ"ל החברה, החליט לפרוש וישמש כנשיא כבוד של החברה וכן כיועץ אסטרטגי למנכ"ל החברה


רמי אפשטיין קרדיט צלם-יחצ
רמי אפשטיין, דירקטור בחברה, ימונה למנכ"ל קדימהסטם

קדימהסטם (ת"א: קדסט) חברת ביוטכנולוגיה ישראלית, העורכת מחקרים קליניים ומפתחת טיפולים תעשייתיים בתחום הרפואה הרגנרטיבית באמצעות תאי גזע עובריים, לטיפול במחלות נוירודגנרטיביות כגון ALS (מחלת ניוון שרירים) וסוכרת תלויית אינסולין מודיעה על שינויים בהנהלת החברה. יוסי בן-יוסף, מנכ"ל החברה, החליט לפרוש לאחר שניהל את החברה ב- 11 השנים האחרונות. מר בן-יוסף ישמש כנשיא כבוד של החברה וכן כיועץ אסטרטגי למנכ"ל החברה. רמי אפשטיין, אשר מכהן כדירקטור בחברה מזה כ-6 שנים מונה למנכ"ל קדימהסטם.

קדימהסטם נוסדה בשנת 2008 על ידי יוסי בן-יוסף ופרופסור מישל רבל על סמך מחקריו של פרופ. רבל, המכהן כמדען הראשי של החברה. במהלך שנות כהונתו של בן-יוסף גייסה החברה עד היום כ-47 מיליון דולר ובכלל זה גיוסים מהציבור בעקבות הנפקתה בברוסה בתל אביב. כיום החברה נמצאת בעיצומו של ניסוי קליני בבני אדם, Phase I/IIa מתקדם, לטיפול במחלת ה-ALS.

יוסי בן-יוסף, מנכ"ל קדימהסטם היוצא: "החלטתי להעביר את הנהגת החברה לאחר כ- 11 שנים של עבודה אינטנסיבית כשותף מייסד ומנהל החברה. אני חש כי זכיתי להוביל חברת ביומד יוצאת דופן, עם צוות חוקרים ועובדים מחויב ונחוש להביא טיפולים מבוססי תאי גזע לחולים במחלות קשות. אני פורש מעבודתי כמנכ"ל החברה, מסופק וגאה שנטלתי חלק מרכזי בהתפתחות החברה ובהישגיה ומאחל הצלחה רבה לרמי שיוביל את החברה לקפיצת המדרגה הבאה שלה."

אלי אופר, יו"ר קדימהסטם: "תחת ניהולו של יוסי הגיעה החברה להישגים רבים, החל מפיתוח טכנולוגיה ייחודית ועד הגעה לשלב מתקדם של ניסוי קליני בבני אדם, בדרך ליצירת ריפוי ייחודי למחלת ה- ALS. בשם הדירקטוריון ועובדי החברה, אני רוצה להודות ליוסי מקרב לב. יוסי ישמש מעתה כיועץ למנכ"ל החברה ויסייע לה, במטרה להביא מזור לחולי ALS, מחלה קשה וחשוכת מרפא וכן סוכרת, שהיא מגפה הפוגעת במאות מיליוני אנשים ברחבי העולם.


כמו כן, אני מברך את רמי אפשטיין, המנכ"ל הנכנס, המלווה את החברה כדירקטור מזה שנים רבות. רמי מביא עימו ניסיון עסקי רב בתחום הפארמה והביוטכנולוגיה, הן כיזם והן כמנהל ואני מצפה להמשיך לפעול עם רמי ועם הצוות המוביל והמוכשר של קדימהסטם על מנת להביא בשורה ומזור לחולים רבים בקשת של מחלות ולהשיא ערך לבעלי המניות של החברה".

רמי אפשטיין, מחזיק בתואר שני במשפט מסחרי וקניין רוחני מאוניברסיטת King’s College בלונדון, תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העיברית בירושלים. רמי מביא עימו ניסיון רב שנים כיזם ואיש עסקים, בעיקר בתעשיית הביוטק, הפארמה וההייטק והיה ממוקד בחברות מחקר ופיתוח, גיוסי הון ושיתופי פעולה אסטרטגיים, מיזוגים ורכישות, בין השאר בזירה הבינלאומית.


רמי הוביל כמייסד במשותף וחבר דירקטוריון הקמתה ואת הנפקתה של חברה ביודנווקס (BiondVax) בבורסת תל אביב, ורישומה מאוחר יותר למסחר גם בבורסת נאסדק. רמי הוביל הסכמי מסחור ותהליכי מו"מ עם מוסדות אקדמים כגון ידע (מכון ויצמן) ויישום (אוניברסיטה עברית). כמו כן, רמי ייסד במשותף את חברת IDgene Pharmaceuticals ושימש כ – COO (סמנכ"ל תפעול) של החברה וחבר דירקטוריון בה וניהל את הניסויים הקליניים של החברה, בישראל ובארה"ב, של כ- 20,000 נבדקים ומשתתפים במחקר הקליני של החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il