TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חברת סופלנט (SupPlant)תציג את המערכת שפיתחה בתערוכת אגרומשוב- 2019 באקספותל-אביב בין 11-12 ליוני


סופלנט
חברת סופלנט שהוקמה לפני כ-4 שנים פיתחה מערכת השקייה אוטונומית (GBI) אשר משקה את הגידול על פי צרכיו

האלגוריתם של החברה, מבצע ניתוח נתונים אחת ל-10 דקות מחיישנים הנמצאים בשטח ובינהם חיישני קרקע, גזע ופרי.


לאחר קבלת המידע מהצמח ומהקרקע ועיבודו, האלגוריתם משכלל את נתוני מזג האויר ואת התחזית הצפויה ומקבל החלטה האם ומתי לפתוח את ההשקיה.


כחלק מהשירות מספקת המערכת את כל המידע למגדל אשר מקבל גישה לאפליקציה ולאתר של סופלנט ולכל המדדים הנלקחים מהחלקה שלו כמו גם התראות ומידע בזמן אמת אודות מתן השקיות, תחזית מזג אויר חריגה ועוד.

מערכת ה-GBI של סופלנט משקה כיום בצורה אוטונומית מאות חלקות ב-14 מדינות שונות ומראה באופן קונסיסטנטי יעול משאבי מים וחשמל ובו בזמן הגדלת היבול.
כל חלקת GBI מלווה ע"י אגרונום בכיר אשר מתמקצע בסוג הגידול הרלוונטי ונמצא בקשר רציף עם המגדל לכל אורך העונה.

בקרוב תשיק סופלנט את אפליקצית SupPlant.me אשר מתבססת על בסיס הנתונים העצום של החברה והתובנות שנגזרו ממנו. לאחר שלב הרשמה קצר, תספק האפליקציה המלצות השקיה דינמיות לכל מגדל בהתאם לסוג הגידול, שלב הגידול, סוג הקרקע, מיקום החלקה, מזג אויר ועוד.

לדברי המנכ"ל והבעלים זוהר בן-נר
"האנושות מתמודדת היום עם בעיות לא פשוטות ובראשן שינויי אקלים דרמטיים. אף שנה אינה דומה לקודמותיה והאמצעים שהיו קיימים עד כה לחיזוי מזג האוויר כבר לא רלוונטיים לחקלאי", אומר זוהר בן-נר, "יש צורך במערכת שתיתן מענה הוליסטי אונליין, בזמן אמת, לכל שינוי שמתרחש ולכל השפעה על הגידולים. הטכנולוגיה שלנו חוסכת לחקלאים המשתמשים בה עד עשרות אחוזים מהוצאות המים ומעלה את היבולים ברמה של 5% בממוצע".

סופלנט פועלת בשיתוף פעולה עם חברות בינלאומיות גדולות כגון ADAMA, Bermad, ,NDJ Nulandis ועוד, הן בתחומי המחקר והן בתחומי ההפצה.


לחברה יש תחנת מחקר בכפר יהושע והיא מעסיקה 40 עובדים אשר ביניהם, 10 אגרונומים חוקרים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il